0
021284284

معرفی زبان سی شارپ C#

آشنایی با سی شارپ و خلاصه تاریخچه:

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا و ایمن است که توسط یک مهندس هلندی به نام Anders Hejlsberg که تیمی را برای توسعه این زبان تشکیل می دهد ساخته می شود.در ابتدا نام این زبان برنامه نویسی object oriented c-like بوده و به آن COOL نیز می گفتند اما بعدها به زبان سی شارپ(#C) تغییر نام پیدا می کند.این زبان برنامه نویسی از زبانهای سی و سی پلاس پلاس بسیار راحت تر است و یک زبان سطح بالا محسوب میشود.که توسعه دهندگان می توانند به توسعه ی انواع برنامه های کاربردی قوی و امن در دات نت فریمورک بپردازند.

کــاربرد زبان سی شارپ:

توسط این زبان برنامه نویسی می توانید انواع مختلف نرم افزارهای کاربردی در ویندوز، برنامه های کاربردی کلاینت سرور، برنامه های کاربردی پایگاه داده ، برای موبایل (اندروید و ios) و تحت وب برنامه نویسی کنید.همچنین با زبان سی شارپ در یونیتی قادر خواهید بود برای بازی سازی برنامه نویسی انجام دهید.البته زبان سی شارپ در استودیو توسعه ی رباتیک مایکروسافت برای برنامه نویسی رباتها نیز استفاده میشود ولی در این راستا خیلی مرسوم نیست.
استفاده از زبان سی شارپ در طراحی بازی‌ها:
استفاده از زبان برنامه نویس سی شارپ برای طراحی بازی ها با استفاده از موتور ساخت بازی Unity امکان پذیر است. این پلتفرم در حال حاظر محبوب ترین موتور بازی می‌باشد. بیش از یک سوم بازی‌های برتر دنیا با Unity ساخته شده‌اند، علاوه بر این نزدیک به ۷۷۰ کاربر فعال، از بازی‌های ساخت Unity استفاده می کنند. تقریبا ۹۰% بازی‌های VR ساخته شده برای سامسونگ و ۵۳% از بازی‌های ساخته شده برای Oculus Rift VR از Unity کمک گرفته اند.
در واقع اگر کسی قصد ورود به صنعت ساخت بازی یا موضوعات مربوط به واقعیت مجازی را داشته باشد، می‌تواند با استفاده از آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ توانایی‌های خود را تقویت کرده و در این صنعت فعالیت کند. Unity موتور بازی که از زبان سی شارپ بهره می گیرد.

چه کسانی سی شارپ کار می کنند؟

خب طبق پاراگراف قبلی که توضیحات لازم درباره ی کاربردهای این زبان برنامه نویسی گفته شد ، کلیه ی افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای در حوزه ی توسعه و تولید نرم افزار فعالیت کنند و یا اپلیکیشن برای موبایل بنویسند می توانند از همین الان یادگیری سی شارپ را آغاز کنند.اگر هم قصد برنامه نویسی در موتورهای بازی سازی رو دارید و می خواهید که در زمینه ی بازی سازی و صنعت گیم فعالیت کنید زبان سی شارپ زبان بسیار کاربردی خواهد بود.

جهت ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان برنامه نویسی #C با مشاورین ما در تماس باشید.
این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب CD یا DVD به آدرستان ارسال میشود.
پس از پایان دوره گواهی آموزشی رایگان و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید
مشاوره رایگان : ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *