0
021284284

دوره آموزشی مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش املاک و مستغلات Real Estate Master Of Business Administration E-learningA

املاک و مستغلات (داشتن یک سرپناه) از دیرباز یکی از اصلی ترین دغدغه های بشر به منظور دوری کردن از خطرات محیطی و همچنین ایجاد محیطی امن و راحت برای خانواده بوده است.
با در نظر گرفتن رشد سریع جمعیت و همچنین شهر نشینی افسار گسیخته، در این دنیای در حال تغییر امروز، ایجاد و ساخت سرپناهی امن برای مردم، یکی از دل مشغولی های مردم و دولت ها شده است.
منظور از واژه املاک و مستغلات، کلیه اموال و املاک اعم از منقول و غیر منقول می باشد که تحت تملک فرد، افراد، سازمان،گروه یا یک دولت قرار دارد.

دوره MBA یا همان مدیریت کسب وکار چندسالی است در کشور طرفداران زیادی داشته و با پیشرفت تکنولوژی، رشته های بیزنیسی که به کسب درآمد و پولسازی ارتباط مستقیم تری دارد علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده. دوره MBA در دانشگاه ها و موسسات کشور با گرایش های محدودی همچون استراتژی، کارآفرینی، بازاریابی، منابع انسانی و … در حال برگزاری است که اطلاعات مدیریتی و کسب و کار را بصورت کلی و تخصصی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. مشکلی که در این دو سه سال با آن مواجه شدیم این است که پس از فارغ التحصیل شدن دانشجویان mba متاسفانه کارآمد و پولساز در بیزینس ها ظاهر نمی شوند چرا که اطلاعات تخصصی اما کلی مدیریتی دارند و از طرفی دنیا با حجم اطلاعات و تکنولوژی که با خود حمل می کند سرعت و شتاب بسیر بالایی دارد اما علوم دانشگاهی نتوانسته همراستا با این دغدغه ها حرکت کند.

دوره MBA مخصوص مشاورین املاک ضعف کلی گویی دوره های رایج در کشور را پوشش داده و بصورت تخصصی در زمینه دلالی علمی املاک مباحث آن را مطرح می کند. این دوره به صاحبان کسب و کار در حوزه املاک کمک می کند تا از حاشیه پردازی خودداری کرده و به اصل مطلب بپردازند. این دوره به افراد کمک می کند با گذراندن سریع آن بتوانند تمامی موارد را بلافاصله در کار خود پیاده سازی و نتایج آن را لمس و کسب و کار خود را توسعه دهند.

مشاور املاک با معرفی و نزدیک کردن طرفین یک معامله به همدیگر، شرایط و خصوصیات معامله را برای آنان تشریح کرده و سعی می‌کند با تطبیق منافع طرفین، معامله را به اصطلاح جوش دهد.یک کارشناس معاملات املاک در تنظیم سند معامله همکاری می کند و اقدام به تنظیم مبایعه نامه و قولنامه‌های عادی نیز می‌نمایند و قوانین ایران تنها نقش مشورتی را برای این نهادها تعریف نموده است و وظیفه آنها ارائه مشاوره به مردم می‌باشد.

  • بازار کار مدیریت املاک و مستغلات به لحاظ درآمدی بسیار ایده آل است. شخصی که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می کند مشاور املاک، یا در اصطلاح عامیانه تر بنگاهی یا دلال نامیده می شود. شغل مشاور املاک بدین صورت است که با معرفی و نزدیک کردن طرفین یک معامله به یکدیگر، توضیح و تشریح شرایط، و سازگار کردن خواسته های فروشنده و خریدار معامله ای را صورت دهد و از بابت معامله انجام شده، حق الزحمه مشاوره و بستن قرارداد را از طرفین دریافت کند. در واقع افرادی که در زمینه املاک و مستغلات کار می کنند حلقه پیوند دهنده دو سوی معامله، به عبارت دیگر خریدار و فروشنده، هستند.

    اما شغل مدیر املاک کمی پیشرفته تر بوده و کلیه معاملات با تائید و نظرات وی صورت می گیرد. با توجه به پیشرفت و پیچیدگی در امور خرید، فروش، کارشناسی و … املاک و مستغلات و لزوم وجود مشاور حرفه ای در این زمینه برای کارشناسی و مدیریت بر امور مربوط به املاک و مستغلات، شرکت در دوره مدیریت املاک و مستغلات که توسط موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان برگزار می شود، به علاقمندان به این حیطه یاری می رساند تا در بازه زمانی کوتاه با الزامات و اصول و تکنیک های آن آشنایی پیدا کرده و برای بازار کاری متفاوت آماده شوند.

موسساتی که به آموزش MBA می‌پردازند، به مجموعه‌ی متنوعی از آمارها و گزارش‌ها استناد می‌کنند تا شما را متقاعد کنند که دوره MBA و مدرک MBA می‌تواند ماشین پولسازی شما باشد.

گزارش‌هایی وجود دارند که متوسط درآمد فارغ التحصیلان رشته مدیریت MBA را در مقایسه با سایر رشته‌ها می‌سنجند و معمولاً درآمد آنها را بالاتر از متوسط بسیاری از رشته‌های دیگر ارزیابی می‌کنند.

اما بهتر است فریبِ متوسط‌ها را نخورید.

کسی که نیمی از بدنش در دمای ۱۰۰- درجه و نیمی دیگر از بدنش در دمای ۱۴۰ درجه قرار دارد، هنوز متوسط دمای بدنش ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. اما احتمالاً مرده است. متوسط‌ها معمولاً صادق نیستند.

تأثیر شرکت در دوره MBA بر کیفیت زندگی و کار و درآمد شما، کاملاً به عمق یادگیری شما و این‌که تا چه حد، آموخته‌های رشته ام بی ای را به‌کار بگیرید، بستگی دارد.

البته این مسئله صرفاً به رشته ی MBA محدود نیست و اثربخشی همه‌ی دوره های آموزش مدیریت کسب و کار، تا حد زیادی تابع ویژگی‌های مخاطب و تلاش و یادگیری اوست.

unnamed file

آموزش مجازی مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش املاک و مستغلات : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش املاک و مستغلات و اخذ مدرک معتبر مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش املاک و مستغلات را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

معرفی دوره مدیریت املاک و مستغلات:

داشتن یک سرپناه (املاک و مستغلات)به منظور دوری جستن از خطرات محیطی و همچنین ایجاد محیطی امن و آسوده برای خانواده از دیرباز یکی از اصلی ترین دغدغه های بشر بوده و هست.در دنیای به سرعت در حال تغییر و تحول امروز، با توجه به رشد بسیار سریع جمعیت و همچنین شهر نشینی افسار گسیخته، ساختن سرپناهی امن برای مردم به یکی از دل مشغولی های مردم و دولت ها تبدیل شده است. واژه املاک و مستغلات به کلیه اموال اعم از منقول و غیر منقولگفته می شود که تحت تملک فرد، افراد، گروه، سازمان، یا یک دولت قرار می گیرد. در بسیاری از مواقع، به ساختمان (مسکن) یا خانه ای که مردم در آن زندگی و سکنی می گزینند املاک و مستغلات می گویند. اما با این وجود، این واژه تنها به سقف بالای سر مردم اشاره نمی کند، در معنای گسترده تر، املاک و مستغلات به کسب و کاری اشاره دارد که دامنه فعالیت آن از خرید و فروش خانه، زمین، ساختمان، مغازه، باغ و غیره تا رهن و اجاره آن ها گسترده است.
به شخصی که در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می کند مشاور املاک، یا در اصطلاح عامیانه تر بنگاهی یا دلال گفته می شود. کار این فرد بدین صورت است که با معرفی و نزدیک کردن طرفین یک معامله به یکدیگر، توضیح و تشریح شرایط، و سازگار کردن خواسته های فروشنده و خریدار معامله ای را صورت دهد و از بابت معامله انجام شده، حق الزحمه مشاوره و بستن قرارداد را از طرفین دریافت کند. در واقع افرادی که در زمینه املاک و مستغلات کار می کنند حلقه پیوند دهنده دو سوی معامله، به عبارت دیگر خریدار و فروشنده، هستند. در ادامه بیشتر با این موقعیت شغلی آشنا خواهید شد.

 

اهداف  دوره آموزشی مدیریت املاک و مستغلات:

–    مجهز کردن دانش پذیران به تمامی ابزارها، مهارت ها، رویکردها، و نگرش ها به منظور تسهیل در امر تصمیم گیری و هدایت تصمیمات گرفته شده؛

–    رشد و بهبود توانایی های فردی و گروهی دانش پذیران به منظور پرداختن به چشم اندازها و مشکلات پیش روی این کسب و کار؛

–    رشد و گسترش مهارت های علمی و عملی دانش پذیران؛

–    تقویت مهارت های مذاکره و برقراری ارتباط؛

–    رشد و بهبود مهارت های مربوط به تحقیق و تجزیه و تحلیل بازار؛

–    دادن بینش ها و نگرش ها لازم به دانش پذیران در مواجهه با جهان مدرن و رقابتی امروز؛

دوره مدیریت املاک و مستغلات (mba) یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت ، انرژی و هزینه.

[wp-rss-aggregator sources=”89200″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *