0
021284284

آموزش مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش املاک و مستغلات Real Estate Doctor Of Business Administration E-learning

املاک و مستغلات (داشتن یک سرپناه) از دیرباز یکی از اصلی ترین دغدغه های بشر به منظور دوری کردن از خطرات محیطی و همچنین ایجاد محیطی امن و راحت برای خانواده بوده است.
با در نظر گرفتن رشد سریع جمعیت و همچنین شهر نشینی افسار گسیخته، در این دنیای در حال تغییر امروز، ایجاد و ساخت سرپناهی امن برای مردم، یکی از دل مشغولی های مردم و دولت ها شده است.
منظور از واژه املاک و مستغلات، کلیه اموال و املاک اعم از منقول و غیر منقول می باشد که تحت تملک فرد، افراد، سازمان،گروه یا یک دولت قرار دارد.
در بسیاری از مواقع  املاک و مستغلات به همان ساختمان (مسکن) یا خانه ای که مردم در آن زندگی میکنند گفته میشود. اما این واژه تنها به سقف بالای سر مردم اشاره ندارد، در معنای وسیع تر و گسترده تر، املاک و مستغلات به کسب و کاری اشاره می کند که دامنه فعالیت آن از خرید و فروش خانه، ساختمان، مغازه،زمین،  باغ و غیره تا رهن و اجاره این املاک گسترده است.
این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد و به متقاضیانی که از محتوای آموزشی بهره مند می گردند و با موفقیت ارزیابی را پشت سر می گذارند ۲ گواهینامه مجزا (مقدماتی و پیشرفته هر یک به مدت ۳۰۰ ساعت ) تعلق می گیرد.
* به لحاظ اعتبار بالای بنیاد آموزش مجازی ایرانیان و سطح بالای آموزش ها، گواهینامه های این بنیاد دارای قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگشتری و وزارت امور خارجه می باشد و جهت مقاصد مهاجرتی، ارتقاء شغلی، رزومه و اعتبار فردی بسیار کاربردی است.

افرادی که مایل به پیشبرد حرفه ی خود در زمینه املاک و مستغلات هستند و یا قصد دارند در آینده ای نزدیک وارد بازار کار این رشته شوند، می توانند شانس شرکت در دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار املاک و مستغلات موسسات برتر را داشته باشند. مدرک مدیریت کسب و کار در زمینه های مختلف از جمله املاک و مستغلات نیز مزیت بسیاری برای دانش پذیران و علاقه مندان به این رشته دارد. ثبت نام افراد در کلاس های مدیریت املاک و مستغلات موجب توسعه حرفه ای و افزایش تجربه شخصی آن ها در این زمینه می شود.

رشته املاک و مستغلات در هر زمان و در هر شرایطی جزو پرمخاطب ترین رشته ها قرار گرفته و خواهد گرفت. چرا که شغل مشاور املاک و مستغلات نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشور ها یکی از پرسود ترین مشاغل محسوب می شود. به همین دلیل سالانه افراد بسیاری در دوره های آموزشی مدیریت کسب و کار املاک مستغلات شرکت می نمایند. یکی از شغل هایی که اصطلاحا افراد به دید یک شغل نون و آبدار نگاه می نمایند، شغل مشاوره املاک است. به گونه ای که بسیاری وسوسه داشتن این شغل را یک بار هم شده در ذهن خود داشتند.
همان طور در ابتدای بخش ذکر شد هم چنان به نظر می رسد حداقل در محاسبات اولیه شغل مشاوره املاک در گروه پرسود ترین مشاغل باشند. شاید شما هم دوست داشته باشید که یک بنگاه مشاوره املاک راه بیاندازید اما اطلاعات کافی در باره ی این شغل نداشته باشید. شغل مشاور املاک قدمت نسبتا زیادی دارد اما با گذشت زمان، افزایش جمعیت و البته رشد فناوری این شغل نیز مانند همه ی ابعاد زندگی دستخوش تغییراتی شده است که باید برای موفقیت به آن ها توجه کرد.

دانش پذیران پس از شرکت در کلاس های مدیریت کسب و کار املاک و مستغلات می توانند به عنوان مشاور املاک و مستغلات فعالیت کنند. برای قدم گذاشتن در این راه یا می توانید در صورت داشتن سرمایه لازم، خوداشتغالی را پیش بگیرید و یا در دفاتر مشاور املاک مشغول به فعالیت و کسب تجربه شده سپس اقدام به بازگشایی دفتر مشاور املاک نمایید.

اگر بخواهید از میزان اعتبار و تاثیرگذاری مدرک مدیریت کسب و کار بر روند یافتن شغل و یا شروع کسب و کار خود داشته باشید بهتر است بدانید که مدرک مدیریت کسب و کار خود به تنهایی عامل موفقیت افراد در تمامی شغل ها می باشد. شغل مشاوره املاک و مستغلات نیز این قاعده مستثنی نیست. اکثر دانش پذیرانی که در این دوره آموزشی شرکت می نمایند علاوه بر کسب دانش و اطلاعات لازم ، به یادگیری مهارت ها و تکنیک های مدیریتی در این زمینه نیاز اساسی دارند. چرا که امروزه با پیچیده شدن امور در بازار کسب و کار، تنها راه رسیدن به سود و موفقیت آشنایی کامل با مباحث و مهارت های مدیریتی در زمینه ی املاک و مستغلات می باشند.

  • دکترای مدیریت کسب و کار یا مدرک DBA، مدرکی با تمرکز بر کسب و کار و مدیریت آن است است که دانش عملی فرد دانشجو را بالا می‌برد و آن را برای اجرا و عملی کردن این دانش در محیط کار آماده می‌کند. مدیریت صحیح کسب و کار یکی از فاکتورهای اصلی استخدام مدیر است که می‌توان در این دوره‌ها به این ویژگی رسید.

اینکه تصمیم دارید تا مدرک DBA را بگیرید و یا نه هنوز در تصمیم گیری خود شک دارد، باید بگوییم که برنامه‌های DBA به شما کمک می‌کند که مهارت خود در تفکر انتقادی و حل مسئله در دنیای واقعی و کسب و کار را افزایش دهید.

کسب مدرک دکترای مدیریت کسب و کار شما را با آخرین تحقیقات، نظریه‌ها و اطلاعات بازرگانی و مدیریت آشنا می‌کند. این آموزش نه تنها شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی می‌کند، بلکه مجموعه‌ای ملموس از مهارت‌های مدیریت و تصمیم گیری در شما  نهادینه می‌کند که ممکن است شما را برای موقعیت در سطح مدیریت و فرصت‌های شغلی جدید واجد شرایط کند. همچنین شما را با مهارت‌هایی که برای انجام تحقیقات کمی و کیفی در دنیای واقعی کسب و کارها و انتشار در نشریات تحقیقاتی ضروری است، آشنا می‌کند.

مدرک دکترای مدیریت کسب و کار، همچنین می‌تواند شما را از افرادی که تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت و یا مدرک MBA دارند، متمایز سازد.

unnamed file

آموزش مجازی DBA گرایش املاک و مستغلات  : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی DBA گرایش املاک و مستغلات و اخذ مدرک معتبر DBA گرایش املاک و مستغلات را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

دوره DBA گرایش املاک و مستغلات:

دوره DBA گرایش املاک و مستغلات پاسخی است به نیاز مدیران پیشرو و پویای امروز. املاک و مستغلات (داشتن یک سرپناه) از دیرباز یکی از اصلی ترین دغدغه های بشر به منظور دوری کردن از خطرات محیطی و همچنین ایجاد محیطی امن و راحت برای خانواده بوده است.

با در نظر گرفتن رشد سریع جمعیت و همچنین شهر نشینی افسار گسیخته، در این دنیای در حال تغییر امروز، ایجاد و ساخت سرپناهی امن برای مردم، یکی از دل مشغولی های مردم و دولت ها شده است.

منظور از واژه املاک و مستغلات، کلیه اموال و املاک اعم از منقول و غیر منقول می باشد که تحت تملک فرد، افراد، سازمان،گروه یا یک دولت قرار دارد.

در بسیاری از مواقع املاک و مستغلات به همان ساختمان (مسکن) یا خانه ای که مردم در آن زندگی میکنند گفته میشود. اما این واژه تنها به سقف بالای سر مردم اشاره ندارد، در معنای وسیع تر و گسترده تر، املاک و مستغلات به کسب و کاری اشاره می کند که دامنه فعالیت آن از خرید و فروش خانه، ساختمان، مغازه،زمین،  باغ و غیره تا رهن و اجاره این املاک گسترده است.

دوره آموزشی DBA گرایش املاک و مستغلات نیاز عصر کنونی کلیه مدیران سازمان ها در رده های مختلف، کارشناسان و متخصصان حوزه IT و مشاورین مدیریت به ویژه گروهی که بیشتر مسائل راهبردی سازمان ها را مورد توجه قرار می دهند به شمار می رود.

دوره DBA گرایش املاک و مستغلات چه اهدافی دارد:

1.  آموزش مشاورین املاک مقدماتی

2.  آموزش مشاورین املاک پیشرفته

3. فروش ملک های لوکس و برند

4.  مدیریت قرارداد

5. خطوط قرمز سندخوانی

6.  مشارکت در ساخت

7.  موارد حقوقی املاک

8.  پیاده سازی و ساخت آژانس املاک

9.  مدیریت آژانس املاک

دوره DBA گرایش املاک و مستغلات چه پیش نیازهایی دارد:

دوره آموزشی DBA گرایش املاک و مستغلات مناسب تمام افرادی است که دوره MBA را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و یا در هر رشته دیگری مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نموده‌اند. همچنین این دوره به مدیران و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، کارشناسان ارشد با انگیزه در زمینه کارآفرینی و به صاحبان موفق کسب و کارها پیشنهاد می‌شود.

[wp-rss-aggregator sources=”90324″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *