0
021284284

آموزش زبان روسی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان روسی

دوره آموزشی زبان روسی شامل موارد زیر میشود :
آموزش تصویری زبان روسی به همراه زیرنویس فارسی به زبانی بسیار ساده و روان در قالب ۳۲ فیلم آموزشی کوتاه با موضوعاتی از قبیل احوالپرسی، پرسیدن شغل دیگران، پرسیدن علایق دیگران، اهل کجا هستید، پرسیدن نام و شماره تماس دیگران، کجا زندگی می کنید، عبارات کاربردی و مهم، معرفی خود، نحوه نوشتن حروف الفبا، دیکته کلمات، لغات مربوط به رنگ ها و کتابخانه، لغات مربوط به میوه ه ا، حیوانات، گیاهان، رشته های تحصیلی، خودروها، آب و هوا و …
آموزش صوتی زبان روسـی به صورت کلمات و جملات به همراه تکرار این جملات به همراه معانی فارسی آن ها. شما برای یادگیری آنها تنها کافی است  به این فایل های صوتی گوش دهید. در این آموزش ها با تکرار های هوشمندانه لهجه شما به درستی شکل گرفته و به صورت خودکار قواعد زبان روسی را در عمل فراخواهید گرفت.
دیکشنری روسـی به فارسی و فارسی به روسـی به همراه آموزش نصب به صورت تصویری.
فیـلم گردشگری در این مجموعه برای شما فیلم مستندی به زبان فارسی از نقاط دیدنی کشور مذکور به همراه مکان های توریستی، خیابان های معرو ف کشور، آشنایی با جغرافیا و مردم کشور،آداب و رسوم آن ها و همچنین نحوه گرفتن ویزا برای سفر به کشور مذکور گردآوری شده است.
کتابچه لغات پرکاربرد و جملات کلیدی زبان روسی به همراه تلفظ صحیح لغات در داخل بسته دوره موجود می باشد.
نکته:دوره دارای ۶۶۰دقیقه فایل صوتی می باشد.

آموزش مجازی زبان روسی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان روسی و اخذ مدرک معتبر زبان روسی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان روسی

زبان روسی (ру́сский язы́к) یکی از زبان های اسلاوی و زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشوهای کوچکتر بلوک شرق است.

به محض اینکه کمی روسی یاد می‌گیرید، طیف وسیعی از زبان‌های دیگر به طور ناگهانی در دسترس شما قرار می گیرد.و حتی با درک کمی از زبان روسی، می‌توانید به سرعت زبان‌های اسلاوی را درک کنید.

دوره آموزش مجازی زبان روسی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان روسی ر ا اخذ نمایید.

زبان روسی چیست؟

زبان روسی (ру́сский язы́к) یکی از زبان های اسلاوی و زبان رسمی کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و برخی از کشوهای کوچکتر بلوک شرق است. این زبان همچنین زبانی غیر رسمی ولی مورد استفاده در کشورهای اکراین، لاتیویا، استونی است. زبان روسی از نظر تاریخی به خانواده زبان های هندی اروپایی متعلق است و یکی از سه زبان باقی مانده از زبان های شرق اسلاوی است.

زبان روسی با 144 میلیون متکلم در اروپا بزرگترین زبان مادری اروپا از نظر جمعیت متکلمان به حساب می آید. زبان روسی همچنین از نظر تعداد افرادی که آن را به عنوان زبان مادری استفاده می کنند هشتمین زبان بزرگ دنیا به شمار می رود. این زبان همچنین یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است. با توجه به اهمیت و نفوذ روسیه در جهان زبان روسی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

چرا باید زبان روسی را انتخاب کنید؟

روسیه یکی از کشورهایی است که زبان انگلیسی در آن نمی تواند برای شما کارایی چندانی داشته باشد. به زبان خودمانی تر اگر بگوییم در روسیه زبان انگلیسی به درد شما نمی خورد. آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که چرا روس ها اغلب به عنوان بخشی از تورهای بزرگ فقط از کشورهای خاصی بازدید می کنند؟

واقعیت این است که تکلم و سیر و سیاحت در کشورهای انگلیسی زبان برای روسها اصلا کار آسانی نیست. اگر به رتبه بندی کشورهایی که ضریب نفوذ زبان انگلیسی در آنها بیشتر است نگاهی بیندازید متوجه می شوید که روسیه در ردیف آخرین کشورهای این فهرست قرار گرفته است.

در این کشور فقط ۵٫۵ درصد از جمعیت را می توانید پیدا کنید که زبان انگلیسی به نوعی زبان اول یا دوم آنها محسوب می شود و بقیه اصلا با این زبان آشنایی ندارند. اروپاییها و کشورهای بلوک غرب بیشتر تمایل دارند تا به سمت فراگیری سایر زبان ها از قبیل فرانسوی و یا اسپانیایی بروند و گرایش چندانی به آموزش زبان روسی  ندارند.

به طور کلی بیشتر ساکنین این کشورها می توانند با زبان انگلیسی صحبت کنند در حالی که روسیه یک کشور پرجمعیت است که حدود ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت دارد که اگر در این کشور زبان روسی بلد نباشید عملا کار چندانی از دستتان بر نمی آید و نمی توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید هم دوست دارید به روش های ابداعی و ایما و اشاره پناه ببرید که در این صورت قضیه فرق می کند و اصلا لزومی ندارد به یادگیری زبان روسی بپردازید.

مزایای یادگیری زبان روسی:

1. زبان روسی یکی از رایج‌ترین زبان‌های جهان است.

در فهرست رایج ترین زبان‌ها در سطح جهان، روسیه هشتمین زبان است. البته در روسیه، اوکراین، ازبکستان، قرقیزستان، قرقیزستان، قزاقستان، تاجیکستان، ارمنستان، ترکمنستان، آذربایجان و … نیز به این زبان صحبت می‌شود. این زبان به دلیل نفوذ سیاسی پایدار روسیه، زبان دوم محبوب در اروپای شرقی است.

2. روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان است.

یک واقعیت جالب در مورد روسیه این است که این کشور بزرگ‌ترین کشور جهان است و به طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از کشور دوم یعنی کانادا (روسیه ۶.۶ میلیون مایل مربع مساحت دارد، در حالی که کانادا ۳.۸ میلیون مایل مربع است)  می باشد. و حالا تصور کنید که در این سرزمین بی‌انتها چقدر می توانید چیزای جدید کشف کنید و این از مزایای زبان روسی است که امکان جستجو را برای شما فراهم می کند. روسیه ۲۸ میراث جهانی یونسکو دارد.

3. روس‌ها بیش از حد انگلیسی صحبت نمی‌کنند.

روسیه دارای پایین‌ترین نرخ مهارت انگلیسی است. تنها حدود ۵ %  از روس‌ها در زبان انگلیسی مهارت دارند و در اکثر شهرهای روسیه تقریبا هیچ نشانه‌ای از الفبای لاتین پیدا نخواهید کرد. پس اگر می‌خواهید بر سرزمین امپراتوری روسیه غلبه کنید، نمی‌توانید بدون داشتن اطلاعات اولیه از زبان روسی موفق شوید. این قطعا ارزش پرداختن به الفبای سیرلیک و یادگیری برخی از جمله‌ها را دارد تا با افراد بومی در سفر به روسیه ارتباط برقرار کند!

4. از مزایای زبان روسی آشنا با فرهنگ کشور روسیه است.

روسیه بسیاری از سنت‌های فرهنگی میان اروپا و آسیا را در میان گرفته‌است. شاید به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می‌کنند که روسیه هیچ چیز مشترکی با دنیای انگلیسی‌زبان ندارد. اما در حقیقت، شما می‌توانید در عرض کمی بیش از سه ساعت به سنت پطرزبورگ پرواز کنید، که کوتاه‌تر از زمانی است که طول می‌کشد تا به آتن برسید. بسیاری از مقصدهای گردشگری برتر حتی برای افرادی که در آمریکا، کانادا و استرالیا مستقر هستند، در قاره اروپا روسیه است، بنابراین اگر می‌خواهید یک تور بزرگ در اروپا را برنامه‌ریزی کنید، روسیه مقصد خوبی است.

5. یادگیری زبان روسی یک چالش است.

زبان روسی یکی از سخت‌ترین زبان‌ها است که ساختار گرامری پیچیده دارد و الفبای سیرلیک به قدری سخت به نظر می‌رسد که به که ممکن است برخی افراد از یادگیری این زبان منصرف شوند اما در واقع آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ترسناک نیست. وقتی آن را یاد می‌گیرید، احساس واقعی موفقیت از این واقعیت که می‌توانید یک الفبای دیگر بخوانید، احساس خواهید کرد! در واقع از مزایای زبان روسی این است که توانایی های خود را محک بزنید و خود را با یک دنیای ناشناخته به چالش می کشید. درست است که در ابتدا ترسناک به نظر می رسد، اما وقتی حرف زدن را شروع می‌کنید احساس شگفت انگیزی خواهید داشت.

6. یادگیری زبان روسی آسانتر از آن است که فکر می‌کنید.

کسی که هرگز سعی در یادگیری زبان روسی داشته باشد با دو چالش برای یادگیری زبان روسی مواجه است و الفبای سیرلیک یکی از آن‌ها نیست ( با کمی تلاش، یادگیری ۳۳ حرف الفبای روسی ممکن می شود. (اغلب اشکال حروف مشابه یا یکسان هستند، بنابراین شما فقط نیاز دارید که نشان دهید چگونه مغز شما می تواند حروف با صدای مشخص را تشخیص دهد. همچنین قواعد گرامری بسیاری وجود دارد که برای یادگیری دشوار هستند. با وجود این دشواری ها اگر تلاش و علاقه کافی برای یادگیری این زبان داشته باشید، می توانید موفق شوید.

7. تقویت حافظه از مزایای زبان روسی است.

حتی اگر شما تصمیم بگیرید که زبان روسی را به عنوان یک سرگرمی یاد بگیرید، دانستن چندین زبان، مغز شما را حتی در سن پیری سالم و چابک حفظ خواهد کرد. علت آن این است که دانستن زبان جدید باعث ایجاد شبکه دیگری از اتصالات بین نورون‌ها می‌شود. اتصال عصبی بالاتر، حافظه و مهارت‌های حل مساله تان را بهتر خواهد کرد.

8. روسی زبان آینده است.

واقعیت این است که زبان روسی نسبت به زبان دشواری مانند چینی علاقه مندان کمتری برای یادگیری دارد. این محبوبیت پایین باعث تاسف است زیرا در حال حاضر شماری از فرصت‌های اقتصادی در روسیه، اروپای شرقی و آسیای میانه وجود دارد. بنابراین از مزایای زبان روسی این است که می توانید فرصت های شغلی در این منطقه برای خود ایجاد کنید.

9.  محبوبیت روسیه رو به افزایش است.

به دلیل میراث تاریخی استالین، اتحاد جماهیر شوروی و جنگ سرد و … روسیه به آسانی بعنوان یک تهدید تلقی می‌شود. اما زمانی که زبان روسی را یاد می‌گیرید، جهان‌بینی شما به دو علت تغییر می‌کند: اول به این دلیل که یک زبان جدید یاد گرفته اید (که همیشه یک دارایی و سرمایه است)  و دوم اینکه دیدگاه بهتری در مورد جهان خواهید داشت.

10. از مزایای زبان روسی، آشنایی با زبان های دیگر است.

به محض اینکه کمی روسی یاد می‌گیرید، طیف وسیعی از زبان‌های دیگر به طور ناگهانی در دسترس شما قرار دارد. زبان روسی یکی از خانواده زبان‌های هندواروپایی و به ویژه خانواده اسلاوی است. حتی با درک یک مبتدی از زبان روسی، می‌توانید به سرعت زبان‌های اسلاوی را درک کنید.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109648″]

دیدگاه کاربران
  • ناهیدمحمدآبادی 27 مهر 1399

    من خواهان دوره آنلاین زبان روسی همراه بامدرک معتبرهستم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *