0
021284284

آموزش بازاریابی و فروش پیشرفته : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی بازاریابی و فروش پیشرفته

 بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing)به عنوان فرایندی مدیریتی –اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. جامعه بشری اکنون بیش از هر زمان دیگر با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه می باشد. در دنیای امروز دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه های متنوع به ویژه در بازارها مشاهده می شود .هنوز هم بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی (Marketing)، یعنی این که بروشوری را در دستمان بگیریم و بریم به صد جای مختلف و التماس کنیم که از ما چیزی بخرند!شاید برای بعضی عجیب باشد اگر بدانند که فروش بخش کوچکی از عملیات بازاریابی‌ست. چنان‌چه اگر کل فرآیند بازاریابی را به کوه یخی تشبیه کنیم، فروش تنها بخش کوچک بیرون آب آن است و حجم عظیم و پایه‌ای مابقی آن در زیر آب مخفی‌ست.فروش فقط بخش کوچکی از عملیات بازاریابی‌ست و مهم‌ترین آن نیست؛ ولی به نحوی یکی از ارکان اصلی ارزیابی موفقیت یک برنامه بازاریابی‌ست.

مخاطبین دوره :
مدیران و کارشناسان واحدهای فروش، بازاریاب ها(ویزیتورها)، فروشندگان حضوری، دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، MBA و سایر علاقمندان به فعالیت حرفه ای در حوزه فروش

هدف دوره:

در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با  تکنیک های بروز و کاربردی در بازاریابی و فروش پیشرفته آشنا کنیم، در این بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.

آموزش مجازی بازاریابی و فروش پیشرفته : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی بازاریابی و فروش پیشرفته و اخذ مدرک معتبر بازاریابی و فروش پیشرفته را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
بازاریابی و فروش پیشرفته

به اعمالی که باعث انجام فعالیتی از سوی مشتری می‌شوند که برای کسب‌وکار سودمند است.

به طور کلی بازاریابی منجر به معرفی گسترده یک محصول از شرکت می شود و در نهایت باعث فروش بیشتر و ایجاد شغل می شود.

دوره آموزش مجازی بازاریابی و فروش پیشرفته برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک بازاریابی و فروش پیشرفته را اخذ نمایید.

مفهوم کلی بازار چیست؟

بازار (Market) شامل تمام مشتریان بالقوه ای است که دارای نیاز (Need) و خواسته (Want) مشترک هستند و حاضرند منابع لازم را برای تامین نیاز و خواسته خود و یا برای بدست آوردن کالا مورد نظر خود، مبادله کنند و توانایی این کار را نیز دارند.

به عبارت دیگر، به مجموعه ای از خریداران بالقوه و بالفعل یک محصول یا خدمت بازار گفته می شود.

با توجه به این تعریف می توان گفت، وقتی یک طرف بازار به صورت فعالانه تری نسبت به طرف دیگر به دنبال انجام مبادله باشد، طرف فعال تر را ” بازاریاب “ و طرف دیگر را ” مشتری بالقوه “ می نامند.

بازاریاب کیست و به چه کسی گفته می شود؟

بازاریاب یا مارکتر (Marketer) به کسی گفته می شود که در پی یافتن بازارهای مناسب برای ارائه محصولات و خدمات خود، روش های ارتباطی مناسب با مشتریان بالقوه، ایجاد تقاضا و در نهایت افزایش رضایت آنها باشد.
این تصور عمومی که اغلب بازاریاب را همان ویزیتور می دانند اشتباه است؛ بازاریاب با ویزیتور متفاوت است. ویزیتور، نماینده ای برای انجام فروش و فروختن است که می بایست در زمان معرفی محصول، اطلاعات کاملی درباره محصول داشته باشد.

برخی از دلایل اهمیت بازاریابی:

1. بازاریابی به انتقال، مبادله و چرخش کالا و خدمت کمک می کند:

بازاریابی در انتقال، مبادله و حرکت کالا بسیار مفید است. کالاها و خدمات از طریق واسطه های گوناگون، مانند خرده فروشان و عمده فروشان، به دست مشتریان می رسند. برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن این ارتباط را فراهم می آورد و از این رو هم برای تولید کنندگان مفید است و هم برای مشتریان.

2. مارکتینگ در حفظ و ارتقا استانداردهای زندگی افراد جامعه مفید است:

بازاریابی در صدر تمام عوامل تاثیر گذار بر استانداردهای زندگی جامعه، قرار می گیرد. بازاریابی از طریق در دسترس قرار دادن محصولات و خدمات برای مشتریان و عرضه ی آنها تحت شرایط مختلف و با قیمت معقول، بر سبک زندگی آنها اثر می گذارد.

جامعه از سه سطح اجتماعی تشکیل می شود: غنی، متوسط و فقیر. هرآن چیزی که  این سه گروه مصرف می کنند ، توسط بازاریابی و اصول و رویه های آن، ابتدا شناسایی، طبقه بندی و سپس عرضه می شود.

شناخت بازار و نیازمندی های بازارهای هدف تحت عنوان تحلیل بازار  به عنوان بخشی مهم از فعالیت های بازاریابی صورت می گیرد،که خود به نوعی سنگ بنای تصمیم گیری ها، به منظور تهیه و تدوین استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی است. امروزه حتی دانشگاه ها نیز برای توسعه برند خود از فعالیت های  بازاریابی به نوعی نامحسوس بهره می برند.

فعالیت های مختلف بازاریابی به نوبه ی خود سهمی در کسب درآمد افراد یک جامعه دارند. از متخصصین کامپیوتر گرفته تا طراحان صنعتی و گرافیست ها و مهندسین فروش و تولیدکنندگان محتوا و عکاسان صنعتی و… همگی به نوعی در چرخه مارکتینگ به منظور پیشبرد اهداف کسب وکارها تعریف می شوند.

3. منجر به ایجاد اشتغال می شود:

فعالیت های مختلف بازاریابی به نوبه ی خود سهمی در کسب درآمد افراد یک جامعه دارند. از متخصصین کامپیوتر گرفته تا طراحان صنعتی و گرافیست و کارشناسان فروش و تولیدکنندگان محتوا و عکاسان صنعتی و… همگی به نوعی در چرخه مارکتینگ به منظور پیشبرد کسب وکارها تعریف می شوند.

4. بازاریابی به عنوان سرچشمه ایده های جدید شناخته می شود:

با افزایش رقابت در بازارها، هر روز از سهم بازار برندها کاسته می شود و متخصصین این صنعت باید بتوانند با به کار بردن روشهای جذاب و خلاق، تلاش برای نگهداشت مشتری و جذب مخاطب بیشتر برای برندها را، در برنامه کار خود داشته باشند.

[wp-rss-aggregator sources=””]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *