0
021284284

همه چیز درباره کسب درامد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت چیست؟

کسب و کار اینترنتی یعنی شما محصولات یا خدمات خود را در محیط اینترنت بفروشید، محیط اینترنت متشکل از برنامه ها و ابزارهای زیادی است از جمله اینستاگرام، تلگرام، وبسایت و … است. که شما در هر کدام ازین بخش ها محصولی را ارائه کنید جزوی از کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود، پس می توانید با سلیقه و شرایط خود انتخاب کنید که دوست دارید محصول یا خدمتتان را در کدام بخش منتشر کنید.
البته این که خدمات و محصولات شما در چه زمینه ای است هم اهمیت دارد، مثلا برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغات و معرفی است اما برای فروش بسته های آموزشی علمی، وبسایت کمی بیشتر به کار شما می آید، پس با مشاوره از مشاوران ما می توانید انتخاب کنید که در کدام بخش کسب درامد اینترنتی خود را انجام دهید.

انواع روش های کسب درآمد اینترنتی:

بازاریابی وابسته (affiliate marketing):

بازاریابی وابسته یا affiliate marketing از آن دسته از مشاغلی است که توانست با ظهور اینترنت خود را به شکل بهتر و بهینه تری به دنیای تجارت وارد کند و سود بسیار چمشگیری به افراد زیادی در سراسر جهان برساند.
در بازاریابی وابسته در اصل شما از خود کالا و یا محصول و حتی خدمتی را عرضه نمیکنید بلکه محصولات بقیه شرکت های بزرگ را در وب سایت و یا صفحه خود منتشر میکنید و در ازای هر مشتری از آنها درآمد کسب میکنید. در این روش شما به هیچ سرمایه ای نیاز نخواهید داشت و فقط کافیست که بتوانید مشتری را به مسیر درست هدایت کنید.

آزاد کاری (فریلنسینگ):

آزاد کاری یا فریلنسینگ یکی از محبوب ترین کارهای موجود در اینترنت است که به شما کمک میکند که آن کاری را که دوست دارید پیدا کنید و از علایق و استعداد های خود درآمد کسب کنید.
اما اصلا فریلینسینگ چیست؟ فریلنسینگ در اصل به این صورت است که شما کاری را که میتوانید انجام دهیم را با بقیه مردم به اشتراک میگذارید و افرادی که به آن توانایی و یا تخصص شما نیاز دارند به سراغ شما میایند و از شما کمک میخواهند و شما در ازای کمکی که به آن ها میکنید درآمد کسب میکنید. به همین سادگی!

آموزش آنلاین:

در حرفه ی خاصی دانش و اطلاعات زیادی دارید؟ یا علاقمند به یادگیری آن هستید؟ کافیست اطلاعات و دانش خود را با کمک اینترنت با دیگران به اشتراک بگذارید . از این طریق شما میتوانید از دانش و اطلاعات خود بدون هیچ واسته ای کسب درآمد کنید.
این انتقال یا اشتراک اطلاعات، آموزش نامیده میشود. حال اگر این اطلاعات را در بستری مانند اینترنت به دیگران انتقال دهید، به کاری که انجام می دهید، آموزش آنلاین می گویند.
از مزایای آموزش آنلاین می توان به عدم وابستگی به مکان و زمان، هزینه های بسیار کم و تعداد نامحدودی از فراگیر و دانشجو اشاره کرد.
بیشتر مردم ترجیح می دهند به آسان ترین روش ممکن مهارت های لازم و موردنیاز خود را فرا بگیرند و حاضرند برای رسیدن به این هدف خود مقدار قابل توجهی پول پرداخت کنند. حال سوال اصلی اینجاست که چرا شما نباید از این فرصت استفاده کنید و از دانش خود درآمد کسب کنید؟

از چه راه های سریع تر به درآمد اینترنتی برسیم؟

یکی از نکته های مثبت کسب و کارهای اینترنتی نسبت به بقیه کسب و کار ها بدون شک بازدهی زود هنگام و سرعت زیاد آن است. شما برای کسب درآمد از طریق اینترنت نیاز به هیچ سرمایه ای ندارید و میتوانید از مراحل طولانی که در دیگر کارهای فیزیکی باید آن ها را طی کنید به راحتی رد شوید. دلیل این سرعت بالای کسب و کار های اینترنتی را میتوان ابزار مختلفی که به شما کمک خواهد کرد دانست.
کسب درآمد اینترنتی از اینستاگرام
کسب درآمد اینترنتی از تلگرام
کسب درآمد از اینترنت توسط وبسایت

نکاتی برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی:

دنیایی که در آن زندگی می کنیم به دنیای ارتباطات تبدیل شده است. اینترنت در کنار تلفن های هوشمند راه و روش انجام کسب و کار ها را تغییر داده اند. اگر شما کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و یا اینکه قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید، نکاتی وجود دارند که برای موفقیت، بهتر است به آن ها عمل کنید.
۱.فروش آنلاین مناسب کسب و کار من است؟
قبل از اینکه به سرعت سراغ ایجاد کسب و کار آنلاین بروید، اندکی با خود تامل کنید و ببینید که آیا واقعا فروش آنلاین در کسب و کار شما جایی دارد یا خیر. فروش آنلاین همیشه بهترین راه برای رشد کسب و کار شما نیست. بنابراین قبل از هر گونه اقدام عجولانه، مزایا و معایب کسب و کارآنلاین خود را بسنجید.
۲.تمرکز روی توضیح محصول
اگر می خواهید از بین رقابت با دیگر رقبا سربلند بیرون بیایید، توضیح محصول را خودتان بنویسید. علاوه بر عکس و فیلم های با کیفیت بالا، روی تولید محتوای متنی با کیفیت نیز کار کنید.
۳.استفاده از شبکه های اجتماعی
علاوه بر وبسایت حتما بر روی شبکه های اجتماعی محبوب نیز حضور داشته باشید تا علاوه بر پاسخگویی به سوالات و نظرات کاربران، ارتباط نزدیک تری با مشتریان خود داشته باشید.
۴.سئو را فراموش نکنید
اگر برای کسب و کار خود وبسایت ساخته اید، سئو را یاد بگیرید و از تکنیک های سئو استفاده کنید تا در موتور های جستجو مانند گوگل بیشتر دیده شوید و مخاطب های جدید را به خود جذب کنید.

جهت ثبت نام در دوره آموزش مجازی اینترنت و اشتغال با مشاورین ما در تماس باشید.
این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب CD یا DVD به آدرستان ارسال میشود.
پس از پایان دوره گواهی آموزشی رایگان و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید
مشاوره رایگان : ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *