0
021284284

نمونه وكالت خريد خودرو و تعويض پلاك 2

وكالت خريد خودرو و تعويض پلاك – نمونه 2

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن …………………………………… ………………………………………………… …………… …………………

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ……………………………………….. ………………….. …….. ……………………. ………………………….. مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی مراجعه به ادارات دولتی و ارگان ها و نهادها ، سپاه و نیروهای نظامی هوائی و زمینی و دریائی و نیروی انتظامی و شرکت های خصوصی و غیر خصوصی و غیره در تهران و یا شهرستان ها و اقدام در خصوص خریداری نمودن هر نوع اتومبیل مزایده ای از هر کدام از شخص / اشخاص حقوقی موصوف به هر نحو و ترتیب و شرط و مبلغ و تادیه ثمن و با حق اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار شرکت در مزایده ها و مزایدات و اتخاذ هر نوع تصمیم بجای موکل با پرداخت هزینه های مربوطه و سپردن وجوه جهت شرکت در مزایده و مزایدات معموله نقداً یا بصورت ابداع چک و قبول مزایده و دریافت وجه سپرده اضافی و امضاء ذیل صورت جلسه تحویل و تحول و دادن رسید و تحویل گرفتن اتومبیل ها و خودروها و اسناد و مدارک مربوطه و مراجعه به ادارات راهنمائی و رانندگی و مراکز تعویض پلاک خودرو و امور اقتصادی و دارائی و شهرداری و پرداخت حقوق دولتی و مالیات های متعلقه و عوارض شهرداری و غیره و سپردن تعهدات لازم جهت انجام مورد وکالت و شماره نمودن اتومبیل های مذکور به شرح مرقوم و تعویض پلاک د رجهت و بنام موکل و اخذ و دریافت زوج پلاک و دریافت اسناد و مدارک از مراجع ذیربط و به طور کلی انجام کلیه کارهای اداری و رفع موانع قانونی و پاسخگوئی به مقامات صالحه جهت انجام مورد وکالت از هر حیث و انجام کلیه مکاتبات و مراودات از ابتداء تا انتهاء و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه.

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص موردوکالت و لوازم آن می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………… هجری شمسی .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *