0
021284284

آموزش مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه

مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه یک کارشناس ارشد کامپیوتر است که علاوه بر رهبری و مدیریت پروژه های کامپیوتری در مراکز و شرکتها و سازمانهاو مشابه آن در خصوص کامپیوتروIT ،ICT ،IKT و مشابه آن با توجه به آموخته های خود میتواند مدیریت کیفیت پروژه های مربوطه را نیز انجام دهد.

آموزش مجازی مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه و اخذ مدرک معتبر مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
در مدیریت کیفیت پروژه

مدیریت کیفیت، فرآیندی است برای حصول اطمینان از اینکه همه‌ی فعالیت‌های ضروری پروژه نظیر طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا، مؤثر و کارآمد هستند و اهداف نهایی را برآورده می‌کنند.

اصول مدیریت کیفیت را می توان بعنوان پایه ای برای راهنمایی بهبود عملکرد یک سازمان مورد استفاده قرار داد.

دوره آموزش مجازی مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مهندس کامپیوتر در مدیریت کیفیت پروژه را اخذ نمایید.

مدیریت کیفیت چیست؟

منغعت کلیدی این فرآیند، احتمال برآورده شدن اهداف کیفیت را افزایش می دهد و همچنین به شناسایی فرآیند های نامناسب و علل ضعف کیفیت در پروژه می پردازد. مدیریت کیفیت با استفاده از داده ها و نتایج حاصل از فرآیند کنترل کیفیت، کیفیت کلی پروژه را برای ذینفعان مشخص می کند.

مزایا و معایب استفاده از سیستم مدیریت کیفیت چیست؟

1 ) توانایی کم کردن قیمت تمام شده

2 ) افزایش تولید

3 ) افزایش سوددهی

4 ) مدرک تبلیغاتی

5 ) روند منظم سازمانی

6 ) تضمین بقای سازمان دربین رقبا

7) کنترل مداوم ومستمر

سوابق گذشته نشان داده شرکتهایی که دارای گواهینامه ایزو می باشند از  نظم وبهره وری بالاتری نسبت به شرکتهای دیگر برخوردار هستند ، چنین شرکت های در بین رقبا، از سطح  بهره وری بالاتر و قیمت تمام شده پایین تری دارند .میزان رشد چنین شرکتهایی باتوجه به تعاریف  منطقی سازمانی که برگرفته ازاستاندارد جهانی ISO میباشد بالاترخواهدبود و به دلیل وجود بهبود دائم دراستاندارد ISO شرکت های دارای گواهینامه روند رشد سازمان را بهبود بخشیده و به اهداف مشخص شده دست می یابند.

bahre
مقاله های کامپیوتر و اینترنت

بهره وری

[wp-rss-aggregator sources=”114657″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *