0
021284284

سئو چیست؟

سئو(SEO) چیست؟
سئو(SEO) در لغت به معنای بهینه سازی موتورهای جست و جو گفته می شود که شامل کلیه روشهایی است که باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جست و جو به خصوص گوگل می گردد.
در این مقاله به بررسی بهترین روش هایی که وب سایت شما را به خوبی در اختیار موتورهای جست و جو برای ردیابی، رتبه بندی و درک محتوای سایت قرار می دهد می پردازیم.بهینه سازی موتورهای جست و جو(سئو) اغلب درباره ایجاد تغییرات جزئی در وب سایت شما است.اگر این تغییرات را به تنهایی در نظر بگیرید ممکن است پیشرفت چشم گیری حاصل نشود اما با ترکیب این تکنیک ها و روش های دیگر بازاریابی آنلاین،میتواند پیشرفت چشم گیری برای سایت شما به ارمغان بیاورد.
اگرچه عنوان این مقاله حاوی کلمات “موتور جست و جو” است اما ما میخواهیم به شما بگوییم که تصمیمات بهینه سازی خود را در درجه نخست بر اساس بازدیدکنندگان خود بگیرید چون این بازدیدکنندگان هستند که مصرف کننده اصلی محتوای شما هستند واز طریق موتور های جست و جو شما را می یابند.تمرکز بیش از حد بر روی تکنیک های سئو برای قرار گرفتن در جایگاه های خوب در موتورهای جست و جو ممکن است نتایج مورد انتظار را برای شما به دنبال نداشته باشد.
انجام خدمات سئو(seo) یکی از اقداماتی است که توسط گروه ایده پردازان پامر انجام میگردد.
موضوعاتی که در ادامه به اختصار به آن خواهیم پرداخت اقداماتی است که در راستای بهینه سازی سایت های کوچک و بزرگ با محتوای متنوع باید مورد استفاده قرار بگیرد.
مبانی سئو :
عنوان صفحه منحصر به فرد و دقیق ایجاد کنید
از متا تگ توصیف استفاده کنید
بهبود ساختار سایت:
ساختار URL های سایت را بهبود دهید
ساختار سایت خود را برای هدایت بازدیدکنندگان آسانتر کنید
بهینه سازی محتوا
محتوا و خدمات باکیفیت ارائه دهید
از هایپر لینک های بهتری استفاده کنید
استفاده از تصاویر را بهینه سازی کنید
از برچسب هایی با عنوان مناسب استفاده کنید
کار با خزنده یا کرول ها(Crawlers):
از robots.txt به صورت موثر استفاده کنید
از rel=”nofollow” برای لینک ها آگاه باشید
سئو برای گوشی های موبایل(تلفن همراه)
گوگل را از سایت های موبایل باخبر کنید
کاربران تلفن همراه را با دقت راهنمایی کنید
تبلیغات و تجزیه و تحلیل
به شکلی درست سایت خودتان را تبلیغ کنید
از ابراز رایگان وبمستر تولز به خوبی استفاده کنید
با رعایت این نکات اصلی و اساسی گامی بزرگ در جهت بهینه سازی سایت خود برخواهید داشت البته هرکدام از این موارد نیاز به توضیحاتی مفصل و جامع دارد که ما آنها را برای شما به صورت رایگان فراهم کرده ایم.در ادامه به توضیح چند مفهوم مهم و کلیدی در سئو میپردازیم.
سئوکار کیست؟
سئو کار یا متخصص سئو فردی است که به تمامی الگوریتم های موتورهای جست و جو تسلط کامل دارد. این شخص میتواند با تسلط بر تکنیک ها و روش های بهینه سازی در طول زمان رتبه سایت شما را در موتورهای جست و جو بهبود دهد و جایگاه بهتری را در کلمات کلیدی که انتخاب میکنید برای سایت شما رقم بزند. دقت دارید که منظور در اینجا جایگاه طبیعی و ارگانیک است و نه موارد تبلیغاتی و پولی! بله شما میتوانید با پرداخت هزینه به سرویس هایی مانند Google Adwords در رتبه های بالا قرار بگیرید البته این جایگاه فقط تا زمانی است که شما حسابتان را شارژ کنید!!!!!!


جهت ثبت نام در دوره آموزشیکارشناس فروش اینترنتی  بر روی تصویر فوق کلیک نمایید

دوره غیر حضوری است و محتوای الکترونیکی در قالب CD یا DVD به آدرستان ارسال می گردد

پس از پایان گواهی و مدرک معتبر دوره آموزشی کارشناس فروش اینترنتی قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید

مشاوره رایگان: ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۱۳۰۰۰۱۶۸۸ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

 
 


 
سئو کلاه سیاه چیست؟
سئو کلاه سیاه شامل روش هایی از افزایش رتبه سایت میشود که قوانین موتور های جست و جو را نقض میکند(به عبارت ساده تر آنهارا دور میزند) اصطلاح کلاه سیاه از فیلم های غربی گرفته شد تا بچه های بد را از بچه های خوب که کلاه سفید میپوشیدند متمایز کنند. امروزه،از آن به طور معمول برای توصیف هکرهای کامپیوتر، سازندگان ویروس، و کسانی که اقدامات غیر اخلاقی با کامپیوتر انجام میدهند استفاده می شود.
سئو کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سفید دقیقا در مقابل سئو کلاه سیاه قرار دارد یعنی به صورت قانونی و از طریق روش های معمول و مورد تایید موتورهای جست و جو اقدام به بهبود جایگاه سایت میشود.
دقت کنید که در روش های سئو کلاه سیاه شاید بتوان با سرعت بیشتر و زحمت کمتری رتبه مناسبی در موتورهای جست و جو بدست آورد اما شک نکنید این جایگاه به زودی از دست خواهد رفت زیرا موتورهای جست و جو مدام در حال تعویض الگوریتم های خود هستند آنها همچنین از طریق ربات ها و حتی با استفاده از کارکنانشان اقدام به شناسایی سایت های ناقض قوانین میکنند که تهدید بزرگی برای این سایت ها محسوب میشود.
چرا سئو مهم است؟
اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین(استارت اپ)هستید یا میخواهید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید باید بدانید که در فضای آنلاین میزان دیده شدن شما به شدت به سئو وابسته است و در واقع بدون سئو شما صاحب فروشگاهی هستید که بازدیدکننده ای ندارد(البته همانطور که در بالا ذکر کردم با روش های پولی میتوان جایگاه کسب کرد و بازدیدکننده ایجاد کرد). سئو در کنار دیگر روش های بازاریابی آنلاین میتواند ترافیک مناسبی را برای سایت شما فراهم کند که موجب درامد برای شما خواهد شد.
رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به توسعه برند شما کمک می کند؟
Image result for ‫چگونه کمپین تبلیغاتی اینترنتی طراحی کنیم‬‎
رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می شود که با هدف توسعه و ایجاد آگاهی برند و کسب وکار در سایت های معتبر خبری منتشر می گردد.
متن آگهی منتشر شده به صورتی تنظیم می شود که علاوه بر آشنایی و ارائه توضیحات مختصر و مفید در رابطه با برند، شامل چند کلمه کلیدی وب سایت تبلیغ دهنده نیز می باشد که بصورت فالو خواهد بود.
از آنجاییکه یکی از استراتژی های موثر لینک سازی در سئو، ایجاد لینک های فالو در سایت های معتبر و با رتبه بالا می باشد، از این سو، رپورتاژ آگهی این امکان را برایتان میسر می کند که با استفاده از یک متن خبری مناسب و ایجاد چند کلمه کلیدی و قرار دادن لینک بر روی آن، از طریق انتشار متن در سایت های معتبر، لینک های قوی به سمت سایت خود دریافت نمایید.
رپورتاژ انتخابی مناسب برای سئو سایت
نکته قابل توجهی که در این راستا وجود دارد آن است که بر خلاف دیگر روش های لینک سازی یا به نوعی گرفتن بک لینک که می بایست به صورت ماهانه یا سالانه لینک ها تمدید شوند، لینک سازی از طریق انتشار رپورتاژ آگهی بصورت همیشگی و مادام العمر بوده و به هیچ وجه از سایت های منتشر کننده حذف نخواهد گردید.
بنابراین، استفاده از این روش تبلیغاتی را می توان به عنوان یکی از کارساز ترین و موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ و همچنین سئو دانست و از طریق آن، اعتبار سایت منتشر کننده رپورتاژ آگهی را به صورت همیشگی برای وب سایت خود ایجاد نمود.
از سوی دیگر، با توجه به اینکه سایت های در نظر گرفته شده برای انتشار رپورتاژ، سایت هایی پر کاربر می باشند و بازدید روزانه بسیار بالایی را دارند، انتشار رپورتاژ آگهی باعث بهتر دیده شدن برندتان خواهد شد و می تواند آگاهی بسیار مناسب و خوبی از برند شما را برای بازدیدکنندگان ایجاد نماید که این اتفاق، به دلیل اعتماد بازدید کننده به سایت معتبر، باعث اثر گذاری بیشتر برای شما خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *