0
021284284

دوره آموزشی زبان انگلیسی کودکان English for Children E-learningB

آموزش زبان انگلیسی کودکان : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان انگلیسی کودکان

کودکان در دنیایی آمیخته از تنوع ، جاذبه و سرشار از شادی و حرکت بسر می برند از این رو آموزش زبان انگلیسی کودکان از ظرافت ها و حساسیت های خاصی برخوردار می باشد.بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی با توجه به عوامل فوق و با تکیه بر اصول تربیتی و متناسب با روانشناسی رشد برای کودکان دوره آموزشی زبان انگلیسی کودکان را تالیف نموده است.این دوره آموزشی مخصوص رده سنی ۱۲-۷ سال می باشد. مواد آموزشی این دوره به گونه ای انتخاب گردیده که از طریق تنوع فعالیت های بسیار جالب، سرگرم کننده و هدفمند، با توجه به سن و قدرت درک کودکان زبان آموز، ایشان را با زبان انگلیسی آشنا کرده و توانایی برقراری ارتباط را در آنان تقویت نماید.

آموزش مجازی زبان انگلیسی کودکان : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی کودکان و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی کودکان را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان انگلیسی کودکان

کودکان کم سن و سال، فراگیران طبیعی زبان هستند. آن‌ها برعکس نوجوانان و بزرگسالان این انگیزه را دارند که زبان را بدون یادگیری آگاهانه، فرا بگیرند. آن‌ها توانایی این را دارند که تلفظ‌ها را تقلید کنند و قوانین را برای خودشان تمرین کنند.

هر چه دانش آموز سن کمتری داشته باشد، در تقلید صداهای جدید و فرا گرفتن تلفظ ها موفق تر است. آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 سال را میتوان بصورت غیر رسمی برگزار کرد.
ذهن بچه ها هنوز با واقعیت ها که مواد آموزشی را بخاطر بسپارند و سپس امتحان دهند در هم ریخته نشده است.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی کودکان برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی کودکان را اخذ نمایید.

زبان انگلیسی برای کودکان :

والدین همواره تمام تلاش خود را برای آموزش و سرمایه گذاری روی فرزندان خود انجام داده و بعضا و به علت مسائل مالی، حتی مجبور به نادیده گرفتن اساسی ترین نیاز های شخصی خود میشوند! چرا که هزینه آموزش برای کودکان بعضا میتواند آنها را دچار مشکلاتی گرداند.

در این بین نیاز به آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسالان را میتوان یکی از مهم ترین اهداف والدین جهت آموزش بر روی کودکان نامید چرا که میتواند تاثیر مثبت زیادی بر روی آینده کودکان چه در کشور خودمان و چه در کشور های خارجی داشته باشد.

برنامه­ معین روزانه برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان :

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال معمول داشته باشید. بهتر است جلسات کوتاه و مکرر باشند تا طولانی و کم. برای کودکان بسیار خردسال پانزده دقیقه کافی است و با بزرگتر شدن آن­ها، تمرکزشان بیشتر شده و در نتیجه می‌­توانید به تدریج مدت زمان آموزش را طولانی‌­تر کنید. اما به منظور جلب توجه فرزندتان، هم­چنان آموزش­‌ها را کوتاه و متنوع نگه­‌دارید.

سعی کنید هر روز فعالیت­‌های خاصی را در زمان مشخص انجام دهید. کودکان وقتی می‌­دانند، چه کاری را قرار است انجام دهند، احساس راحتی و اطمینان بیشتری می­‌کنند. به عنوان مثال؛ هر روز بعد از مدرسه یک بازی انگلیسی انجام دهید، یا قبل از خواب یک داستان انگلیسی با کودکتان بخوانید.

اگر در خانه فضا دارید، گوشه‌­ای را به آموزش زبان انگلیسی به کودکان اختصاص دهید، به عنوان مثال کتاب­‌ها، بازی‌­‌ها ، وسایل کمک آموزشی و ویدیوهای آموزشی را در آن­جا قرار دهید.تکرار ضروری است. کودکان اغلب باید بارها و بارها کلمات و عبارات را بشنوند، تا بتوانند خودشان آن را بیان کنند.

نکات مهم جهت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان :

  • جهت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ،فرزندتان را تشویق کنید.

  • برای یادگیری بهتر فرزندانتان سعی کنید آموزش را همراه با بازی و خنده پیش ببرید.
  • زبان انگلیسی را به خانه بیاورید.
  • زبان انگلیسی را به یک تفریح تبدیل کنید.
  • مراحل یادگیری فرزندانتان را به خوبی دنبال کنید.
  • به فرزندانتان خیلی فشار نیاورید.
  • خودتان هم به کلاس برای یادگیری زبان انگلیسی بروید.
  • آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از طریق صحبت کردن با آ‌نها
  • بچه ها خیلی سریع خسته می شوند.
  • از کلمات برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان استفاده کنید.
bama step

[wp-rss-aggregator sources=”124266″]

دیدگاه کاربران
  • لاله 17 مهر 1399

    لطفا یک جلسه جهت اشنایی با معلم قبل ثبت نام داشته باشید

    • سلام و وقت بخیر دوره به صورت محتوای آموزشی ارسال می گردد – حضوری نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران
  • لاله 17 مهر 1399

    لطفا یک جلسه جهت اشنایی با معلم قبل ثبت نام داشته باشید

    • سلام و وقت بخیر دوره به صورت محتوای آموزشی ارسال می گردد – حضوری نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *