0
021284284

آموزش الکترونیکی

آموزش الکترونیکی یا یادگیری الکترونیکی شیوه‌ای برای طراحی، تدوین، ارائه و ارزشیابی آموزش است که از قابلیت‌ها و امکانات الکترونیکی برای کمک به یادگیری بهره می‌گیرد. آموزش الکترونیک روش آموزشی است که از زمان پیدایش اینترنت و گسترش فناوری و استفاده از قابلیت‌های آن ایجاد گردیده‌است و در حقیقت تکامل یافته شیوهٔ آموزش از راه دور و برطرف‌کنندهٔ نیاز انسان‌های کاوشگر و خواهان یادگیری است، خصوصاً اینکه این روش وابستگی به زمان و مکان را کم می کند.

نحوه درآمدزایی در آموزش الکترونیکی:

برگزاری کلاس های آنلاین دانشگاهی برای کارمندان

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین و اصلی ترین جامعه هدف آموزش الکترونیکی، کارمندانی است که فرصت کافی برای حضور در کلاس های دانشگاه را ندارند. شما می توانید به عنوان مدیر موسسه آموزشی مجوز برگزاری کلاس های غیرحضوری و آنلاین را گرفته و دانشجو به صورت غیرحضوری و آنلاین بپذیرید. کارمندان زیادی در حال حاضر به دنبال ارتقا مدرک تحصیلی خود هستند اما زمان کاری به آن ها فرصت ثبت نام در دانشگاه را نمی دهد. در واقع تشکیل کلاس های مجازی و غیرحضوری برای دانشجویان کارمند می تواند تا حد زیادی باعث درآمدزایی در موسسه آموزشی شما شود.

برگزاری دوره های ضمن خدمت:

در هر ارگان و سازمان بعد از گذشت چند سال تغییرات مختلفی در دستورالعمل ها ایجاد می شود که تمامی کارمندان و کارکنان باید آن ها را آموخته و متناسب با آن عمل کنند. برگزاری این دوره ها به صورت حضوری برای کارمندان سخت بوده و البته هزینه بر و زمان بر است. اما یکی از راه های کسب درآمد از طریق آموزش الکترونیکی برگزاری دوره های ضمن خدمت به صورت غیرحضوری و آنلاین است. شما می توانید تمامی موارد آموزشی را در قالب محتواهای الکترونیکی مانند فیلم، عکس، متن، انیمیشن و فایل صوتی گذاشته تا کارمندان در هر ساعت از شبانه روز به آن ها دسترسی داشته و آن ها را مطالعه کنند. بعد از ارائه فایل های آموزشی، آزمون ضمن خدمت نیز به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شده و کارمند به راحتی می تواند خودش نتیجه آزمون را مشاهده و ارزیابی کند.

برگزاری دوره های آموزشی مختلف:

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق آموزش الکترونیکی یا مجازی، برگزاری دوره های مختلف در زمینه های مختلف است. شما می توانید دوره های آموزشی پرطرفدار و پر کاربرد را انتخاب کرده و آن ها را به صورت غیر حضوری آموزش دهید. در حال حاضر موسسه های آموزشی مختلف در حال برگزاری دوره های نرم افزارهای کاربردی هستند. در این دوره ها کلاس ها، شیوه آموزش، پرسش و پاسخ و آزمون به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری بوده و در پایان دوره نیز مدرک معتبر به افراد داده خواهد شد.

جهت ثبت نام در دوره آموزشی مدیر آموزش الکترونیکی بر روی تصویر فوق کلیک نمایید
این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب CD یا DVD ارسال می شود به آدرستان
پس از پایان دوره گواهی آموزشی رایگان و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید
مشاوره رایگان : ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *