0
021284284

آموزش سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی): دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی)

سازنده چند رسانه ای باCUBASE (آهنگ سازی)در حوزه فناوری اطلاعات می باشد. از شایستگی های این شغل می توان تنظیمات  MIDI Setupو Audio Setup  ،بررسی اجمالی محیط نرم افزار، کار با Tracks ،کار با لیست سازهای مجازی  Instrument vst ،ادیتورکردن، کوانتایز کردن نت های میدی،ایجاد سازهای مجازی چند کاناله،انتخاب رنگ و یا رنگ آمیزی ترکهای پروژه،پردازش زنده اطلاعاتMIDI ،تنظیمات کانالMIDI ،کار با توابع MIDI،کار با ابزارها و شناخت کلیدهای میانبر ،میکس کردن، استفاده از Marker ،کار با پرچم های چپ و راست locators و چرخهcycle ،کار با ضبط و پخش و تمپو ،کسر میزان و مترونوم، کار باصدا نام برد. کاربر نرم افزار CUBASE با تمامی مشاغل هنری و روز دنیا در ارتباط می باشد.

آموزش مجازی سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی) : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی) و اخذ مدرک معتبر سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی) را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی)

Cubase یک نرم افزار تولید موسیقی و آهنگسازی دیجیتال است که توسط شرکت نرم افزار و تجهیزات موسیقی آلمانی Steinberg برای ضبط، تنظیم و ویرایش موسیقی ساخته شده است.

نرم افزار Cubase ‌پروژه هایی ایجاد می کند که به کاربر اجازه می دهند فایل های MIDI، ترک های صوتی خام و… را ویرایش کرده و آنها را با فرمت هایی نظیر نت های موسیقی، کنسول ویرایش و… عرضه کند.

دوره آموزش مجازی سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی) برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک سازنده چند رسانه ای با کیوبیس (آهنگ سازی) را اخذ نمایید.

نگاهی به نرم افزار محبوب کیوبیس:

Cubase یک نرم افزار تولید موسیقی و آهنگسازی دیجیتال است که توسط شرکت نرم افزار و تجهیزات موسیقی آلمانی Steinberg برای ضبط، تنظیم و ویرایش موسیقی ساخته شده است. کیوبیس یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های حرفه ای آهنگسازی در سراسر دنیا و از جمله ایران است و همه حرفه ای های صنعت موسیقی دیجیتال کار با آن را فرا میگیرند.
Cubase توسط شرکت نرم افزار و تجهیزات موسیقی آلمانی Steinberg برای ضبط، تنظیم و ویرایش موسیقی ساخته شده است. اولین ورژن این نرم افزار که روی کامپیوتر Atari ST اجرا میشد و تنها از طریق MIDI ‌ضبط میشد، در سال ۱۹۸۹ عرضه شد.
در ژانویه سال ۲۰۰۳، شرکت Steinberg توسط شرکت امریکایی Pinnacle Systems خریداری شد که در آنجا به عنوان یک شرکت مستقل کار می کرد تا اینکه در دسامبر سال ۲۰۰۴ به شرکت Yamaha فروخته شد.

تاریخچه کیوبیس:

در سال ۱۹۸۹ بود که شرکت نرم‌افزاری «Steinberg» این نرم‌افزار را برای «Atari» و کامپیوترهای ویندوزی و مک عرضه کرد. در آن زمان این نرم‌افزار به یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای استفاده از MIDI تبدیل شده بود و در بسیاری از استودیوهای صدابرداری مورد استفاده قرار می‌گرفت. به این ترتیب بود که طی سال‌های مختلف، این نرم‌افزار به یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای «محیط کار صوتی دیجیتال» (Digital Audio Workstation | DAW) تبدیل شد.

نرم‌افزار کیوبیس را می‌توان در بسیاری از ژانرهای موسیقی بکار برد اما همچون سایر نرم‌افزارهای DAW، مزایا و معایب خود را دارند. با این وجود، به دلیل عناصر کنترلی ساده و قابل فهم، آموزش کیوبیس از جمله مواردی است که تمامی افراد در ابتدای کار نیاز به بررسی آن دارند.

کاربرد نرم افزار کیوبیس
نرم افزار Cubase ‌پروژه هایی ایجاد می کند که به کاربر اجازه می دهند فایل های MIDI، ترک های صوتی خام و دیگر اطلاعات مربوطه مانند متن موسیقی را ویرایش کرده و آنها را با فرمت هایی نظیر نت های موسیقی، کنسول ویرایش، لیست های رویداد و غیره عرضه کند. کاربر همچنین می تواند ترک های مختلف را با هم در یک فایل استریوی .wav میکس کرده و برای رایت شدن روی یک دیسک با فرمت Red Book یا با فرمت MP3 برای رایت شدن روی CD یا DVD‌ به صورت فایل یا برای انتشار در اینترنت، آماده کند.

ویژگی های کیوبیس:

1. کیفیت صدای بی نظیر

2.ویرایش فایل های ویدیویی

3.ویرایش فایل های صوتی

4.ابزارهای پیشرفته ضبط ،

5. ابزارهای میکس و مسترینگ

[wp-rss-aggregator sources=”111102″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *