0
021284284

دوره آموزشی آمادگی آزمون تافل TOEFL Exam Prepration E-learningB

تافل مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language به معنای «آزمون انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی» می باشد .تافل یک آزمون جـامع زبان انگلیسی برای غیرانگلیسی زبانان است که بـرای ورود به بیش از ۷۰۰۰ کالج و دانشگاه در ایالات متحده، کانادا و دیـگر بخش هـای جهان، لازم است. همچنیـن افرادی که دارای مشاغل حرفه ای می باشند، بـرای ادامه فعالیت های حرفه ای خود در آمریکا و کانادا به صورت مرتب به یک رتبه تافل نیاز دارند. آزمون تافل (TOEFL) توسط سرویس سنجش تحصیلی (ETS) دانشگاه پرینستون (Princeton) برگزار می شود. این آزمون، مهارت در بخش های شنیداری، گفتاری، نوشتاری، و درک مطلب انگلیسی را مورد سنجش قرار می دهد. نمره کسب شده در این آزمون جهت پذیرش در این دانشگاه ها به مدت دو سال دارای اعتبار می باشد.

شیوه های برگزاری آزمون تافل

آزمون تافل از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۹۸، فقط به صورت کتبی برگزار می شد.برگزاری آزمون  زبان انگیسی تافل به روش اینترنتی از سال ۲۰۰۵ شروع و به تدریج جایگزین  روش قبل شد.متقاضیان شرکت در آزمون های TOEFL و GRE در ایران این نکته را مدنظر قرار دهند  که تنها مراکزی مجاز به برگزاری این آزمون هستند که توسط سازمان سنجش مورد تأیید قرار گرفته اند .

هدف دوره آموزشی آمادگی آزمون TOEFL :

دوره آموزشی آمادگی آزمون TOEFL  منابع مطالعاتی مورد نیاز این آزمون را برای شما فراهم کرده است و شما را برای آزمون TOEFL آماده میکند .

نکته:دوره دارای ۳۶۰دقیقه فایل صوتی آموزش می باشد.

v:96

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *