0
021284284

دوره آموزشی مدیریت جهانگردی Tourism Management E-learning

گردشگری، سیاحت یا توریسم و نیز جهانگردی به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد. امروزه توریسم بعنوان بزرگترین صنعت ها در جهان محسوب شده و در دهه های گذشته بصورت مدام با رشدی سریع به یکی از مهمترین منابع اشتغال در جهان تبدیل شده است.بانبراین تحصیل در این رشته می تواند آینده روشنی را از لحاظ شغلی و تحصیلی به دنبال داشته باشد.صنعت جهانگردی به گونه ای است که با صنعت های مختلف و بخش های مختلف جامعه سروکار دارد.مانند صنعت حمل و نقل ، بخش های اقتصادی ، هتل ها ، بخش های خدماتی و…  . با توجه به فرابخشی بودن صنعت جهانگردی شما می توانید امیدوار به کار در بخش ها و صنعت های دیگر نیز باشید و اگر قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارید می توانید خود کارآفرین در این رشته باشید.

دیدگاه کاربران
  • Neda Nadi 8 اسفند 1395

    باسلام
    کسانیکه ایران نیستن هم میتونن شرکت کنند توی این دوره؟؟؟
    هزینه دوره چقدره؟
    مرشی

    • مدیر کل سایت 11 اسفند 1395

      درود بر شما – البته – هزینه دوره در همین صفحه ستون سمت چپ اعلام گردیده. شمار از هر کجای دنیا می توانید در این دوره شرکت نمایید – لینک دانلود محتوای آموزشی برای شما ارسال می گردد – همچنین پس از پایان دوره گواهینامه از طریق پست بین المللی به آدرس شما ارسال خواهد شد. در صورتیکه نیاز به مشاوره دارید شماره تلگرام یا واتس اپ خود را برای ما در پاسخ به همین دیدگاه ارسال نمایید.

  • سارا 5 آبان 1396

    سلام و درود
    من علاقه به شرکت در این دوره دارم ، اما سوالم اینه که ، با این مدرک چه کارهایی میشه انجام داد؟ایا میشه اژانس مسافرتی باز کرد ، و اینکه ایا قابل ترجمه هستش مدرک؟؟

    • مدیر کل سایت 17 آبان 1396

      سلام قابل ترجمه می باشد اما برای آزانس باید قوانین مرتبط را مطالعه نمایید از مرجع صدور مجوز که چه نوع گواهینامه ای لازم دارد.

  • حمید 16 آبان 1396

    لطفا یک شماره تماس جهت مشاوره ذکر کنید

  • محمد 8 مرداد 1397

    با سلام.من میخام در دوره ها شرکت کنم و از سازمان میراث فرهنگی کارت تورلیدری دریافت کنم ولی لیسانس ندارم…..دوره ای هست که شرکت کنم و بتونم امتحان بدم که میراث فرهنگی بیخیال لیسانس بشه؟ ممنونم

    • مدیر کل سایت 5 شهریور 1397

      اگر شرایط داشتن لیسانس هست سوال کنید آیا معادل را قبول دارند یا خیر و اکر نه راه دیگری ندارید.

  • آداک 15 مهر 1397

    با سلام
    آیا با مدرکی که برای این دوره داده میشه در هر کشوری که باشیم میتونیم استفاده کنیم البته بعد از ترجمه!

    • با سلام و روز بخیر – بله در سایر کشور ها نیز از اعتبار بالایی برخوردار است.

  • محمدرضا 27 اردیبهشت 1398

    باسلام این دوره برای مدیریت فنی بند ب هستش؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *