0
021284284

دوره آموزشی DBA روابط عمومی

Doctor of Business Administration (DBA) - Public Relation E-learning

DBA روابط عمومی، DBA مخفف Doctorate of Business Administration است. ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد.

DBA روابط عمومی چیست و چه کاربردی دارد؟

مدیریت روابط عمومی یک حوزه کلان در سازمانها است که به ارتباطات و ارتباطات عمومی آنها می‌پردازد. این حوزه شامل برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر ارتباطات داخلی و خارجی سازمان می‌شود. مدیریت روابط عمومی به منظور ارتقاء تصویر و شناخت عمومی از سازمان، ایجاد ارتباطات مثبت با مشتریان، کارکنان، رسانه‌ها، جوامع محلی و دیگر نهادها انجام می‌شود.

بدون نیاز به حضور و در سریعترین زمان ممکن بدون آزمون حضوری میتوانید با ثبت نام آنلاین در ایباما مدرک معتبر DBA روابط عمومی و قابل ترجمه رسمی خود را دریافت نمایید.

در ایباما شما میتوانید با یکبار شرکت در دوره مدارک مختلفی را اخذ نمایید و به لحاظ اعتبار بالا جهت ارتقاء رزومه، ارتقاء سمت، مهاجرت، استخدام از آن بهره ببرید.

به آسانی از طریق سایت ایباما، با کلیک بر روی لینک سبز: ثبت نام آنلاین در دوره DBA روابط عمومی به صورت کاملا غیر حضوری شرکت کنید.

DBA مدیریت روابط عمومی

آموزش مجازی مدیریت کسب و کار DBA گرایش مدیریت روابط عمومی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیریت کسب و کار DBA گرایش مدیریت روابط عمومی و اخذ مدرک معتبر مدیریت کسب و کار DBA گرایش مدیریت روابط عمومی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

جهت ثبت نام اینترنتی و آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمایید:
5/5

دوره مدیریت DBA چیست؟

 

DBA که مخفف Doctorate Of Business Administration است را می توان اثر بخش‌ترین راهکار وتربیت رهبران خردمند برای مدیریت ارشد سازمانی دانست تا دانش و تخصص خویش را توسعه داده وارتقاء بخشند. این دوره به دانش‌پذیر کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم جهت حل مسائل سازمان خود رابه شایستگی فرا گیرد و خود را آماده تجزیه وتحلیل های پیچیده وتصمیم گیری‌های مقتضی نماید.

DBA که دوره دکترای حرفه‌ای مدیریت است به گونه‌ای طراحی شده است که مدیران با فراگیران مهارت‌های رهبری در جهت رفع چالش‌های موجود اقدام نمایند.

دنیای مدیریت و کسب و کار در معرض تغییرات سریع قرار دارد. مدیران ارشد به منظور سازگاری ثمر بخش و رقایت‌پذیری و توانایی حل بحران‌ها می‌بایست علاوه برتجارب مدیریتی، به دانش کاربردی و مهارتی در حوزه مدیریت نیز مجهز گردند. آماده نمودن مدیرانی با انگیزه دانا و خردمند و ارتباطی در سمت‌های مدیریتی ارشد مدیریت روابط عمومی ازاهداف دوره DBA با گرایش روابط عمومی می‌باشد.

DBA روابط عمومی بیش از مباحث نظری به موارد کاربردی و مهارت ارتباطی می‌پردازد و به همین دلیل برای مدیران ارشد، مدیران اجرایی و مشاوران مناسب می‌باشد.

دکترای مدیریت (Phd in Management) به خلق تئوری‌های جدید می پردازد. درحالی که DBA به خلق دانش کاربردی مدیریت و شیوه‌های کاربرد آن تئوری‌ها در رفع مشکلات سازمانی و همچنین به هرچه حرفه‌ای‌تر شدن مدیر و شکل گیری اندیشه مدیران ارتباطی توجه دارد.

دانش‌پذیران دوره مدیریت عالی راهبردی کسب و کار (DBA) دارای پیشینه‌های اجرایی و تجارب مدیریتی مختلف هستند. ایجاد و گسترش شبکه ارتباطی دانش‌پذیران، یکی دیگر ازمزیت‌های این دوره می‌باشد.

این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که بوسیله آن، دانش و مهارت مدیریتی و ارتباطی دانش‌پذیران به طور چشمگیری توسعه یافته وآنها راقادر می‌سازد تا نقش‌های کلیدی رهبری را در زمینه‌های کاری خود برعهده گیرند..

علاوه برآن مدیران روابط عمومی نیز ضمن فراگیری دانش ومهارت‌های ارتباطی و روابط عمومی توانمندی لازم جهت پیشبرد سازمان خود به سمت اهداف اصلی اش را کسب می‌کنند.


کاربردهای اصلی DBA مدیریت روابط عمومی عبارتند از:

 

  1. ساخت و ارتقاء تصویر سازمان: ارتباطات مدروس با عموم و رسانه‌ها می‌تواند به سازمان کمک کند تا تصویر مثبتی از خود ایجاد کند و آن را حفظ کند.

  2. استفاده از رسانه‌ها: برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های رسانه‌ای به منظور جلب توجه و حفظ حضور در رسانه‌ها.

  3. اقتصادی و بازاریابی: ارتباطات موثر با مشتریان و بازارها به منظور جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی.

  4. مدیریت بحران: مدیریت امور بحرانی و ارتباطات در شرایط وقوع حوادث یا مسائل حساس.

  5. ارتقاء ارتباطات داخلی: برقراری ارتباطات موثر با کارکنان به منظور حفظ انگیزه و هماهنگی داخل سازمان.

مدیریت روابط عمومی نقش مهمی در موفقیت و پایداری سازمانها ایفا می‌کند و بهبود ارتباطات با مخاطبان مختلف، افزایش اعتبار و اعتماد عمومی به سازمان کمک می‌کند.

bama step
نتیجه جستجوی گوگل DBA روابط عمومی:

مدرک DBA روابط عمومی| دوره DBA گرایش مدیریت روابط عمومی| آموزش مجازی DBA گرایش مدیریت روابط عمومی| مدرک معتبر DBA روابط عمومی | آموزش آنلاین DBA روابط عمومی| آموزشگاه DBA روابط عمومی| گرفتن مدرک DBA مدیریت روابط عمومی | مهاجرت با مدرک DBA روابط عمومی| خرید مدرک DBA روابط عمومی| مدرک DBA روابط عمومی| DBA روابط عمومی فنی حرفه ای | مدرک DBA روابط عمومی | DBA روابط عمومی برای مهاجرتآموزش آنلاین DBA روابط عمومی| آموزش DBA گرایش روابط عمومی| مدرک فنی حرفه ای DBA مدیریت روابط عمومی| مدرک وزارت علوم DBA مدیریت روابط عمومی| چگونه مدرک DBA روابط عمومی بگیریم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *