0
021284284

دوره آموزشی PBA مدیریت تخصصی رفتار و فرهنگ سازمانی در بیمارستان PBA Specialized Management of Organizational Behavior and Culture in Hospital E-learning

فرهنگ سازمانی نقش بسزایی در بهره وری بیمارستان ها دارد. موفقیت یا شکست برنامه ها و استراتژی های تغییر سازمانی تا حدود زیادی به فرهنگ سازمانی بستگی دارد.
فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و در قلمروی رفتار سازمانی راه یافته است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی و کانونی مدیریت را تشکیل داده است. جمعیت شناسانی، جامعه شناسان و اخیراً روان شناسان و حتی اقتصاددانان توجه خاصی به این بحث نو و مهم در مدیریت مبذول داشته و در شناسایی نقش و اهمیت آن نظریه ها و تحقیقات زیادی را بوجود آورد و در حل مسائل و مشکلات مدیریت به کار گرفته اند. به بررسی که توسط گروهی از اندیشمندان علم مدیریتعمل آمده فرهنگ سازمانی به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل پیش با سازمان های شناخته شده است.
به طوری که و سه از پژوهشگران معتقدند یکی از دلایل موفقیت ژاپن در صنعت و مدیریت توجه آنها به فرهنگ سازمانی است.
هدف دوره آموزشی مدیریت تخصصی رفتار و فرهنگ سازمانی در بیمارستان بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با اخلاق حرفه ای پرستاران با روند کار با آنان می باشد.
با افزایش فرهنگ سازمانی عواملی چون شایستگی تخصصی پرستاران و حفظ اسرار آن ها نیزافزایش می یابد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *