0
021284284

آموزش مدیر تضمین کیفیت : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مدیر تضمین کیفیت

شغلی است در حوزه مدیریت و صنایع و شایستگی هایی از قبیل تعیین خواسته های مشتری ، تعیین اهداف کیفیت ، مدیریت فرآیند مشتری ، انجام ممیزی و مدیریت بهبود محصول را دارا می باشد و با مشاغلی نظیر مدیر ممیزی ها ، مدیر کارخانه ، مدیر تولید و مدیر عامل در ارتباط است .

آموزش مجازی مدیر تضمین کیفیت : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیر تضمین کیفیت و اخذ مدرک معتبر مدیر تضمین کیفیت را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مدیر تضمین کیفیت

کسی است که علاوه بر مهارت کارشناس تضمین کیفیت، بتواند از عهده مواردی مانند انجام امور مربوط به مدیریت افراد تحت نظارت و برخی وظایف دیگر برآید

مدیر تضمین کیفیت باید از یک محصول یا خدمات مطابق با استانداردهای تعیین شده کیفیت از جمله قابلیت اطمینان، قابلیت استفاده و عملکرد مورد نیاز آن برای توزیع و بازار مطمئن باشد.

دوره آموزش مجازی مدیر تضمین کیفیت برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

نیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مدیر تضمین کیفیت را اخذ نمایید.

مدیر تضمین کیفیت کیست؟

مدیر تضمین کیفیت (QA) مدیر نظارت بر فعالیت بخش تضمین کیفیت و کارکنان، توسعه، اجرای و حفظ سیستم آزمایش کیفیت می باشد و مدیر تضمین کیفیت قابلیت اطمینان برای محصولات سازمان و یا فرآیندهای توسعه را خواهد داشت. از آنجائیکه ماهیت دقیق کار تضمین کیفیت بر اساس صنعت خاص متفاوت خواهد بود، اما وظایف اصلی، صلاحیت های مرتبط با اطمینان از عدم رعایت محصول با استانداردهای کیفیت موردنیاز، برای موقعیت متخصص یا مدیر تضمین کیفیت به خوبی تعریف شده است.

مسئولیت ها و وظایف مدیر تضمین کیفیت چیست؟

مدیر تضمین  بایستی گزارش های دوره ای از عملکرد سازمان را در بخش سیستم های مدیریت کیفیت و فعالیت های واحد تضمین کیفیت ، تهیه و ارائه نماید . وی باید در خصوص سیاست های کلان شرکت ، اهداف تجاری سازمان و برنامه های استراتژیک در بخش کیفیت را از مدیریت عامل دریافت کرده و جهت  تبدیل آنها به پروژه های اجرایی و برنامه های عملیاتی برای اجرا و دستیابی به اهداف تعیین شده ، کوشش لازم را بنماید .

مدیر تضمین  بایستی برای برآوردن خواسته های مشتریان و کسب رضایت مشتریان را از طریق اجرای برنامه های مناسب در در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات سازمان ایجاد کند .

bama step
bahre
مقاله های کامپیوتر و اینترنت

بهره وری

[wp-rss-aggregator sources=”111473″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *