0
021284284

آموزش کاربر رایانه (کار و دانش) : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی کاربر رایانه (کار و دانش)

به فرد بهره‌برداری کننده از رایانه و نرم افزارهای رایانه ای کاربر رایانه گفته می‌شود. رایانه‌ها با کاربردی که در همۀ زمینه‌ها دارند، کاربران جهت رسیدن به مقاصد مختلف خود رو به سمت رایانه می‌آورند. برای کاربر رایانه شدن، باید بتوانید از آن استفاده کنید. نحوۀ یادگیری آن هم می‌تواند به شیوه‌های مختلفی باشد. اما مهمترین عامل در یاد گرفتن رایانه این است که شما به آن علاقه داشته باشید، و زمانی علاقۀ شما دوچندان خواهد شد که بدانید رایانه چه کارهایی را با کیفیت و کمیتی بیشتر می‌تواند انجام دهد

آموزش مجازی کاربر رایانه (کار و دانش) : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی کاربر رایانه (کار و دانش) و اخذ مدرک معتبر کاربر رایانه (کار و دانش) را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
کاربر رایانه (کار و دانش)

به فرد بهره‌برداری کننده از رایانه و نرم افزارهای رایانه ای کاربر رایانه گفته می‌شود.

شما میتوانید از این فرصت یادگیری استفاده کنید و بلافاصله پس از یادگیری این دوره وارد بازار کار شوید.

دوره آموزش مجازی کاربر رایانه (کار و دانش) برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک کاربر رایانه (کار و دانش) را اخذ نمایید.

شبکه رایانه ای چیست؟

به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) که قابلیت انتقال اطلاعات بین خود را دارند شبکه رایانه‌ای گفته می‌شود. انتقال داده‌ها می‌تواند توسط کابل شبکه چند رسانه ای، کابل نوری یا بیسیم منتقل شود. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند.

CPU چیست ؟

یکی از اجزای اصلی کامپیوتر ها و لپ تاپ ها ، CPU می باشد . CPU مخفف کلمه ی Central Procesing Unite  ، به معنای واحد پردازش مرکزی است و همانطور که از نامش پیداست ، پردازش تمامی قسمت های کامپیوتر بر عهده ی این قطعه ی مهم می باشد و تمامی فرمان ها و اطلاعات را مورد پردازش قرار می دهد .

سخت افزار چیست؟

كامپيوتر در مرحله اول يك ماشين الكترونيكي و الكترومكانيكي است؛ يعني از يك سري قطعات الكترونيكي و الكترومكانيكي ساخته شده است. اين قطعات فيزيكي قابل لمس و مشاهده هستند، كه به آن‌ها سخت‌افرار گفته مي‌شود.

درگاه Parallel چیست؟

درگاه موازی (Parallel Port) در اصل توسط IBM برای برقراری ارتباط با پرینترها ساخته شده بود. درگاه موازی بر روی مادربردها معمولاً به رنگ آبی یا بنفش است.

این درگاه دارای ۲۵  پین است (DB-25) و بیت‌ها به صورت همزمان از ۸ پین آن ارسال یا دریافت می‌شوند؛ بنابراین نرخ انتقال داده در مقایسه با درگاه‌های قدیمی دیگر مانند درگاه سریال، بیشتر است. نرخ انتقال داده در این درگاه ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوبایت بر ثانیه (kBps)  است.

 

[wp-rss-aggregator sources=”114449″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *