0
021284284

چگونه در زمان کرونا زندگی کنیم؟

چگونه در زمان کرونا زندگی کنیم؟

ادامه زندگی با پنجره واحد ارائه ی خدمات الکترونیکی در کشور راه اندازی گردید:

ایران هوشمند من پروژه ای جهت ارائه خدمات الکترونیکی در قالب یک پنجره واحد در کشور می باشد تا علاوه بر آنکه نیازهای خدماتی هم وطنان سراسر کشور را بدون نیاز به خروج از خانه حل نماید بستر های نوین خدماتی را معرفی و آموزش دهد.

آقای مهندس نریمان پورطلایی مدیر اجرایی این پروژه در کشور بیان نمود این پروژه با رویکرد  #درآمد الکترونیک #اشتغال الکترونیک #آموزش الکترونیک #بهداشت الکترونیک #درخانه بمانیم از امروز رونمایی گردید و شامل بخش های مختلف، جدید و جذابی است که همچنان در حال توسعه خدمات آن هستیم.

این بخش ها شامل:

۱- در حوزه اشتغال: سامانه نوین دورکاری تحت عنوان مشاور باما و سامانه کاریابی آنلاین تحت عنوان بساما:

این سامانه ها جهت رفع معضلات کنونی جامعه همچون: تعدیل نیرو در مشاغل و افزایش تقاضا برای اشتغال، کاهش واردات کاغذ و کاهش چاپ روزنامه های نیازمندیهای فیزیکی جهت جستجوی آگهی استخدام، کاهش تقاضا در کاریابی های فیزیکی به دلیل کاهش تردد، افزایش نیاز  و تقاضا جهت کار در خانه و دور کاری و فریلنسری، افزایش خشونت های خانگی در زمان کرونا و نیاز به پزشک و مشاور از راه دور، راه اندازی گردیده اند.

۲- در حوزه کسب و کار: بانک اطلاعات مشاغل، نیازمندیها و موقعیت یابی مشاغل با امکانات بی نظیر تحت عنوان یابنده و سامانه طراحی حرفه ای وب سایت ویژه مشاغل تحت عنوان هلدینگ توسعه دهندگان و سامانه ارائه خدمات ثبتی به کسب و کار ها تحت عنوان ثبتداک:

این سامانه ها جهت رفع معضلات کنونی جامعه همچون: کاهش مراجعات حضوری جهت داد و ستد کالا، افزایش نیاز به تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی، افزایش نیاز به عدم حضور فیزیکی به سازمان های ثبتی، افزایش نیاز به تبلیغات و ایجاد رونق برای کسب و کار ها،  افزایش نیاز  و تقاضا جهت کار در خانه و دور کاری و فریلنسری راه اندازی گردیده است.

۳- در حوزه آموزش: پروژه استاد باما، آزمون باما، آموزش مجازی و کلاس باما:

این سامانه ها جهت حل معضلاتی چون: کاهش تقاضا جهت کلاس حضوری، افزایش تقاضا جهت محتوای آموزشی و آموزش از راه دور، عدم امکان برگزاری آزمون های عمومی و نیاز به آزمون آنلاین جهت انجام روند های آموزشی، کاهش درآمد مدرسین و به مرز بیکاری رفتن آنها، افزایش نیاز به سامانه های مشارکت با اساتید جهت تامین محتوای آموزش الکترونیک و انتشار آنها. طراحی و راه اندازی گردیده اند.

آقای مهندس نریمان پورطلایی افزود کلیه افراد جامعه با هر سوادی در فضای مجازی می توانید از این امکانات بهره ببرید چرا که ما با کادری مجرب مشاوره رایگان و آموزش های بهینه جهت نحوه استفاده و بهره برداری از این سامانه ها را ارایه می نماییم.

شعار این پروژه: ایران هوشمند من یک نرم افزار یا یک وب سایت نیست، ایران هوشمند من یک فرهنگ و سبک زندگی است. می باشد.

در پایان ایشان افزود: من ایران هوشمند را دوست دارم. و منتظر خدمات جدید این پنجره الکترونیک باشید.

جهت مشاهده امکانات ایران هوشمند من بر روی این متن کلیک نمایید. https://my98.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *