0
021284284

نکات مهم در نوشتن ایمیل به زبان انگلیسی

نحوه نوشتن یک ایمیل رسمی

۱ با سلام و یک تبریک شروع کنید:

همیشه ایمیل خود را با سلام و یک تبریک شروع کنید، مانند “Dear Ali” اگر رابطه شما با خواننده رسمی است، از نام و نام خانوادگی آنها استفاده کنید به عنوان مثال “Dear Engineer Ahmadi” اگر رابطه شما با فرد بهتر می‌باشد. می توانید به سادگی بگویید، “Hi Muhammad”. اگر نام شخصی را که می نویسید نمی دانید، از این روش استفاده کنید: ایمکه نامه به چه شخصی مربوط می‌شود “Sir / Madam”.

۲ از گیرنده تشکر کنید:

اگر به سؤال مشتری پاسخ می دهید ، حتما با یک تشکر شروع کنید. برای مثال، اگر شخصی در مورد شرکت شما سؤال داشته باشد ، می توانید بگویید: “Thanks for contacting abc”. اگر شخصی به می گوید ، “From your quick response” یا “Thanks for coming back to our page” تشکر در ایمیل شما به درستی رعایت شده و خواننده را رحت تر می‌کند و شما رو بسیار مودب تر نشان می‌دهد .

۳ هدف خود را بیان کنید:

اگر ارتباط الکترونیکی را با ایمیل شروع می کنید ،تشکر شاید برای شما دیگر جالب به نظر نیاید. در عوض، با بیان هدف خود شروع کنید. به عنوان مثال،
“I’m writing to inquire …” یا “Writing with reference to …” هستم.
ابتدا هدف خود را از طریق ایمیل روشن کنید و سپس به متن اصلی ایمیل خود بروید. به یاد داشته باشید ، مردم می خواهند ایمیل ها را به سرعت بخوانند، بنابراین جملات خود را کوتاه و روشن نگه دارید. شما همچنین باید به گرامر ، هجی و نگارشی دقت کنید تا تصویری حرفه ای از خود و شرکت خود ارائه دهید.

۴ سخنان اختتامیه خود را اضافه کنید:

سخنان اختتامیه خود را قبل از پایان دادن به نامه الکترونیکی خود اضافه کنید، مؤدبانه است که یک بار دیگر از خواننده خود تشکر کرده و سخنان بسته شدن مودبانه ای را اضافه کنید. برای مثال:
“Thank you for your patience and cooperation”
یا
“Thank you for your attention”… to hear from you” .

۵ پایان با بسته شدن:

آخرین مرحله شامل بستن مناسب با نام شما است. “با احترام” ، “با تشکر” هردو حرفه ای هستند. از بسته شدن مواردی مانند “بهترین آرزوها” یا “تشویق” خودداری کنید ، مگر اینکه با خواننده دوست خوبی داشته باشید. سرانجام ، قبل از اینکه دکمه ارسال را بزنید ، یک بار دیگر ایمیل خود را بررسی کنید و هجی کنید تا مطمئن شوید که واقعاً عالی است!
WRITING BUSINESS LETTERS
Useful phrases
 

جهت ثبت نام در دوره آموزش مجازی انگلیسی برای ایمیل با مشاورین ما در تماس باشید.
این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب CD یا DVD به آدرستان ارسال میشود.
پس از پایان دوره گواهی آموزشی رایگان و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید
مشاوره رایگان : ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *