0
021284284

نمونه وكالت گمركي

وكالت گمركي

مورد وكالت: مراجعه به كليه گمركات و بنادر و مناطق آزاد تجاري و ساير ادارات و مراكز پستي و دوائر تابعه و تقاضاي ترخيص و تحويل و حمل و پاساوان نمودن كالاهاي صادراتي و وارداتي موكل و تهيه و تقديم مدارك موردنياز و انجام تشريفات گمركي پرداخت حقوق و عوارض مربوطه و امضاء ذيل كليه اوراق و اسناد و دفاتر و اظهارنامه‌ها و صورتمجالس و ليستهاي مربوطه و دادن رسيد و سپردن تعهد و ابطال قبض انبار و شركت در كميسيونهاي حل اختلاف گمركي و دفاع ازح قوق موكل و قبول يا رد آراء صادره يا اعتراض به آنها و با حق استرداد وجوه اضافه پرداختي و پرداخت كسر پرداختي و نيز با حق مرجوع نمودن كالاهاي موكل به مبدا و تحويل مجدد آن با رعايت كليه مقررات و ضوابط جاري گمركي و بطور كلي اجام كليه اموري كه در زمينه مورد وكالت پيش آيد و ضروري افتد از بدو الي ختم به نحوي كه ديگر به هيچ وجه نيازي به حضور وامضاء و اجازه مجدد نباشد.

حدود اختيارات

وكيل مرقوم در انجام مورد وكالت با حق توكيل بغير ولو كراراً داراي كليه اختيارات تامه و لازمه قانوني از جانب موكل مي‌باشد و عمل و امضاء وي در زمينه مورد وكالت به منزله عمل و امضاء موكل محسوب و نافذ و معتبر و داراي آثار قانوني است.

مدت اعتبار اين وكالتنامه از تارخي زير لغايت يكسال كامل شمسي مي‌باشد.

اين سند در دو برگ اوراق نيم برگي به شماره‌هاي سري ……………… و ……………….. تنظيم و مبلغ …………….. ريال بابت تنظيم سند طي فيش شماره ……………….. به بانك ملي ايران شعبه …………………. پرداخت و قبض رسيد شماره ……………… صادر و تسليم نامبرده گرديد.

بتاريخ يكهزار و سيصد و هشتاد و شش شمسي                         محل امضاء

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *