0
021284284

آموزش رایانه کار ICDL درجه۲ : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی رایانه کار ICDL درجه۲

رایانه کارICDL درجه ۲ از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد. از کارهای این شایستگی میتوان مواردی مانند بررسی سخت افزار ،بررسی نرم افزار،بررسی شبکه ها،بررسی فن آوری اطلاعات و ارتباط در زندگی روزمره،بررسی امنیت،بررسی قانون،کار مقدماتی با سیستم عامل سیستم عامل،مدیریت فایل،کار با برنامه های سودمند،مدیریت چاپ،رعایت موارد اولیه کار با اینترنت،استفاده از جستجوگر،استفاده از وب،کار با خروجی وب،ارتباط الکترونیکی،استفاده از نامه الکترونیکی ،مدیریت پست الکترونیکی را مد نظر قرار داد. این شایستگی با کلیه مشاغلی که کاربردی کامپیوتر و کاربری کامپیوتر را دارند در ارتباط است.

آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۲ : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۲ و اخذ مدرک معتبر رایانه کار ICDL درجه۲ را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
رایانه کار ICDL درجه۲

واژه ICDL مخفف International Computer Driving Licence  مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد.

ICDL براي كمك به كاربران شركتي و خانگي طراحي شده است و به كارفرمايان اطمينان مي دهد كه اطلاعات و دانش دارندگان اين گواهي نامه در رشته كامپيوتر، كاملا، به روز است.

دوره آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۲ برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک رایانه کار ICDL درجه۲ را اخذ نمایید.

سرفصل های ICDL درجه ۲ چیست؟

در ابتدا باید بدانید که دوره icdl درجه ۲ مقدم بر دوره ICDL درجه ۱ بود و  سرفصل های آن شامل بررسی سخت افزار و نرم افزار،  بررسی شبکه و فناوری اطلاعات، بررسی امنیت و قانون کار مقدماتی با سیستم عامل و مدیریت فایل مدیریت چاپ، رعایت موارد اولیه کار با اینترنت و استفاده از جستجوگر و همچنین استفاده از وب و کار با خروجی  و ارتباط الکترونیکی از طریق سیستم ایمیل را مد نظر دارد.

سرفصل کلی:

– مبانی کامپیوتر

– ویندوز

– اینترنت

ICDL چیست؟

سال 1995م. انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا با تشکیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.

با برگزاری آزمون های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی کاربری کامپیوتر (ECDL) به رسمیت شناخته شد.(ECDL) سپس در اوایل آگوست سال 1996م. در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید.

به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی کاربری کامپیوتر شهرتی جهانی یافت.

ICDL(International Computer Driving Licence)

یک گواهی نامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های کامپیوتری، تأیید می کند.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”114318″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *