0
021284284

دوره اتوکد AutoCAD + مدرک معتبر

اتوکد (به انگلیسیAutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. امکانات بی نظیری که اتوکد در اختیار شما می گذارد باعث شده این نرم افزار در سطح های خانگی ، صنعتی ، نظامی و تجاری مورد توجه قرار گیرد.  AutoCAD  بی شک بهترین ابزار طراحی ۲ بعدی و ۳ بعدی در دنیا می باشد.با استفاده از ابزار های به روز شده آن برای طراحی موضوعی، سند سازی مدل و ثبت واقعیت، می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید.دوره آموزشی اتوکد را به کلیه علاقه مندان این رشته و فعالان این عرصه توصیه می نماییم.

نرم افزار اتوکد AutoCAD چیست ؟

«اتوکد» (AutoCAD)، یک نرم افزار «طراحی به کمک رایانه» (Computer-Aided Design) یا به اختصار «کَد» (CAD) است. نرم افزارهای CAD با استفاده از قابلیت‌ها و توانایی‌های پردازشی کامپیوتر، ترسیم، ویرایش، تحلیل و بهینه‌سازی طرح‌های مختلف را با سرعت و بهره‌وری بیشتر انجام می‌دهند. اتوکد نرم افزاری است که معمولا به منظور ترسیم و ویرایش نقشه‌ها و طرح‌های دو بعدی و سه بعدی در حوزه‌های معماری، عمران، مکانیک و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربری آسان، سرعت بالای ترسیم و دقت فوق‌العاده از دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار در حوزه‌های یاد شده است.

قابلیت های اتوکد AutoCAD چه هستند؟

اتوکد AutoCAD امکان طراحی دو بعدی و سه بعدی، ویرایش سریع و آسان، دقت بسیار بالا، عملکرد بهینه، کاربری گسترده، انعطاف‌پذیری، ابزارهای متعدد و یادگیری آسان را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های اتوکد در نظر گرفت. برخی دیگر از قابلیت‌های این نرم افزار عبارت هستند از:

مدل‌سازی سه بعدی

رندر گرفتن باکیفیت و نزدیک به واقعیت

مدل‌سازی مبتنی بر اجسام توپر، سطح و مش

امکان به کارگیری طرح‌های بصری

سازگار با فرمت‌های PDF و DNG (قابلیت تبدیل فایل DWG به PDF)

امکان اسکن سه بعدی و ایجاد نقاط ابری

پیمایش سه بعدی

تنطیمات متنوع برای ایجاد المان‌های متنی

استخراج داده

پیوند داده‌های مختلف

اندازه‌گیری هوشمند

طرح‌های متنوع

امکان تنظیم نمای متفاوت

محیط تعاملی

بلوک‌های دینامیک

بهره‌گیری از رابط گرافیکی و دستوری برای فعال کردن ابزارها

قابلیت سفارشی‌سازی

قابلیت های AutoCAD، بسیار زیاد هستند و به موارد بالا محدود نمی‌شوند. همین موضوع باعث محبوبیت این نرم افزار و علاقه به آموزش و یادگیری  نزد کاربران در حوزه‌های مختلف شده است.

CAD در طراحی گرافیکی

با وجود اینکه ابزارهای پیشرفته تری در طراحی گرافیک وجود دارند، ویژگی های اتوکد AutoCAD  باعث شده که کاربران بتوانند فضاهای معماری را طراحی کنند و از ابزارهای موجود در این برنامه همزمان با 3D Max  , Maya و سایر ابزارهای طراحی استفاده کنند. اتوکد DWG و DXF را هم پشتیبانی می کند، فایلهایی که می توانند به اپلیکیشین های پیشرفته تر CAD تبدیل شوند و روند انیمیشین سازی را تسهیل کنند. این یعنی سازنده انیمیشین یا طراح گرافیک از اتوکد AutoCAD برای طراحی ساختمان ها و نقشه های معماری و سپس تبدیل آنها بر روی اپلیکیشین های مدل سازی پیشرفته استفاده خواهد کرد.

مدرک با تاییدیه فنی حرفه ای این دوره فقط برای ۵۰ ساعت صادر می گردد
V:99.00.02

آموزش مجازی اتوکد AutoCd

آموزش مجازی اتوکد AutoCAD  : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی اتوکد AutoCAD و اخذ مدرک معتبر اتوکد AutoCAD را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
دیدگاه کاربران
  • نسرین کوهی 15 اسفند 1396

    باسلام، اساتید عزیز، من قبلا دوره اتوکد رفتم ولی دیگه گواهینامه معتبر نگرفتم میشه من رزومه مو بفرستم خدمتتون و از طریق همین آموزشگاه مجازی شما گواهی بگیرم. هزینه شم چقدر پرداخت کنم؟ یه مطلب مهمتر قبل از سال جدید مدرکم لازمه برام، ممنون میشم سریع پاسخم رو بدی.

  • محمدعلی اصغری هروی 18 آبان 1399

    سلام. این جهت ارایه مدرک به کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارسال میکنم صرفا بعنوان سابقه کار میخواهم مدارکتون را تایید میکنند یا نه ؟ضمنا امکان هست من امتحان ندهم فقط صرفا گرفتن مدرک باشد.

    • مدیر کل سایت 26 آبان 1399

      سلام دوست عزیز لطفا شماره تماس خود را ارسال نمایید یا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *