0
021284284

خرید مدرک دانشگاهی

خرید مدرک دانشگاهی موضوع مهمی است :

که این روزها بسیاری افراد به دنبال آن می گردند و همچنین از ایباما نیز به دفعات زیادی سوال میشود، لذا برای راهنمایی در این خصوص به مخاطبین محترم این مقاله توسط تیم حقوقی بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با بیش از ۱۵ سال سابقه حضور حرفه ای در بازار آموزش کشور تهیه شده است تا اطلاعات مهمی را در این خصوص در اختیار شما قرار بدهد.

شاید اشخاص زیادی به شما پیشنهاد فروش مدرک دانشگاهی یا مدرک تحصیلی را در ازاء رقم های مختلفی بدهند یا با جستجوی اینترنتی به سایت ها یا منابع مختلفی در خصوص خرید مدرک دانشگاهی یا تحصیلی  برخورد کرده باشید، ما معمولا حرف هایی که معمولا این مراکز به شما میزنند و شما از ما سوال می کنید که آیا حقیقت دارد یا خیر:

۱- جایی به من گفته من سهمیه دارم و کنکور برات اوکی میکنم قبول میشوی دانشگاهم نمیخواد بری بعد مدرک تحصیلیت می آید آیا این حقیقت دارد؟

خیر، همیشه کاهبرداران سعی میکنند به شما جملاتی را بگویند که از نظر منطقی صحیح به نظر برسد، اما چیزی به نام سهمیه هم اگر وجود داشته باشد برای من و شما نیست برای اشخاصی با ویژگی های خاصی است.

وگرنه اسمش سهمیه نبود، برای اینکه در وزارت علوم این سهمیه به کسی اختصاص یابد از ده ها محل استعلام میشود و وقتی شما آن ویژگی ها را قطعا ندارید قابل استفاده نیست و این فقط یک ترفند کلاهبرداری آموزشی است.

۲- جایی به من گفته که مدرک دانشگاهی بهت میدم با استعلام بعد پولشو بده آیا این حقیقت دارد؟

خیر، در واقع ممکن است که جتی به شما تلفن دانشگاه یا تحصیلات تکمیلی را بدهند و شما استعلام هم بکنید و واقعی باشد اما فقط همان یکبار بوده که فقط پول را از شما دریافت کنند و بعد از آن شما با مشکلات زیادی مواجه میشوید.

ممکن است شش ماه بعد یا یک سال بعد مدرک دانشگاهی را به جایی ارائه نمایید و زمانی متوجه بشید مدرک جعلی است که دیگر خیلی دیر شده و تحت تعقیب قضایی قرار بگیرید.

۳- من یک دانشگاه خارجی را پیدا کرده ام که بدون حضور به من مدرک و ریز نمره با مهر ایالتی یا منطقه ای میدهد آیا حقیقت دارد؟

خیر، هیچ دانشگاهی در جهان به شما مدرک تحصیلی مقطع دار، در ازاء دریافت پول و در مدت کوتاه نمیدهد، حتی کلاهبرداران در این خصوص پیشرفت کرده اند و در آمریکا، کانادا یا سایر کشور ها هستند که دارای اپراتورهای به زبان اصلی نیز هستند، به شما پیشنهاد مدرک تحصیلی میدهند با هزار مهر جورواجور ایالتی و قضایی میدهند که همه آنها جعلی است. ما حتی چندی از این موسسات را رصد کردیم و متوجه شدیم حتی مدارک بی اعتباری به سایر کشور ها فروخته اند که بی اعتبار بوده یا حتی گاها اصلا محل فیزیکی و وجود خارجی و حتی یک شرکت ساده هم ندارند.

*** توجه کنید شرکت های آموزشی زیادی ممکن است در دنیا وجود داشته باشند ولی در بهترین حالت و با مجوز و ثبت شده میتوان از آنها مدرک دوره آموزشی کوتاه مدت یا مدرک مهارتی گرفت و نه مدرک تحصیلی و دانشگاهی.

*** معمولا چون خرید مدرک تحصیلی نیز یک تقلب علمی است و جرم محسوب میشود شما نمیتوانید شکایت کنید و در نهایت بازنده هستید هم پول خود و هم آبروی خود را باخته اید و هم باید تاوان کیفری آن را پس بدهید.

مشاوران ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان باز هم اگر در این خصوص راهنمایی احتیاج داشتید شما را رایگان راهنمایی خواهند کرد.

پس راه حل برای داشتن مدرک دانشگاهی چیست؟

شما نمیتوانید از راه کوتاه به مدرک دانشگاهی یا تحصیلی دست یابید اما بدانید امروزه در دنیا داشتن مدرک مهارتی یا حتی تخصصی بر روی دوره های مشخص از جایگاه بالاتری برخوردار هستند و شما میتوانید این خدمات را در وب سایت ما استفاده نمایید و به جای هزینه های چند ده میلیونی بابت مدارک دانشگاهی، از مدارک علمی تخصصی و مهارتی بهره مند شوید و به صورت غیرحضوری و مجازی آموزش های مورد نیاز خود را ببینید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *