0
021284284

دوره MBA گرایش روابط عمومی، مدیریت کسب و کار

دوره MBA روابط عمومی و مدرک MBA روابط عمومی در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم:

برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و ایجاد تصاویر مناسب و مطلوب از سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهادها و حتی افراد بدون در نظر گرفتن و بهره گیری از روابط عمومی حرفه‌ای، کاری نشدنی و نا ممکن است.
اما در واقع روابط عمومی حرفه‌ای چیست؟ اصول و مدل‌های روابط عمومی کدام‌اند؟ مبانی مدیریت و تولید محتوا چیست؟  چگونه و در کدام رسانه محتوا را باید منتشر کرد؟ تفاوت‌ها و تشابهات روابط عمومی با بازاریابی و تبلیغات در چیست؟ چگونه این دو یکدیگر را تکمیل می کنند؟ شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و ابزار دیجیتال چه تأثیری بر روش‌های روابط عمومی میگذارند؟

مدیریت روابط عمومی

آموزش مجازی MBA روابط عمومی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

دوره MBA روابط عمومی و مدرک MBA روابط عمومی در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
دیدگاه کاربران
  • H 19 آبان 1399

    سلام
    من تازه با بنیاد ایرانیان آشنا شدم گرایش تخصصی خودم ارشد روابط بین الملل هستش و در قسمت روابط عمومی یک ارگان دولتی کار میکنم لطفا در خصوص مدرک MBA و DBA راهنماایی بفرمایید برای کار در خود کشور انگلستان کدوم مدرک بهتره ؟ اطلاعات لازم رو ممنون میشم توضیح بدید

    • مدیر کل سایت 26 آبان 1399

      سلام دوست عزیز لطفا شماره تماس خود را ارسال نمایید یا جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *