0
021284284

روز صنعت و معدن گرامی ‌باد

 
بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان (باما) ، روز صنعت و معدن را  به كلیه صنعتگران، مهندسان صنعتی و كارگران زحمتكش وغیرتمند صنایع و معادن كشور تبریك می گوید.
در اینجا اشاره ای به نقش و اهمیت صنایع كوچك و متوسط ضروری به نظر می رسد، زیرا این صنایع در سطح مملكت، خاصه در روستاها و شهرهای كوچك می توانند منبع كارآفرینی زیادی باشند. هم اكنون حدود نیمی از واحدهای تولیدی كشور واحدهایی هستند كه بین یك نفر تا 5 نفر كارگر دارند و اگر كارگاه های زیر 50 نفر را به حساب آوریم، 61 درصد كل واحدهای تولیدی كشور در این ردیف قرار می گیرند. به این ترتیب، واحدهای كوچك تولیدی حجم بزرگ اقتصاد اشتغال را در بر می گیرند.
توسعه و گسترش سازمان یافته این واحدها می تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در كشور نقش تعیین كننده داشته باشد.
مساله آموزش مداوم كاركنان و از جمله آموزشی مدیران صنایع، همكاری تنگاتنگ مراكز آموزش عالی و صنایع، پیاده كردن مدیریت كیفیت در واحدهای صنعتی، تهیه و بكاربستن استانداردهای سازگار با خواست بازارجهانی می تواند درگره گشایی از مشكلات صنایع كشور تاثیر قاطع داشته باشد.
از این رو بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان (باما) نهایت تلاش خود را جهت ارتقاء و بهبود سطح کیفی آموزش های خود جهت کمک به این امر خطیر و سرنوشت ساز نموده و امیدوار است سه به سزایی در امر رشد تحصیلی افراد داشته باشد.

دیدگاه کاربران
  • سعید 1 اردیبهشت 1393

    لطفا در زمینه معدن اکتشاف و استخراج نیز دوره بگذارید. با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *