0
021284284

دوره آموزشی نرم افزار پاور میل Power Mill Software E-learning

این نرم افزار از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی است که برای تهیه مسیر حرکت ابزار در دستگاههای سی‌ان‌سی CNC  و ماشین کاری می باشد.کهبا استراتژیهای مختلف ماشین کاری مانند خشن کاری ، پرداخت کاری معمولی با سرعت بالا (High Speed Machining) و تکنیکها و ابزارهای تعریف شده فوق العاده و پوشش دهی گسترده در برداشتن عظیمی از دستگاههای CNC معمولی و پیشرفته می تواند بهترین مسیر را جهت حرکت ابزار روی قطعه کار تعیین کند.
نتیجه این هوشمندی کاهش زمان ماشین کاری ،بهبود کیفیت سطح ماشینکاری و در نهایت کاهش هزینه با بالاترین راندمان کاری میباشد.
نرم افزار PowerMill کاربر را قادر می سازد با دسترسی داشتن به ابزارهای شبیه سازی فرآیند براده برداری بهترین سطح خروجی را از قطعه بدست آورده و پس از تهیه G-Code و انتقال آن به ماشین دقیقا به همان کیفیت سطح دست پیدا کنید. این نکته در سطوح تخت با صافی سطح بالا بیشتر نمایان می باشد.

نرم افزار PowerMill با محاسبه کوچکترین حرکتها و چرخشها و زوایای کلگی، طول ابزار، مسیر حرکت و نحوه بسته شدن بلوک و رویبندها، زاویه و سرعت ورود و خروج ابزار بطور هوشمندانه از برخوردهای نامطلوب احتمالی ابزار با دیواره ها و قسمتهای غیر ضروری جلوگیری می نماید و با توجه به شکل و هندسه قطعه کار و نوع ابزار و ماشین حداکثر براده برداری را با حداکثر کیفیت ارائه می دهد.
از توانمندیهای نرم افزار پاورمیل قابلیت کنترل ضخامت قطعه در حین عملیات براده برداری می باشد. این خاصیت در جاهایی که از فیکسچرها یا کلمپ استفاده می کنیم کاربرد فراوان دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *