0
021284284

دوره آموزشی طراحی محیط زیست شهری The Urban Environment Design E-learningA

دوره طراحی محیط زیست شهری بر چالش‌های بی‌سابقه‌ای که اخیرا معماران و طراحان با آن روبرو هستند، تمرکز می‌کند.
در دنیایی که تغییرات اقلیمی، کاهش منابع طبیعی و افزایش جمعیت جهانی به حقایق مسلمی از زندگی بشرتبدیل شده‌اند. اکنون تقاضای درحال افزایش برای ساختمان‌سازی، خطری تازه برای سیستم‌های اکولوژیکی شکننده زمین به‌شمار می‌آیند.

طراحی شهری در دهه 1960 باهدف جستجو برای کیفیت شهر به وجود آمد.

تربیت متخصصینی است که بتوانند رابطه ای مناسب میان محیط انسان ساخت و محیط طبیعی را در مقیاس های شهری و منطقه ای برقرار کنند و تعادل را در محیط طبیعی با توجه به نیازهای انسانی تداوم بخشند.

  • دوره آموزش مجازی طراحی محیط زیست شهری برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک طراحی محیط زیست شهری را اخذ نمایید.

unnamed file

آموزش مجازی طراحی محیط زیست شهری : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی طراحی محیط زیست شهری و اخذ مدرک معتبر طراحی محیط زیست شهری را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای زندگی شهری توام با آسایش مطرح است بحث زیبایی و آسایش بصری انسان در شهر می باشد. انسان ها روزانه در برخورد با اولین عناصر و المان های سیما و منظر شهری، از آن احساس آشفتگی و یا آسایش می گیرند که نهایتا سعی بر آن است که از طریق این مقاله به اثبات تاثیر ویژه ی فضای سبز و منظرشهری در زیباسازی و آسایش همراه با آن، بپردازیم.می توان گفت قطعا اولین مرحله تعیین اهداف کلان و در پی آن طی کردن فرایند شناخت به منظور یافتن معضلات شهری (به عنوان مثال میزان توده و فضا) از یک سو و حذف این معظلات ازسوی دیگر و شناسایی پتانسیل های موجود از دیگر سو، از نخستین گام ها در انجام این پژوهش به حساب می آید.رابطه ی میان شهر و شهروندان آن،یک رابطه مستقیم می باشد که در این رابطه هرچه شهر محل سکونت برای شهروندان احترام قائل شود مستقیما شهروندان آن هم به شهر احترام متقابل خواهند گذاشت و اینگونه خواهد بود که یک شهر به شهر آرمانی مد نظر نزدیک ترخواهد شد. لازم به ذکر است که ، همانگونه که نت های موسیقی از یک ضرب آهنگ خاصی پیروی می کنند تا موسیقی کامل و زیبایی را ایجاد کنند فضاهای سبز نیز باید هریک به موقع و به جا و متناسب باهویت شهر و منطقه نواخته شوند تا شهری زیبا و آرمانی ایجاد کنند و از این حیث است که فضاهای سبز به خودی خود در قالب های متفاوت شهری از جمله فضاهای سبز تفریحی،باغ،چمن کاری،فضای سبز میادین،معابر و رفیوژها میتواند نقش لبه شهر، تفکیک فضاهای شهری و آرایش شبکه راهها را به عهده گرفته و در زیباسازی شهری نقش مهمی را بازی می کنند. از این رو، فضای سبز شهری به عنوان بخش جاندار ساخت کالبدی شهری تلقی میشود و در هماهنگی با بخش بیجانکالبد شهر، ساختار یا بافت و سیمای شهر را تشکیل میدهد. مقاله پیش رو از طریق روش توصیفی و تحلیل محتوایی ومرور متون و استفاده از جداول و مولفه ها، سعی بر پژوهش در شناساندن جایگاه ویژه فضای سبز دارد که در زیباسازی سیمای اکولوژیک و منظر شهری نقش ویژه ایی را ایفا می نمایند.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”91583″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *