0
021284284

دوره آموزشی اصول و مبانی مدیریت در سازمان های ورزشی basics and principles of management in sports organizations E-learning

رشته مدیریت ورزشی از اصول علمی و شغلی حرفه‌ای نشأت گرفته است. از این‌رو مدیریت ورزشی منبع مهمی برای کسب درآمد و شغلی تمام وقت برای بسیاری از افراد به‌شمار می‌رود که به نام شاغلین حوزه ورزش معروفند. لذا واژه شاغلین دربرگیرنده همه افرادی است که در حوزه مدیریت ورزشی فعالیت داشته و مشغول به کار هستند. متخصصین مدیریت در سازمان‌های ورزشی در پی کشف مواردی چون اهداف، سیستم‌ها، ساختار سازمانی، خط مشی و دستورالعمل‌ها هستند در حالی‌که رفتارگرایان سازمانی در محیط‌های ورزشی به دنبال مطالعه تأثیر رفتار و گروه‌های کوچک انسانی در درون سازمان‌های ورزشی می‌باشند.
مهم‌ترین وظایف مدیریت در سازمان‌های ورزشی که بنیان و اساس مدیریت هر سازمان ورزشی به‌شمار می‌روند و مدیران و رهبران ورزشی که این  وظایف مدیریتی را به درستی در سازمانی که مسؤولیت رهبری آن را بر عهده دارند، انجام دهند شانس و احتمال موفقیت سازمان را افزایش خواهند داد، در دوره آموزشی اصول و مبانی مدیریت در سازمان های ورزشی توضیح داده خواهد شد .
پکیج ویژه آموزشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *