0
021284284

دوره آموزشی ماشین آلات پیشرفته صنایع چوب Advanced Machinery in Wood Industry E-learningB

نجاری فن و هنر کار با چوب است. نجار انواع وسایل چوبی را ساخته و نصب می کند. این وسایل می تواند انواه درب و پنجره، مبلمان، کابینت و … باشد. از ابزاری که نجار در کار خود از آنها استفاده می کند می توان به رنده دستی و برقی، اره، میخ، مته و فرز، سوهان، گیره نجاری و … نام برد.به غیر از این ابزار آلات مطابق با علم روز ابزار آلات پیشرفته تری در دنیای نجاری وارد شده اند . پیشرفت روزافزون تکنولوژی ماشین آلات صنایع چوب در دنیا و ضرورت آشنایی با آن برای دانشجویان و متخصصان این رشته امری اجتناب ناپذیر است. دوره آموزشی ماشین آلات پیشرفته صنایع چوب با توجه به عدم وجود منابع و اطلاعات لازم در خصوص ماشین آلات پیشرفته صنایع چوب نظیر General.NC.CNC و آموزش نرم افزار woodWOP که در ماشین های CNC کاربرد دارد  تالیف شده است . این دوره آموزشی برای دانشجویان ،علاقه مندان و متخصصان صنایع چوب مورد استفاده می باشد .

دیدگاه کاربران
  • Ariyan 29 مهر 1396

    سلام . من به این آموزش شدیدا احتیاج دارم فقط تنها سوالی که دارم اینه که توی این دوره آموزش ماشین های پنل بر جدید مثل شرکت هوماگ آلمان که مدل دستگاه هم برای اینکه بهتر متوجه بشین HP250 هست داخل بستتون وجود داره یا نه ؟
    البته این یکیش بود
    ماشین های پی وی سی و سوراخکاری که دیگه با دست تعامل ندارن و همه به صورت نرم افزارین
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر کل سایت 17 آبان 1396

      لطفا با واحد محتوا با شماره تلفن ۰۹۳۳۰۰۵۵۲۸۴ تماس بگیرید

  • مجید رحمانیان 15 بهمن 1397

    بسیارعالی

  • محمد 24 فروردین 1399

    برای ثبت نام باید چیکار کنم

    • مدیر کل سایت 30 فروردین 1399

      با سلام : هم از طریق وب سایت و پرداخت آنلاین میتوانید اقدام نمایید و هم با کارشناسان مشاور بنیاد تماس بگیرید تا برای شما ثبت نام را انجام دهند و شما فقط شهریه را کارت به کارت می نمایید:
      ۰۹۱۳۰۰۰۱۶۸۸
      ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴
      ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *