0
021284284

دوره آموزشی حسابداری صنعتیIndustrial Accounting E-learning

حسابداری صنعتی شاخه ای از علم و فن حسابداری است که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام‌شده محصولات و خدمات را بر عهده دارد. مدیران با استفاده از حسابداری صنعتی، یا حسابداری بهای تمام شده، بهای تولیدات را محاسبه می‌کنند و کنترل خود را بر روی هزینه‌های مواد، دستمزد و سایر هزینه‌های تولید اعمال می‌کنند. مدیران اگر گزارشات دقیق و صحیحی از عوامل هزینه نداشته باشند در تصمیم گیری برای افزایش تولید یا سایر تصمیم گیری‌ها و راه انجام تصمیمات خود با مشکل مواجه خواهند شد. گاهی تصور می‌شود کاربرد حسابداری صنعتی و بهای تمام شده محدود به کارخانجات و صنایع تولیدی می‌باشد هرچند شاید مشهورترین کاربرد آن در این جهت باشد ولی سایر مؤسسات نیز از حسابداری بهای تمام شده بهره برده و از روشهای حسابداری بهای تمام شده در بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، عمده‌فروشی‌ها، شرکت‌های حمل ونقل، شرکت‌های هواپیمایی، دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها در جهت کارایی بیشتر استفاده می‌گردد. دانش پذیران در این دوره با مباحث حسابداری صنعتی به‌صورت کاملاً کاربردی و عملی آشنا می شوند.

پکیج ویژه آموزشی

دیدگاه کاربران
  • محسن جعفری 16 اسفند 1398

    سلام. مدرک دوره از فنی حرفه ای صادر میشه؟ واینکه ایا مدرک قابل ارائه به آموزش و پرورش جهت طتبیق با دروس آموزش پرورش می باشد؟

    • مدیر کل سایت 5 فروردین 1399

      دردود – شما می توانید در حین ثبت نام، اخذ گواهی از آموزشگاه فنی حرفه ای را نیز در خواست دهید – با مشاوران ما در ارتباط شوید – در خصوص ارائه معمولا باید مورد قبول باشد لطفا از مقصد استعلام نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *