0
021284284

نمونه وكالت سهام موروثي در شركت ها

وكالت سهام موروثي در شركت ها

موکل/ موکلین : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………………………… متولد ……………………. صادره از …………………. به شماره ملی …………………..ساکن ………………. …………………. ………………………….. ………. وکیل / وکلا : آقای / خانم : …………………………….. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ………………………………….. متولد ……………….. صادره از …………………. به شماره ملی ………………………. ساکن …………………………………. ……………………. …………….

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک و گواهی های مثبته و مورد نیاز تحت هر اسم و عنوان اعم از گواهی انحصار وراثت و گواهینامه واریز مالیات بر ارث و غیره و در صورت فقد هر گونه منع قانونی مراجعه به شرکت ………………………. و دوائر و مقامات مربوطه آن و سازمان بورس و اوراق بهادار و کلیه دوائر و مقامات مربوطه آن و دیگر ادارات و مراجع ذیربط و ذیمدخل جهت انجام کلیه امور اداری و قانونی مورد نیاز راجع به تمامی سهام موکل نزد شرکت یاد شده که حسب الاظهار از قبل مرحوم ……………………………… به موکل به ارث رسیده و مالک و ذینفع تلقی گردیده است و شرکت در جلسات مجامع و هیات مدیره شرکت مذکور و اتخاذ هر نوع تصمیم به جای موکل و اخذ و دریافت کلیه اوراق سهام و سود و مزایای متعلق به سهام موکل و بهای آن به هر تعداد حتی بعد از افزایش سرمایه شرکت مذکور و نقداً یا به صورت چک و حواله با حق مراجعه به هر یک از وصول وجوه چک و حواله های اصداری و لدی الاقتضا افتتاح هر گونه حساب بانکی و مالی و اعتباری در این خصوص و برداشت و دریافت هر مقدار وجه دفعتاً واحده او بکرات از حساب افتتاحی موصوف و انجام کلیه امور و مراحل بانکی و اداری و مالی و اعتباری مورد نیاز من البدو الی الختم و قیام و اقدام به تمامی تشریفات لازمه و همچنین انتقال و واگذاری تمام سهام مالکانه موکل اعم از موروثی و ملکی نزد شرکت موصوف تحت هر یک از عقود و عناوین حقوقی ولو به صورت صلح حقوق کلاً و جزئاً با جمیع متعلقات و لواحق و حق الامتیاز نشایه آن به هر شخص ولو خودوکیل و به هر قیمت و نحو و ترتیب و اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار و تسلیم مورد معامله و اخذ بهاء و ایصال آن به موکل و سپردن هرگونه تعهد و ضمانت کشف فساد و قیام و اقدام به تمامی تشریفات مورد نیاز راجع به نقل و انتقال سهام و اخذ و دریافت کلیه اسناد و مدارک و امضاء کلیه اوراق و اسناد و دفاتر و نوشتجات مربوطه .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً  جزئاً او کلاً می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………… هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *