0
021284284

نمونه وكالت خريد تلفن همراه

وكالت خريد تلفن همراه

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ……………. ساکن ………………. ………………………………………….. …………………….

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی …………….. ساکن ………………………. ………………………………. ……………………………..

مورد وکالت : مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و شرکت مخابرات و ارتباطات سیار و ایرانسل و تالیا و دوائر و مقامات مربوطه آنها و دیگر ادارات و مراجع ذیربط تحت هر عنوان و اسم جهت انجام کلیه امور اداری و قانونی و قبول انتقال و خریداری نمودن و مصالحه و قبول صلح یک دستگاه تلفن همراه / موبایل / سیار به شماره ……………………. از هر شخص حقیقی و حقوقی به نام و برای موکل و به هر قیمت و شرط و نحو و ترتیب با حق اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار و قبض و تصرف مبیع و مورد صلح و تادیه ثمن و مال الصلح و اخذ و دریافت و خریداری نمودن گوشی و اخذ و تحویل گرفتن کلیه اسناد و مدارک تحت هر اسم و عنوان و قیام و اقدام به تمامی تشریفات مورد لزوم و تشکیل پرونده و تعقیب و پیگیری پرونده های متشکله و انجام کلیه مکاتبات و مراودات و سپردن هر گونه تعهد و تصدیق امضاء در رابطه با اسناد و اوراق تلفن همراه / موبایل / سیار و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و نوشتجات مربوطه به نحوی که نیازی به حضور و امضاء مجدد و ثانوی موکل مرقوم نباشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………… هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *