0
021284284

شهروند الکترونیکی Electronic Citizen E_learning

هدف از تعبیه: این دوره تربیت شهروندان که بتوانند از خدمات الکترونیکی بهره مند گردند .

دیدگاه کاربران
  • حمید نژادحیدری پور 20 تیر 1398

    با سلام: من تمام سی دی های دوره ها را دارم و به پایان رسانده ام اما حالا که میخواهم آنها را دوره کنم eroor میدهد آیا من که در سال ۱۳۹۰ تمام مبلغ سی دی ها دادم باید حالا بدون استفاده شوند به من میگفتند جنس ایران نخر گوش نکردم پول سی دی ها را صدقه دادم دیگه هیچ جنس ایران نمیخرم.

    • مدیر کل سایت 31 مرداد 1398

      سلام دوست عزیز – در دوره های ما شرکت ننموده اید با مشاوران ما تماس بگیرید اگر در لیست دانش پذیران این دوره باشید برایتان به صورت رایگان قابل دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. با شرکت در دوره های بنیاد نگران محتوا نباشید همیشه در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

  • روح انگیز 8 مرداد 1400

    عرض سلام .بنده دوره ی اموزش شهروند الکترو نیکی رو گذرانده ام اما هر جا که گفتن رفتم مدرک و یا گواهی ندارم در این مورد راهنمایی میخواستم ممنون از شما

    • Webmaster 9 مرداد 1400

      با سلام ما این دوره را داریم و گواهینامه آموزشی معتبر قابل ترجمه رسمی براتون صادر میکنیم

      لطفا از قسمت چت آنلاین پایین سایت یا تماس با ما به کارشناسان مشاوره ما مرتبط شوید و ثبت درخواست نمایید یا اطلاعات تماس خودتون را بگذارید باهاتون تماس می گیریم – متشکرم

  • م.ش 14 تیر 1402

    سلام.وقت بخیر. من به دلایلی نتوانستم سی دی هارو تکمیل بگذرانم. سال۱۳۹۰همه رو تهیه کردم اما حالا که می خواهم دوباره از اول شروع کنم ارور میدهد. لطف می کنید راهنمایی کنید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *