0
021284284

آموزش لینوکس LPIC-1: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی لینوکس LPIC-1

سازمان LPI ،بزرگترین مرجع بین المللی آموزش لینوکس می باشد، که در ۷ دوره مجزا متخصص لینوکس وشبکه های لینوکس تربیتمی کند. دوره ۱-LPIC در حوزه فناوری اطلاعات می باشد. دوره ۱-LPIC شامل معرفی انواع سیستم عامل های لینوکس و نحوهکارکردن با خط فرمان لینوکس می باشد که با گذراندن این دوره کارآموز می تواند با تمامی نسخه های لینوکس از طریق خط فرمان ارتباط برقرار کند و تمامی توانایی هایی که یک کاربر لینوکس در سطح بین المللی از آن انتظار می رود را پشتیبانی کند.

آموزش مجازی لینوکس LPIC-1 : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی لینوکس LPIC-1 و اخذ مدرک معتبر لینوکس LPIC-1 را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
لینوکس LPIC-1

به طورکلی کسانی که موفق به اخذمدرک لینوکس می‌شوند در نهایت این قابلیت را پیدا می‌کنند تا در جایگاه‌های شغلی اعم از ادمین سیستم (System Administrator)، ادمین شبکه و… فعالیت شوند.

در این دوره به طور کلی بر مباحثی چون وظایف مدیریتی، نصب و راه اندازی لینوکس، کار با خط فرمان لینوکس و تنظیم این سیستم عامل، نصب و استفاده از نرم افزارهای پرکاربرد و… پرداخته می شود.

دوره آموزش مجازی لینوکس LPIC-1 برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک لینوکس LPIC-1 را اخذ نمایید.

بیش از 70 درصد سرور های میزبانی وب در جهان از سیستم عامل محبوب و هسته قدرتمند لینوکس استفاده می کنند و همین عامل سبب شده است که بسیاری از مدیران سرور به سمت یادگیری لینوکس و کسب مدارک بین المللی لینوکس اقدام نمایند.بنابر آنچه موسسه LPI اعلام کرده است بازار کاری بسیار مناسب در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه در اختیار کسانی است که دارنده مدارک بین المللی و رسمی لینوکس هستند.پایه ترین دوره لینوکس دوره ای است بنام Linux Essential که به بررسی مباحث مقدماتی لینوکس و کار با خط فرمان لینوکس می پردازد.برای ورود حرفه ای به دنیای لینوکس نیاز به گذراندن دو دوره LPIC1 و LPIC2 می باشد.دوره LPIC1 شامل دو آزمون 101 و 102 می باشد.

با گذراندن این دوره از بنیاد آموزش مجازی ایرانیان قادر خواهید بود تا به مدیریت سرور های لینوکسی بپردازید بدون دغدغه در آزمون بین المللی شرکت نمایید و با گارانتی و ضمانت کامل LPIC certificate را کسب نمایید.کلیه مباحث خط به خط از روی کتاب مرجع آزمون های بین المللی لینوکس از انتشارات معتبرSYBEX تدریس شده است.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”111060″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *