0
021284284

آموزش تعمیرات مانیتور و تلویزیون: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی تعمیرات مانیتور و تلویزیون

تلویزیون  را می توان یک ابزار مخابراتی برای ارسال و دریافت عکسهای متحرک و صدا از یک فاصله دور معرفی کرد و در این سالها با پیشرفت تکنولوژی بسیار مدرن و از نظر سیستم تصویر سازی بسیار پیچیده شده است و با وجود تلویزیونهای وارداتی بدون گارانتی و اتمام گارانتی برخی از تلویزیون ها و بروز مشکلاتی که در اثر مستهلک شدن قطعات بوجود می آید و کمبود تکنسین متخصص در زمینه تعمیر تلویزیونهای led,lcd , 3D بنیاد آموزش مجازی ایرانیان دوره های تخصصی تعمیرات انواع تلویزیون را برگزار می نماید.
هدف دوره:   فراگیری تعمیرات صفحه نمایش های کامپیوتر (مانیتور) و تلویزیون های رنگی
درباره دوره: در این دوره تعمیرات انواع مانیتور ، LCD ، LED ، پلاسما و ۳D انجام میشود .
بازار کار فارغ التحصیلان دوره آموزش تعمیرات مانیتور(LED,CRT,LCD)تلویزیون(۳D,PlASMA) :
با توجه به فروش گسترده ی انواع مانیتورهای LCDو LED  تلویزیون,پلاسما,۳D,در بازار و کیفیت پایین این محصولات و عدم پاسخگویی مناسب گارانتی های تعمیرات ال سی دی و ال ای دی و مانیتور و تلویزیون وبا توجه به بالا بودن نرخ نامه ی مصوب و اجرت تعمیرات مانیتور,LCD, LEDو تلویزیون بازار کار بزرگ و گسترده ای برای فارغ التحصیلان این دوره وجود دارد.
از کمپانی های مطرح سازنده ی مانیتور و تلویزیون در دنیا می توان به توشیبا,سونی,سامسونگ,ال جی, پاناسونیک و…اشاره کرد.در دوره ی آموزش تعمیرات مانیتور,ال سی دی و تلویزیون در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان می توان به طریقه ی کار و شناخت انواع مختلف مدارات مانیتور و تلویزیون,انواع ایرادها  و قلق های حرفه ای تجربی و بازاری مربوط به تعمیرات تلویزیون و مانیتور آشنا شد.

آموزش مجازی تعمیرات مانیتور و تلویزیون : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی تعمیرات مانیتور و تلویزیون و اخذ مدرک معتبر تعمیرات مانیتور و تلویزیون را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
تعمیرات مانیتور و تلویزیون

کسی است که قطعات سخت افزاری را طراحی، تولید یا اختراع کرده و یا در مراحل نصب، راه اندازی و نظارت بر اجرای آن ها فعالیت می کند.

معرفی قطعات سخت افزاری داخل کیس در یک کامپیوتر و تلوزیون و نصب آن – عیب یابی سخت افزار کامپیوتر و رفع مشکلات قطعات.

دوره آموزش مجازی تعمیرات مانیتور و تلویزیون برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک تعمیرات مانیتور و تلویزیون را اخذ نمایید.

تعمیرات لپ تاپ:

تعمیرات لپ تاپ دغدغه ی بسیاری از کاربرانی است که از این دستگاه استفاده می کنند. تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و تعمیر سخت افزاری لپ تاپ نیاز به دانش تخصصی دارد. لذا برای تعمیر لپ تاپ بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی تعمیر لپ تاپ است.

اما راه حل ساده تر و در عین حال کاربردی تری وجود دارد!

شما میتوانید با ثبت نام در دوره آموزش مجازی تعمیرات مانیتور و تلوزیون قدم به قدم با اجزای سیستم لپ تاپ و نحوه تعمیرشان آشنا و پس از گذراندن دوره و اخذ مدرک معتبر وارد بازار کار شوید.

تعمیر CPU کامپیوتر؛ خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر به دلیل خرابی CPU

CPU یا همان پردازنده کامپیوتر وظیفه پردازش و محاسبه تمامی عملیات‌هایی که در کامپیوتر انجام می‌شود را برعهده دارد با این وجود بدیهی است که با خراب شدن CPU کامپیوتر سرعت پردازش آن به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کند و درنهایت سیستم نیز کند شود یا اینکه هنگ کند.

مهم‌ترین عاملی که در خراب شدن و حتی سوختن پردازنده نقش دارد نوسان برق است البته جابجایی نامناسب کامپیوتر زمانی که این دستگاه روشن است نیز موجب خرابی CPU آن می‌شود. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای پردازنده کامپیوتر خود می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را با گذراندن دوره تعمیرات مانیتور و تلوزیون انجام دهید.

[wp-rss-aggregator sources=”113134″]

دیدگاه کاربران
  • mahdi 3 تیر 1396

    بسیار عالی

  • سید علی رضا 18 آبان 1396

    عالی

  • محمدحسین 25 شهریور 1397

    من در افغانستان هستم می خاهم این اموزشی را بخرم راهنمای نماید راستی این پکیج بصورت ویدیو است ویا فابل pdf

    • mahmoodi 4 مهر 1397

      دوست گرامی برای مشاوره و ثبت نام با شماره ی ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ خانم محمودی تماس بگیرید.

  • امیر باقری 26 اسفند 1398

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم خواستم ببینم ایا امکانش هست ک فقط دوره های تلویزیون های سامسونگ الجی و سونی رو برداشت یا خیر ؟

    • مدیر کل سایت 5 فروردین 1399

      درود و عرض ادب تمام این موارد در یک پکیج آموزشی هستند منتها اگر تمایل دارید در مدرک شما فقط اون دو عنوانی که می خواهید درج می گردد.

  • تجلائی 4 مهر 1399

    عالی

  • تجلائی 4 مهر 1399

    جالبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *