0
021284284

معرفی کامل نتورک پلاس

نتورک پلاس چیست؟

مدرک نتورک پلاس (Network+) و در واقع تمامی مدارک CompTIA همگی مدارکی vendor-neutral هستند. اما مفهوم این عبارت چیست؟ vendor-neutral به عمومی بودن این مدرک در حوزه شبکه و وابسته نبودن آن به یک تولید کننده خاص اشاره دارد. برای درک بهتر این مطلب کافیست تا به عنوان مثال مدارک و دوره های سیسکو را در نظر بگیرید، این مدارک با هدف استفاده از تکنولوژی ها و محصولات سیسکو پایه ریزی شده اند. این موضوع عینا در رابطه با مایکروسافت و دوره های آن نیز صادق است و محوریت کلیه این دوره ها و مدارک نیز، محصولات مایکروسافت است. این ویژگی موجب شده است تا به اذعان بسیاری از شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه همچون سیسکو و مایکروسافت، دوره نتورک پلاس شروع بسیار مناسبی برای آموزش دوره های شبکه به شمار رود. سرفصل های نتورک پلاس متشکل از موضوعات و مفاهیمی مقدماتی است که موجب می شود تا شما دانش و مهارت های لازم به منظور طراحی، پیکربندی، مدیریت و عیب یابی انواع مختلف شبکه های کابلی و وایرلس را کسب نمائید.

چرا آموزش نتورک پلاس؟

این یک حقیقت غیر قابل انکار است که شما برای ورود در هر رشته و تخصصی ابتدا می بایست با مقدمات مربوط به آن آشنا شوید. رشته شبکه های کامپیوتری نیز از این قانون مستثنی نیست و فعالیت در آن مستلزم بهره مندی از دانشی مقدماتی مربوط به آن است. اگر به تازگی با دوره نتورک پلاس و مدرک آن آشنا شده اید در ابتدا با این واقعیت روبرو شوید که قرار نیست تا شما در پایان این دوره به درآمد و جایگاه شغلی بسیار بالایی دست پیدا کنید. در واقع آموزش نتورک پلاس مقدمه ای برای کسب مدارک ارزشمندی خواهد بود که در ادامه مسیر به مجموعه مهارت های IT شما اعتبار می بخشند، بطوریکه می توان به برخی از مزایای بسیار ملموس اخذ این مدرک مانند افزایش حقوق، کسب توانایی و شایستگی لازم برای ارتقاء علمی و شغلی اشاره نمود. براساس برآوردهای انجام شده از منابع معتبر آیتی ، متوسط حقوق و دستمزد متوسط برای متخصصان Net+ در خارج از کشور حدود ۱۰۷،۱۴۳ دلار تخمین زده می شود. شاید برای شما قدری عجیب باشد اما این مدرک به همراه دیگر مدرک مقدماتی این موسسه یعنی مدرک Security+ جزو ۱۵ مدرک پردرآمد سال ۲۰۱۹ میلادی شناخته شده است. فراموش نکنید این میزان درآمد در ایران قطعا متفاوت خواهد بود و از پارامترهای دیگری پیروی می کند.

کلام آخر در مورد نتورک پلاس:

انتخاب حرفه و شغلی جدید همواره چالش برانگیز بوده است، بهترین راه مدیریت این چالش ها توجه به سلایق و روحیات فرد می باشد. با این حال شناخت و پی بردن به مهارت ها فردی برای هر شخص کار ساده ای نیست و تنها طی تجربه و آزمودن توانایی های فرد محقق می شود. دوره نتورک پلاس و دیگر مدارک مقدماتی هم با همین هدف طراحی شده اند که بتوانند شما را در مسیری تصمیم گیری هر چه بهتر برای آینده شغلی تان یاری کنند. کوتاه بودن دوره هایی این چنینی به شما کمک خواهد نمود تا ریسک سنجیدن علایق خود در حرفه های مختلف را تا حد امکان پایین آورده و با چشمانی باز انتخاب بهتری داشته باشید.

جهت ثبت نام در دوره آموزش مجازی نتورک پلاس با مشاورین ما در تماس باشید:
این دوره به صورت غیر حضوری برگزار می گردد و محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب CD یا DVD به آدرستان ارسال میشود.
پس از پایان دوره گواهی آموزشی رایگان و معتبر با قابلیت ترجمه رسمی دریافت می نمایید
مشاوره رایگان : ۰۲۱۲۸۴۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۸۸۲۸۴ و ۰۹۳۳۰۰۹۹۲۸۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *