0
021284284

معرفي كتاب سارنگ (1): برای نوازندگان ویولن، پیانو، گیتار و فلوت

دپارتمان آموزش مجازي  و توسعه مطالعات شركت با رويكرد فرهنگ سازي كتاب و كتاب خواني اقدام به معرفي اين كتاب جهت آگاهي علاقه مندان به مطالعه ي آن از سر فصل ها و محتويات نموده است. از كاربران گرامي خواهشمند است در صورت مطالعه ي اين كتاب نظرات خود را جهت آگاهي مابقي اعضا از كفيت و مطالب آن در همين صفحه منتشر نمائيد.
نویسنده :
حسین طیبی
به‌اهتمام :
الهام آرمیده
♦ موضوع :
موسیقی ایرانی – پارتیسیون
ویولن – پارتیسیون
پیانو – پارتیسیون
گیتار – پارتیسیون
فلوت – پارتیسیون
♦ زبان کتاب :
فارسی
♦ توضیح تکمیلی :
درباره ی کتاب:
«سارنگ (1)» و «سارنگ (2)» مجموعه ای است در دو مجلد شامل آهنگهای ایرانی، عربی و غربی که مردمی و آشنا بوده ولی تاکنون نت آنها تهیه و تنظیم نشده و همچنین تعدادی از آهنگ های مربوط به خود مولف که به روشی ساده و روان نت نویسی شده تا هنرجویان عزیز در هر مرتبه ی آموزشی، به راحتی از پس نواختن و یادگیری آنها برآیند. در ضمن آهنگ های موجود در این مجموعه برای سازهای پیانو، گیتار و فلوت نیز قابل اجرا می باشد.
بیوگرافی مولف:
استاد حسین طیبی در 27 آذرماه 1324 در محله تجریش تهران در خانواده ای اهل هنر متولد شد. ایشان دوره مقدماتی ویولن را نزد استاد محمود رحمانی پور آغاز نمود و سرانجام در سال 1340 وارد هنرستان ملی موسیقی شد و به مدت هفت سال در محضر اساتید نامی، زنده یاد حبیب الله بدیعی و زنده یاد علی تجویدی مراحل تکمیلی و حرفه ای ویولن را به پایان رساند و همین امر زمینه ساز همکاری وی برای ضبط آهنگ ها و ترانه های روز از جمله موسیقی فیلم ها گردید.
ایشان در مدت پنج دهه از عمر نوازندگی و آهنگسازی خویش برنامه های ماندگار و خاطره انگیزی را به همراه استاد اکبر گلپایگانی و استاد ایرج(حسین خواجه امیری) و دیگر خوانندگان نامی کشور به اجرا درآورده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *