0
021284284

آموزش مدیر کسب و کار الکترونیکی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مدیر کسب و کار الکترونیکی

کار و کسب و کار الکترونیکی کسی است که پس از گذراندن دوره ای آموزشی لازم بتواند با اجرای یک برنامه کسب و کار الکترونیکی به انجام فعالیت های بازاریابی الکترونیکی جهت کسب درآمد بپردازد.

آموزش مجازی مدیر کسب و کار الکترونیکی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیر کسب و کار الکترونیکی و اخذ مدرک معتبر مدیر کسب و کار الکترونیکی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مدیر کسب و کار الکترونیکی

کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرایندهای کسب و کار.

این دوره با به روز ترین مطالب طبق تمامیه سر فصل های مربوط آماده شده و دانشذیران پس از پایان دوره با امادگی کامل می توانند در مراکز مربوطه شروع به کار نمایند.

دوره آموزش مجازی مدیر کسب و کار الکترونیکی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مدیر کسب و کار الکترونیکی را اخذ نمایید.

کسب و کار الکترونیکی چیست؟

کسب و کارهای الکترونیکی که اغلب با “ebusiness” یا “E-business”معرفی میشوند ممکن است به عنوان استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT)در پشتیبانی از تمام فعالیتهای درون کسب و کار تعریف شود تجارت ازتبادل محصولات و خدمات بین مشاغل وگروه ها و افراد تشکیل شده است ومیتواند یکی از فعالیتهای اساسی باشد که در هر کسب و کار دیده شده است.

مزایای کسب و کار الکترونیکی:

1. بهبود مدیریت بر روابط مصرف کننده، عرضه کننده و کارکنان.

2. کاهش هزینه های معاملاتی و تدارکاتی.

3. کاهش آلودگی های محیط زیست، ترافیک و ازدحام.

4. حذف هزینه هایی مانند تهیۀ کاغذ، چاپ، بروشور و کاتالوگ.

5 . دستیابی به بازارهای جدید.

6. افزایش میزان سود و فروش.

7 . نزدیک شدن ارتباطات.

معایب کسب و کار الکترونیک:

1. اختلال برنامه کاری در صورت خرابی سیستم.

2. از دست دادن کنترل؛ مشکلات و هزینه های به روز بودن با فناوری هایی که به سرعت پیشرفت میکنند.

3 . مسئله امنیت، امکان ورود به سیستم های شما از طریق آدرس پست الکترونیکی، سایت شبکه و دستیابی به اطلاعات مالی و غیره.

چارچوب تحلیلی:

کسب و کار الکترونیکی می تواند طیف وسیعی از عملکرد ها و خدمات را که شامل : توسعه اینترنت ها و اکسترانت ها و ارائه خدمات الکترونیکی از طریق اینترنت توسط ارائه دهندگان خدمات را در بر گیرد. امروزه شرکت ها به طور مداوم از اینترنت برای خرید قطعات و ملزومات خود از شرکت های دیگر و تبلیغات برای فروش خود استفاده میکنند. با سرعت بخشیدن کسب و کار الکترونیکی شرکت ها پروتکل ها و ابزار های امنیتی سختی از جمله رمز گذاری و گواهی های دیجیتال را برای محافظت در برابر هکرها، تقلب و سرقت تصویب کرده اند تا بتوانند انتظارات مشتریان خود را به نحو احسنت پاسخ دهند.

رشد کسب و کار الکترونیکی در دهه های اخیر الزامات تجاری جدیدی را به وجود آورده است. با امنیت موجود در مرورگرها و گواهینامه های دیجیتالی که هم اکنون برای افراد و شرکت های فروشندگان مختلفی که ابزار ها و فناوری های امنیت سایبری ارائه میدهند، امنیت سایبری در کسب و کار الکترونیک به شکل مغذی شده است. با این حال امنیت معاملات تجاری در وب یک مسئله مهم برای مصرف کنندگان و شرکت ها به طور یکسان باقی مانده است، حتی این نگرانی رشد کسب و کار الکترونیکی را کند نکرده است.

یکی از شرایط مهم در کسب و کار الکترونیک وجود شبکه ارتباطی قوی همراه با اطمینان بالاست. متغییر های رفتاری نظیر میزان مهارت نیروی انسانی بنگاه ها، حجم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و نرخهای دستمزد، از عوامل مهمی هستند که در پذیرش کسب و کار الکترونیک توسط بنگاه ها مؤثرند. هر قدر بنگاه تجاری در سطح بین المللی از نیروی انسانی متخصص بیشتری برخوردار باشد و منابع بیشتری را به سرمایه گذاری تخصیص دهد، موقعیت بهتری در جذب و پذیرش کسب و کار الکترونیک دارد.

نتیجه گیری:

با توجه به چارچوب تئوریک مطرح شده و بررسی تجربه هند از کسب و کار الکترونیک برای افزایش انگیزه صادراتی پیشنهادات زیر برای بنگاه های تجاری فعال در امور بازرگانی به بنگاه های بین المللی توصیه میشود. ورود به سازمان تجارت جهانی و قرار گرفتن در وضعیت رقابتی امری اجتناب ناپذیر است. از این رو استفاده از فناوری های نوین تجاری در بنگاه های صادراتی مورد تأکید قرار میگیرد. از آنجا که موفقیت در کسب و کار الکترونیک نیازمند توجه به عوامل جانبی و تأثیرگذار بر آن است؛ لذا مدیریت حرفه ای و به کارگیری نیروی کار متخصص برای تقویت کسب و کار الکترونیک برای بنگاه ها توصیه میشود.

[wp-rss-aggregator sources=””]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *