0
021284284

آموزش زبان ایتالیایی : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی پنجمین زبان مورد آموزش پس از زبان های انگلیسی ، فرانسه، اسپانیایی  و آلمانی میباشد.این زبان در کشور های زیادی همچون لوکزامبرگ ، اتریش ، سویس ، اتریش ، اسلونی و… صحبت می شود همچنین زبان ایتالیایی به دلیل اینکه بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل به دانشگاه های رایگان این کشور می روند طرفداران زیادی را دارد.
دارای نرم افزار رزتا استون می باشد وشامل ۲۰۶دقیقه فایل صوتی آموزش هست.

آموزش زبان ایتالیایی  : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان ایتالیایی و اخذ مدرک معتبر زبان ایتالیایی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان ایتالیایی

زبان رسمی ایتالیا توسط بالغ بر 85 میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود و به عنوان یکی از زبان های کاری و رسمی در مجمع اروپا به شمار می رود.

زبان ایتالیایی کلید مطالعه و تحقیق در زمینه‌های تاریخ، هنر، ادبیات، باستان شناسی و فلسفه است.

دوره آموزش مجازی زبان ایتالیایی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان ایتالیایی را اخذ نمایید.

زبان ایتالیایی چیست ؟

زبان رسمی ایتالیا توسط بالغ بر 85 میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود و به عنوان یکی از زبان های کاری و رسمی در مجمع اروپا به شمار می رود. همه این زبان را به عنوان زبان رومی می شناسند که ریشه آن در لهجه توسکانی است و یکی از زیر مجموعه های زبان ایتالیایی می باشد و متعلق به خانواده هند و-اروپایی است.

تاریخ زبان ایتالیایی:

زبان ایتالیایی ریشه در زبان لاتین عامیانه دارد. عوام و کم‌سوادان روم باستان به این زبان صحبت می‌کردند. زبان لاتین کلاسیک نیز در میان ادبا و مذهبیون رواج داشت. بسیاری از واژگانی که امروز، در زبان محاوره و رسمی ایتالیایی استفاده می‌شود ریشه در زبان لاتین دو هزار سال پیش دارد.

مزایای زبان ایتالیایی:

ایتالیا دارای چهارمین اقتصاد بزرگ در اروپا است و فروشنده عمده کالاهای لوکس است. آموزش زبان ایتالیایی می تواند برای افرادی که در واردات / صادرات لباس و مد، حمل و نقل، تولید و … فعالیت دارند، بسیار سودمند باشد.  علاوه بر این، اگر می‌خواهید شغلی در هنر آشپزی، طراحی داخلی و گرافیک، مد و یا هنر را به طور کلی انجام دهید، یادگیری این زبان بسیار مفید است. ایجاد فرصت های شغلی و تجارتی از مزایای زبان ایتالیایی می باشد که می تواند انگیزه ی خوبی برای یادگیری این زبان باشد.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109778″]

دیدگاه کاربران
  • Samira 29 خرداد 1399

    سلام شب خوش
    این پکیح ایا مکالمه روان و کامل ایتالیاییو رو اموزش میده؟ و نرم افزار رزتا استون واقعا کارامد؟

    • با سلام – به عنوان منابع کمک آموزشی میتوانید روی بسته های آموزشی حساب کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *