0
021284284

معرفي كتاب آموزش قدم به قدم پیانو (کتاب اول)

دپارتمان آموزش مجازی  و توسعه مطالعات شرکت با رویکرد فرهنگ سازی کتاب و کتاب خوانی اقدام به معرفی این کتاب جهت آگاهی علاقه مندان به مطالعه ی آن از سر فصل ها و محتویات نموده است. از کاربران گرامی خواهشمند است در صورت مطالعه ی این کتاب نظرات خود را جهت آگاهی مابقی اعضا از کفیت و مطالب آن در همین صفحه منتشر نمائید.
نویسنده :
مایکل آرون
مترجم :
سیاوش حمیدی
♦ موضوع :
پیانو – پارتیسیون
پیانو – آموزش
♦ ناشران :
گنجینه کتاب نارون
♦ زبان کتاب :
فارسی
♦ توضیح تکمیلی :
ترجمه کتاب اول «آموزش قدم به قدم پیانو» شامل 47 عنوان و روش آموزشی مانند «مفاهیم اولیه موسیقی»، «گام»، «آموزش نت‌خوانی»، «تمرین تریل برای دست راست»، «نمودار دینامیک»، «تمرین برای استاکاتو»، «تنالیته سی بمل ماژور» و «تمرین گام» است.
در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «علاقه به نوازندگی به عنوان راهی برای ابراز احساسات در بسیاری از افراد وجود ذاتی دارد. متد مایکل آرون با ایجاد جذابیت برای هنرجویان به پرورش و باروری این علاقه و احساسات کمک می‌کند.»
همچنین در بخش دیگر می‌خوانیم:«در اصول روانشناسی گیرایی و جذابیت خالق توجه و توجه خالق حافظه است، به همین منظور و برای ترغیب هنرجویان به ادامه یادگیری و توجه در این کتاب قطعات ملودیک وجود دارند که هر کدام از آن‌ها در کنار این جذابیت ملودیک به معرفی یکی از تکنیک‌های پایه و مهم پیانو می‌پردازند.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *