0
021284284

دوره ی آموزشی آمادگی آزمون FCE Exam Preparation Course E-learning FCE

First Certificate in English که به اختصار به آن FCE اطلاق می شود یکی از معتبرترین، با سابقه ترین و شناخته شده ترین آزمون های زبان انگلیسی در سطح جهانی ست که عموما برای کسانی ست که تمایل دارند دانش نوشتاری و زبانی خود را در عرصه های کاری و آموزشی در سطح بالاتر از متوسط مورد ارزیابی قرار دهند.
این مدرک که یکی از قابل استنادترین دیپلم های زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج می باشد به صورت گسترده نزد مراکز دانشگاهی، ارگان های خصوصی و سازمان های دولتی در سراسر دنیا به عنوان مدرک معتبر جهت گزینش پذیرفته می شود. از آنجا که موفقیت در این آزمون مشخص کننده ی استاندارد سطح فوق میانی مطابق شورای ارزشیابی اروپا بوده به عنوان پیش نیاز ورود به بسیاری از دانشگاههای انگلیسی زبان دنیا مورد قبول میباشد که امروزه از آن به عنوان معیاری برای پذیرش دانشگاهی بهره می برند.
در صورتی که شما موفق به اخذ این مدرک گردید نشان دهنده ی آن است که شما توانایی این را دارید که کلیه ی متون های انگلیسی در موضوعات مختلف و نحوه ی قرارگیری و ترکیب لحاظ شده در آن را به انضمام قدرت تجزیه و تحلیل متن را به خوبی درک نموده و قادر به ارائه ی آن می باشید. منابع اصلی این متون در این آزمون به صورت اختصاصی از مقالات معتبر منتشر شده در جراید مطبوعاتی، تبلیغاتی و رسانه های گروهی برگزیده می شوند.
نحوه ی اجرای آزمون بدین صورت است که در ۵ بخش مختلف زیر با مقدار زمان مشخص از شرکت کنندگان آزمون به عمل می آید:
بخش اول: درک خواندن- ۷۵ دقیقه
بخش دوم: نوشتن- ۹۰ دقیقه
بخش سوم: کاربرد صحیح زبان- ۷۵ دقیقه

درک شنیداری- ۴۰ دقیقه

بخش پنجم: مصاحبه

FCE Result Audio

FCE Result Student Book

FCE Result Work Book with Keys

FCE Result Work Book Audio

Writing & Speaking Assessment Booklet

Using a dictionary for exams

ما مفتخریم در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان(باما) دوره ی آمادگی شرکت در آزمون FCE را برگزار نموده و دانشپذیران را برای حضوری موفق در آزمون یاری نماییم.
نکته : این دوره شامل ۹۷ دقیقه فایل صوتی می باشد
.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *