0
021284284

آموزش دوره مدیریت ایمیل با Email Managment with Outlook E-learning Outlook

پست الکترونیکی یا ایمیل, ارسال و دریافت نامه به صورت الکترونیکی است که افراد از طریق شبکه های خصوصی مانند اینترانت یا اینترنت می توانند مبادله نمایند. پست الکترونیکی از خدمات اولیه در اینترنت می باشد.

Microsoft Outlook  ابزارهایی را برای مدیریت ایمیل به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر مایکروسافت آفیس در سراسر جهان ارائه می‌دهد.نرم افزار Microsoft Outlook ابزاری مناسب و کارآمد برای نگهداری و مدیریت ایمیل‌ها، برنامه کاری، نگهداری اطلاعات تماس و بسیاری قابلیت‌های دیگر خانگی و اداری می‌باشد

توضیحاتی پیرامون نرم افزار Outlook :
زمانی که صرف نوشتن نامه جدید یا خواندن نامه های رسیده بصورت Online می شود تقریبا زیاد است و زمان اتصال شما به اینترنت را تلف می کند با این برنامه شما می توانید نامه های خود را در حالت Offline تایپ کرده و سرفرصت کامل کنید، فقط برای ارسال آن کافیست لحظات کوتاهی به اینترنت متصل شوید تا نامه هایتان ارسال شوند. همینطور برعکس، کافیست برای چند لحظه به اینترنت وصل شوید تا نامه های رسیده به Mailتان را روی کامپیوتر خود داشته باشید و پس از قطع اتصال به اینترنت بصورت Offline نامه هایتان را بخوانید. این برنامه فقط با سایتهایی کار می کند که امکان POP3 و SMTP را داشته باشند.

 در این دوره آموزشی شما بطور کامل و همراه با تصاویر و فیلم بصورت قدم به قدم می آموزید که چطور ایمیل خود را به نرم افزار Outlook معرفی کنید و بتوانید از طریق این نرم افزار ایمیل خود را چک نمایید.

نکته: این دوره شمال cdکمک آموزشی می باشد که شامل ۹ساعت آموزش می باشد.

ایمیل یا پست الکترونیکی، در واقع همان نامه‌های کاغذی منتها به شیوه‌ی امروزی است. قبلاً برای ارتباط با یکدیگر نامه را در کاغذ می‌نوشتیم و امروزه ایمیل جایگزین آن شده. با ظهور ایمیل یا پست الکترونیکی در جوامع امروزی، دیگر کمتر کسی نامه‌های کاغذی ارسال می‌کند. راستش را بخواهید مزایای پست الکترونیکی آنقدر زیاد است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. شما هر وقت که اراده کنید، با یک کلیک کردن می‌توانید ایمیل خود را در قالب متن، عکس و فایل‌های گوناگون، دورترین نقطه دنیا ارسال کنید و مخاطبتان هم در کسری از ثانیه آن را از طرف شما دریافت می‌کند. با وجود پست الکترونیکی یا همان ایمیل، روش‌های نوینی برای تبلیغات به وجود آمد و اصطلاحات ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی به وجود آمدند

پست الکترونیکی کاربرد زیادی دارد. شما با داشتن آدرس پست الکترونیکی شخص یا شرکت می توانید تنها در چند ثانیه به آنها نامه دهید و همراه با آن فایل ها و مستندات خود را نیز ارسال نمایید. از طرفی دیگر داشتن حجم زیاد سرویس دهنده‌های پست الکترونیک و بدون تاریخ انقضا بودن آن می توانید از آن برای مستندسازی ارتباطات خود استفاده نمایید.

مکانی که می تواند تمام ارتباطات شما را در خود ذخیره کند و در صورتی که به یکی از آنها نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده به ایمیل مورد نظر دسترسی پیدا کرده و اطلاعات تاریخ و زمان و فایل پیوست آن را نیز به راحتی مشاهده نمایید.

نکته مثبت دیگری که پست الکترونیک را کاربردی‌تر می کند، قابلیت دسترسی آن در هر وسیله دیجیتالی و در هر مکانی است. شما می توانید بر روی هر سیستمی با ورود به ایمیل خود به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید بدون نیاز به انتقال فایل یا هر چیز دیگری در همه جا در دسترس شماست.

Gmail و Email دو سرویس پست الکترونیک پرطرفدار در بین مردم هستند و هر دو ایمیل بسیار پرکاربرد و سریع هستند. در این بخش از سایت جت به مقایسه دو سرویس ایمیل جیمیل و یاهو می پردازیم و نشان می دهیم که بهترین سرویس ایمیل، باید چه قابلیت‌هایی داشته باشد.
همچنین طریقه ساختن یک ایمیل در هر کدام از سرویس ها به شما خواهیم داد. همراه جت در این بخش باشید.

مقایسه دو سرویس ایمیل جیمیل و یاهو ، همانند مقایسه مرورگرهای مختلف خواهد بود. سرویس‌های ایمیلی که بیشتر روی گوشی‌ها به‌طور پیش‌فرض نصب هستند، بیشتر مورداستفاده قرار خواهند گرفت، همان‌طور که برای گوگل کروم نیز در بخش مرورگرها این مسأله صدق می‌کرد. جیمیل و آوتلوک ازنظر میزان استفاده، آمار بهتری نسبت به یاهو دارند. اما نباید فراموش کنیم که یاهو به دنبال ارتقاء سرویس ایمیل خود با بهینه‌سازی قابلیت‌ها و بهبود یاهو میل پرو بدون تبلیغات است.

  افزایش بهره وری: دیگر مجبور به پاسخگویی تلفن های همکاران خود و گذاشتن پیغام برای آنها نیستید.

 

ü       کاهش هزینه های ارتباطی: پست الکترونیکی یکی از ارزانترین روش های موجود برای برقراری ارتباط میان دفاتر کار است.

 

ü    انتقال سریع اطلاعات: می توانید با استفاده از E-mail داده ها را به کاربران منتقل کرده و یا پرس و جویی از یک پایگاه اطلاعاتی انجام دهید.

 

ü       هم چنین در این برنامه سندی از ساعت و تاریخ خوانده شدن پیام های ارسال شده، نگهداری می شود.

 

ü       سهولت ارتباط: E-mail امکان برقراری ملاقات های فوری را فراهم می سازد.

 

ü    ایجاد پاسخگویی صادقانه: هنگامی که کاربران به E-mail عادت کردند، پی می برند که در پاسخگویی بی پروا بوده و مخاطب با این روش در بیان احساسات واقعی (حتی اگر نامحبوب یا سخت باشد)، نسبت به زمانی که رو در رو قرار گرفته، موفق تر خواهد بود.

 

ü    حفظ ارتباط مداوم: اگر شرکت شما کارمندانی دارد که معمولاً در محل کار خود حاضر نیستند، می توانید یادداشت های داخل شرکت را از طریق E-mail برای آنها بفرستید. در حقیقت E-mail می تواند راه بسیار خوبی برای حفظ تماس کارمندان راه دور با دفتر مرکزی باشد و اگر به تعداد کافی کارمند راه دور دارید، این موضوع می تواند توجیه مناسبی برای نصب E-mail باشد.

unnamed file

آموزش مجازی مدیریت ایمیل با OUTLOOK : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیریت ایمیل با OUTLOOK و اخذ مدرک معتبر مدیریت ایمیل با OUTLOOK را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

معنی outlook به فارسی به معنای چشم انداز است. این برنامه که به طور کلی در دو نسخه ساخته و عرضه شده است. امروزه کاربرد بسیاری برای کاربرانی که دائما از ایمیل، تقویم و یادآور ها استفاده می کنند؛ دارد.

نسخه ی اولیه آن با ویندوز نصب می شود اما نسخه ی کامل تر در پکیج های آفیس قرار گرفته و به شما در مدیریت و طبقه بندی اطلاعات شخصی تان کمک می کند. معنی outlook ارتباط مستقیمی با کاربرد های این برنامه دارد که مهمترینِ آن بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی است.

همانطور که در بالا اشاره شد، مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود، البته نباید دیگر قابلیت های این نرم افزار نظیر تقویم و دفترچه یادداشت را فراموش کرد…

برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده است: outlook express (که همراه با ویندوز نصب می شود) و مایکروسافت اوت‌لوک (که در مجموعه microsoft office قرار دارد)  به رغم این که از نظر شکل کمی با هم متفاوتند، ولی تقریبا کارکردهای یکسانی دارند.

کاربرد اوت لوک چیست

به طور کلی موارد ذیل را می توان به عنوان کاربرد outlook در نظر گرفت :

  • مدیریت ایمیل های شخصی
  • امکان مدیریت تماس های ورودی و خروجی و همچنین مدیریت و ویرایش مخاطبین
  • تقویم
  • مدیریت اطلاعات ثبت شده در نوت
  • اشتراک گذاری اطلاعات
  • مدیریت برنامه ها، جلسات و ملاقات ها
  • ایجاد تنظیمات و قوانین شخصی سازی شده و مدیریت آنها
  • استفاده از طرح ها و قالب های متعدد نرم افزار برای ساخت محیط کاربری زیباتر
  • توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از Visual Studio
  •  
bama step

[wp-rss-aggregator sources=”86476″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *