0
021284284

دوره آموزشی مباحث سیستم پیاده سازی شش سیگما Six Sigma Implementation System E-learning ISO 13053

استاندارد ISO 13053 ، برای سازمان ها و ارگان هایی که از فرآیند تولید و خدمات و فرآیند ها ی معاملاتی بهره می بیند بسیار مناسب است . شش سیگما از اطلاعات به منظور بهبود کیفیت استفاده می کند و استاندارد آن در دو قسمت ارائه شده است .
شش سیگما اصالتا توسط موتورولا در سال ۱۹۸۶ توسعه داده شد تا فرآیندهای تولید را با هدف تولید محصولاتی بدون نقص ( ۹۹٫۹۹۹۶۶ درصد محصولات سالم) بهبود بخشد .
استاندارد ایزو ۱۳۰۵۳ ، بهترین الگو را برای هر فاز متودولوژی ۶ سیگما ، در حین اجرای یک پروژه پیشنهاد می کند و  همچنین در عین بیان چگونگی مدیریت یک پروژه شش سیگما ، مجموعه قوانین و نقش ها ، تخصص ها و آموزش پرسنل درگیر در چنین پروژه هایی را به خوبی تشریح می کند .
شش سیگما عملیاتی
شش سیگما عملیاتی
در محیط تولید استفاده می شود که به منظور کاهش تنوع در خروجی فرایند است. این از طریق استفاده از یک فرایند توسعه یافته برای بهبود (DMAIC) به دست می اید.در این عملیات مشتری مورد توجه است، و فعالیت های بهبود در عملکرد و بدست اوردن کیفیت بیشتر برای کسب رضایت بیشتر مشتری است.
شش سیگما معاملاتی
شش سیگما معاملاتی به منظور کاهش تنوع در فرآیندهای مربوط به کارهای اداری و یا سرویس دهی مورد استفاده قرار میگیرد.
هدف مشترک از پروژه های معاملاتی برای کاهش زمان پردازش، که منجر به افزایش رضایت مشتری میشود و بهره وری تا حد زیادی میباشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *