0
021284284

آموزش اقتصاد حمل و نقل: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی اقتصاد حمل و نقل

هدف از دوره آموزشی اقتصاد حمل و نقل، آشنا نمودن دانشجویان با مفاهیم و ویژگیهای حمل و نقل، روشهای حمل و نقل سنتی و مدرن، نحوه ارزیابی این خدمات، بررسی نظریه های گوناگون و درنهایت توسعه اقتصادی است.  در واقع این دوره آموزشی با هدف ایجاد نگرش و بینش اقتصادی نسبت به مجموعه حمل و نقل کشور (به عنوان بخشی که به شکل گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و نقش غیر قابل انکاری را بر عهده دارد) طراحی شده است.

آموزش مجازی اقتصاد حمل و نقل : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی اقتصاد حمل و نقل و اخذ مدرک معتبر اقتصاد حمل و نقل را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
اقتصاد حمل و نقل

حمل و نقل ابزاری برای جابجایی کالا ، اجناس و انسان ها محسوب می شود.

آشنا نمودن دانشجویان با مفاهیم حمل و نقل و روش های ان، نحوه ارزیابی این خدمات، بررسی نظریه های گوناگون و درنهایت توسعه اقتصادی است. 

دوره آموزش مجازی اقتصاد حمل و نقل برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک اقتصاد حمل و نقل را اخذ نمایید.

اقتصاد حمل و نقل چیست؟

رشته علوم اقتصادی مجموعه دانش های مربوط به اقتصاد را مورد بحث و بررسی قرار می دهد . این مجموعه که حاصل سلسله ای از اندیشه ها و تفکرات است تا محور قرار دادن بررسی منابع کمیاب و تلاش برای استفاده بهینه از منابع محدود طبیعی و همچنین نیروی کارانسانی در پی آنست تا با چینش دقیق اجزاء و عناصر گوناگون اقتصادی در کنار یکدیگراز منابع کمیاب یاد شده به گونه ای استفاده نماید که بیشترین میزان ممکن از خواسته های انسانی تامین گردد .

بدین سبب گرایش های مختلفی در رشته علوم اقتصادی به وجودآمده است که یکی از آنها گرایش اقتصاد حمل و نقل می باشد . هدف از تاسیس چنین گرایشی آشنا نمودن دانشجویان با مفاهیم و ویژگی های اقتصادی حمل و نقل ، روشه ای حمل و نقل سنتی و مدرن ، انتخاب وسیله ارزیابی خدمات حمل و نقل ، ارزشیابی طرح ها و پروژه های حمل و نقل و مواردی دیگر از این نوع و بررسی نظریه های گوناگون ارائه شده در زمینه ارتباطی حمل و نقل و توسعه اقتصادی است . در این گرایش همچنین نکات ویژهای در خصوص حمل و نقل زمینی ، دریایی ، هوایی ، خطوط و لوله های نفتی مورد بررسی قرار می گیرد .

bama step

[wp-rss-aggregator sources=””]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *