0
021284284

آموزش دوره ی آموزشی افتر افکت After Effects E-learning

اگر دستی در فیلم سازی دارید یا علاقمند به آن باشید بدون شک تا به حال نام نرم افزار After Effects  به گوش شما برخورد نموده است. این نرم افزار حرفه ای با کارکردی بسیار ساده اکثر اوقات حرف اول را در ساخت فیلم به طور خاص در بخش جلوه های ویژه می زند و شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از فیلم های خاص در جلوه های ویژه در صنعت فیلم سازی هالیوود با این نرم افزار ساخته شده است و شما بارها و بارها با دیدن آن لذت برده اید.
بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مفتخر است پس از درخواست های بیشماری که برای ارایه ی آموزش این دوره به دپارتمان آموزش این مرکز ارسال گردیده است این دوره را جهت رضایت دانشپذیران خود ارایه می نماید. و شما با شرکت در این دوره ی آموزشی با بخش های مختلف این نرم افزار کاربردی آشنایی پیدا خواهید کرد و به آن مسلط خواهید شد حتی به بگونه ای که می توانید پس از مدت کوتاهی پس از فراگیری این دوره برای خودتان کارگردانی چیره دست شوید و دست به خلق آفرینش فیلم های دو بعدی و سه بعدی بزنید چرا که محتوای آموزشی آن بر اساس نیاز شما از سطح کاملا مقدماتی آغاز و در سطح کاملا پیشرفته و حرفه ای پایان می پذیرد.

آموزش مجازی افتر افکت : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی افتر افکت و اخذ مدرک معتبر افتر افکت را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
unnamed file

افترافکت یکی از کاربردی ترین و بهترین برنامه های ایجاد شده و توسعه یافته توسط شرکت ادوبی است که با استفاده از آن می توان برای ایجاد جلوه های بصری زیبا و حرکت های گرافیکی دو بعدی استفاده کرد . 

نرم افزار Debug Mode Wax

این نرم افزار جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار افترافکت است که می توانید جلوه های ویژه و افکت های جذابی را به ویدیوها اضافه کنید.  نرم افزار Debug mode Wax به صورت رایگان و با امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. با این نرم افزار اپن سورس می توانید افکت های سه بعدی، جلوه های ویژه و … ایجاد کنید. اما امکانات این نرم افزار با افترافکت قابل مقایسه نیست، شما در افترافکت با امکانات زیادتری سر و کار دارید. اما کسانی که ویرایش ویدیویی را به صورت حرفه ای دنبال نمی کند، جایگزین قابل قبولی محسوب می شود.

نرم افزار Foxhole Hitfilm2 Ultimate

این نرم افزار برای ایجاد افکت های اکشن مانند دود و انفجار و همچنین برای اضافه کردن اشیا متحرک سه بعدی به ویدیوها بکار میرود. نرم افزار Foxhole Hitfilm2 Ultimate محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. درست است که این نرم افزار امکانات کاملی را در اختیار شما نمی گذارد اما این قابلیت را دارید که از اشیا سه بعدی ایجاد شده در سایر نرم افزارهای دیگر نیز استفاده کنید. جنبه منفی این نرم افزار این است که تنها کاربران ویندوز می توانند از آن استفاده کنند، این نرم افزار برای کاربران مک در دسترس نیست.

نرم افزار eye on fusion 6.4

از نرم افزار eye on می توانید برای مدل سازی و ایجاد افکت های سه بعدی و یا صداهای استودیو استفاده کنید. این نرم افزار پروژه های پس از تولید فیلم های معروف و پرفروشی به کار برده شدا است. اگر قصد ایجاد افکت های سه بعدی را در ویدیوهای خود دارید، می توانید این نرم افزار را جایگزین افترافکت کنید.

نرم افزار The Foundry Nuke

این نرم افزار برای ساخت انیمیشن به کار می رود انیمیشن ها و ویدیوهای DreamWorks توسط این نرم افزار طراحی می شوند که مخاطبان زیادی را دارد. امکاناتی که در نرم افزار The foundry nuke وجود دارد تقریبا به افترافکت شباهت دارد. اما یادگیری آن با پیچیدگی هایی همراه است و قیمت بالاتری نسبت به افترافکت دارد. این نرم افزار در سیستم ویندوز، مک و لینوکس قابل اجرا می باشد.

نرم افزار Autodesk smoke 2013ا

این نرم افزار توسط کمپانی معروف Autodesk طراحی شده است. نرم افزار Autodesk  از امکانات ویژه ای از جمله ترکیب بندی سه بعدی، اصلاح رنگ، افکت های موشن گرافیک و … بهره می برد. با برخورداری از این ویژگی ها جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار افترافکت است. این نرم افزار فقط در سیستم عامل مک قابلیت اجرا را دارد.

نرم افزار Autodesk 3Ds Max  

  3Ds Maxنیز محصول کمپانی Autodesk است که طرفداران زیادی دارد.  از این نرم افزار برای ساخت بازی های ویدیویی و فیلم های با کیفیت استفاده می شود. این نرم افزار برای مدل سازی های سه بعدی، ترکیب بندی و جلوه های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار برای هر سه سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس قابل دسترسی است.

نرم افزار Autodesk Maya

نرم افزار Autodesk Maya نیز برای مدل سازی های سه بعدی، ساخت انیمیشن و بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو شباهت های زیادی به نرم افزار Autodesk 3DS Max  دارد. اما این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات گسترده تری بهره می برد و نسبت به نرم افزار Autodesk 3DS Max  برتری دارد. کاربران با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابلیت استفاده از این نرم افزار را دارند.

نرم افزار Blender2

نرم افزار Blender2  برای ایجاد افکت ها و مدل سازی های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. امکانات ایجاد شده در این نرم افزار محدودتر از افترافکت است اما طرفداران خودش را دارد و می تواند جایگزین خوبی برای افترافکت باشد. این نرم افزار اپن سورس برای سیستم عامل های مک، لینوکس و ویندوز قابل دسترسی می باشد.

نرم افزار Apple Motion 5

از این نرم افزار برای ساخت تیتزاژ و ترنزیشن ها استفاده می شود. با استفاده از نرم افزار Apple motion2   به راحتی می توانید کار ویرایش ویدیوها را انجام دهید. امکانات این نرم افزار مانند افترافکت کامل نیست اما عملکرد قابل قبولی دارد. این نرم افزار فقط برای کاربران مک قابل دسترسی است.

نرم افزار Corel video studio pro x6

این نرم افزار برای ساخت فیلم با تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیردو از iPad  و تلفن های همراه پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید با افکت ها کار کنید. این نرم افزار جایگزین خوبی برای نرم افزار افترافکت را دارد.

  • برای آموزش افترافکت بهتر است پروژه های سایر افراد را نیز بررسی کرده و با نحوه ساخت آن ها آشنا شوید؛
    زیرا بسیاری از قالب های مورد استفاده در نرم افزار افترافکت توسط افراد ماهر و با تجربه ساخته شده اند
    و شما با بررسی این آثار می توانید به یادگیری بهتر و بیشتر در این زمینه بپردازید.
  • آموزش افترافکت،فرصت مناسبی برای ویرایش فایل های ویدئویی را در اختیا شما قرار می دهد.
    برای پیشرفت در این زمینه باید همواره در این زمینه اطلاعات خود را به روز رسانی کرده و از قالب های جدید برای انجام کارهای خود استفاده کنید.
    به این ترتیب می توانید در ویرایش فایل های ویدئویی موفق عمل کرده و هر روز افراد زیادی را ترغیب به استفاده از این مهارت خود نموده و مشتریان بیشتری جذب کنید.
  • آموزش نرم افزار افترافکت، در ایجاد پیام های بازرگانی، پخش تبلیغات و فیلم های آنلاین کاربرد زیادی دارد
    و می توان از آن برای ایجاد جلوه های ویژه و ویرایش انیمیشن ها و آثار ویدئویی استفاده کرد.
    پس از تولید فیلم های تجاری و سریال تلویزیونی به آسانی می توان آن ها را با استفاده از
    نرم افزار افترافکت ویرایش کرده و آثار با کیفیت و زیبایی را برای ارائه به مشتریان تولید کرد.
  • برای کسب موفقیت بیشتر در بازارکار مرتبط با نرم افزار افترافکت و ویرایش فایل های ویدئویی
    بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در صورت انجام یک پروژه سفارشی با قیمت بالاتر باید زمان بیشتری را نیز صرف انجام آن سفارش نمایید،
    در حالیکه با انتخاب کارهای آسان تر و با هزینه کم تر می توانید تعداد سفارشات بیشتری را دریافت کنید و این روند در کار شما تأثیرگذار تر می باشد
    و از این طریق می توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و سفارشات بیشتری را به انجام برسانید.

افتر افکت چیست ؟

ادوبی افتر افکت، نرم‌افزار استاندارد برای ساخت موشن گرافیک و افکت‌های ویدئویی است. از این نرم‌افزار در ساخت بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و همچنین آگهی‌های بازرگانی استفاده می‌شود.

یادگیری افتر افکت چه مقدار زمان نیاز دارد ؟

بخش مهمی از کار با یک نرم‌افزار گرافیکی مثل افترافکت، داشتن آمادگی ذهنی، خلاقیت و پیش‌زمینه گرافیکی مربوط است. تا جایی که مربوط به موارد فنی و نرم‌افزاری باشد، شما با صرف زمان یک تا دو ماه می‌توانید به مهارت لازم در کار با افتر افکت دست پیدا کنید.

کاربردهای After Effects:

 

ویرایش فیلم:

افترافکت یک ویرایشگر فیلم نیست ولی برای اضافه کردن افکت‌های تصویری مثل عنوان‌ها و گرافیک و انجام برخی بهبودها روی فیلم به کارگرفته می‌شود. برای ویرایش فیلم یا به عبارت دیگر تدوین فیلم، بهتر است از نرم‌افزارهای تخصصی مثل Premiere استفاده شود.

ساخت انیمیشن‌های دو بعدی:

یکی از قابلیت‌های مهم افتر افکت، ساخت انیمیشن‌های دوبعدی است. از این قابلیت برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ‌های آموزشی کوتاه و موارد مشابه استفاده می‌شود.

ساخت موشن گرافیک:

مهم‌ترین کاربرد ادوبی افتر افکت ساخت موشن گرافیک است. با کمک این برنامه می‌توانیم ویدئوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک‌های جذاب و خلاقانه را طراحی کنیم و با فرمت‌های مختلف ذخیره نماییم.

ساخت استیکر متحرک برای تلگرام:

حتما استیکرهای متحرک در تلگرام را مشاهده کرده‌اید. ساخت این استیکرها با استفاده از برنامه افتر افکت انجام می‌شود. پس از طراحی گرافیکی و طراحی موشن گرافیک‌ها، با استفاده از یک افزونه ویژه با نام Bodymovin-TG موشن گرافیک ساخته شده در قالب یک بسته استیکر تلگرام با پسوند TGS ذخیره می‌شود.

[wp-rss-aggregator sources=”85998″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *