0
021284284

ترجمه مدرک با مهر دادگستری

 

 جهت درخواست تأییدیه قوه قضائیه گواهینامه های باما به موارد زیر دقت کنید:

ترجمه گواهینامه صادر شده توسط بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان مورد تأیید وزارت دادگستری کشور می باشد.


 ترجمه با تایید دادگستری


گواهی های مورد تأیید وزارت دادگستری صادر شده توسط بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان (باما) بر طبق بررسی ها و تاییدیه های کارشناسان این سازمان از روند آموزشی ما می باشد.

 

  • گواهی های مورد تأیید وزارت دادگستری صادر شده توسط بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان (باما)  به نام دانش پژوه صادر خواهد شد و هرگونه خرید و فروش گواهی و سوء استفاده از گواهینامه صادره منجربه باطل شدن تأییدیه میگردد.

 

  • گواهی های مورد تأیید وزارت دادگستری صادر شده توسط بنیاد آموزش های مجازی ایرانیان (باما) در سایت رسمی باما قابل ردیابی و گواهی ها  قابل استعلام می باشد.


** توجه نمایید جهت درخواست  تائید دادگستری می بایست حتما در دوره مورد نظر بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ثبت نام نموده باشید

**  به دلیل آنکه جهت اخد تاییدیه ها موجود بودن اصل گواهینامه پایان دوره آموزشی شما و ارایه آن الزامیست لذا درخواست این تاییدیه ها را همزمان با ثبت نام در دوره و یا نهایتا تا قبل از ارایه پروژه پایان دوره خود ثبت نمایید.


ترجمه رسمی با تایید دادگستری مدرک آموزشی


برای درخواست تأییدیه قوه قضائیه گواهی صادره ایباما  (این هزینه بابت دستمزد مترجم رسمی بابت مهر ترجمه رسمی دادگستری و همچنین باطل نمودن تمبر دادگستری و ثبت مهر دادگستری بر روی ترجمه رسمی دادگستری و رفت و آمد های مکرر از متقاضیان دریافت می گردد)

دیدگاه کاربران
  • علی محمدپور 31 شهریور 1397

    سلام
    خسته نباشید
    اگر چند ماه بعد از گذراندن دوره ها نیاز به گواهینامه و مدرک خاصی داشته باشیم میشه گرفت یا مجدد باید دوره رو طی کرد؟

    • شما با گذراندن یک دوره و موفقیت در ارزیابی در هر زمان که تمایل دارید می توانید هر گواهینامه ای که در سایت ارائه می شود بدون ارزیابی مجدد و آزمون اخذ نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *