0
021284284

آموزش برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها و هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد.اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های همراه دارد.نرم‌افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند. بخش رابط کاربری سیستم عامل اندروید با زبان جاوا نوشته شده‌است و بسیاری از برنامه‌های اندروید هم با جاوا نوشته شده‌اند.
دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید که توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تدوین شده است ، دربرگیرنده مفاهیم پایه‌ای توسعه اپ برای سیستم عامل متن باز Android است که از آن جمله می‌توان به ساختار یک پروژه اندرویدی، نحوه ساخت ماشین مجازی، آشنایی با انواع Layoutها، آماده سازی محیط برنامه نویسی اکلیپس، درک واحدهای اندازه‌گیری در سیستم عامل اندروید و … اشاره کرد.تا حد ممکن سعی شده تا مفاهیم طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در قالب پروژه های کوچک و قابل استفاده آموزش داده شوند تا مفاهیم تدریس شده هرچه بیشتر برای کاربران دوره قابل فهم گردند.
*** ویدئوی آموزشی این دوره لاتین و با زیر نویس فارسی ارائه گردیده است .

آموزش مجازی برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید و اخذ مدرک معتبر برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید

اگر از شما بپرسند برنامه نویسی چیست، می توان گفت تبدیل ابزار خام دیجیتال به ابزاری هوشمند و قابل استفاده است که توسط  مجموعه ای از کدها ودستورات انجام می‌شود.

برنامه نویسی در هر جایی که فکر کنید استفاده می‌شود و دلیل آن هم روی آوردن دنیا به استفاده از وسایلی است که کم یا بیش هوشمند هستند.

  • دوره آموزش مجازی برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک برنامه نویس برنامه های کاربردی اندروید را اخذ نمایید.

چرا باید برنامه نویس اندروید شویم؟

تا به‌ حال به این موضوع فکر کرده ‌اید که جهان بدون گوشی‌های هوشمند چگونه خواهد بود؟ تصور دنیای امروزی بدون گوشی‌های هوشمند برای ما کار چندان ساده ای نخواهد بود. زیرا میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان مردم بیش از پیش در حال افزایش است و مردم روز به روز به آن‌ها وابسته‌تر می‌شوند. امروزه تقریبا همه کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این نیازها کوچکترین و متداول‌ترین کارهای افراد را هم شامل می‌شوند. از جمله خرید کردن، درخواست تاکسی، برقراری ارتباط، انجام امور مالی و…. .

بنابراین با ظهور گوشی‌های هوشمند به ویژه گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، بازاری جدید و بزرگ برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان ایجاد شد. به تدریج با افزایش کاربرد این دستگاه‌ها در میان مردم و احساس نیاز به نرم افزارهای مختلف، بازار اپلیکیشن‌های موبایل روز به روز گسترده‌تر شد و بسیار رونق گرفت. بر این اساس برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی به یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین شاخه‌های برنامه نویسی تبدیل شود. تاکنون سیستم عامل‌های مختلفی مانند Symbian، BadaOs و… برای گوشی‌های موبایل ارائه شده اند، اما نتوانستند در میدان رقابت با سیستم عامل‌های دیگر دوام بیاورند.

در واقع مهم‌ترین دلیل برای یادگیری برنامه نویسی اندروید، بازار کار خوب آن در ایران و سایر کشورهای جهان است. شما پس از آموزش برنامه نویسی اندروید، هیچ گاه بیکار نخواهید ماند و در هر کجا که باشید می‌توانید کسب درآمد کنید.

 

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

دیدگاه کاربران
  • Mehdi.kh 5 اسفند 1395

    سلام من ۱۵ سالمه میخواستم در آینده یه برنامه نویس شم و علاقه زیادی دارم
    لطفا بگید منی که میخوام یه زبان برنامه نویسی رو یاد بگیرم باید چیکار کنم

  • کامران 3 فروردین 1397

    سلام خسته نباشید!
    من ۲۳ سال سن دارم و علاقه زیادی به یادگیری برنامه نویسی دارم آیا امکان داره لطفا اگر کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون از سایتتون

    • مدیر کل سایت 9 اردیبهشت 1397

      با سلام از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهیم بود در صورت لزوم شماره تماس خود را اعلام نمایید.

  • مهرداد 19 خرداد 1398

    سلام ممنون از سایت خوبتون . توضیحات رو خواندم اما متوجه نشدم که آیا دوذه های آنلاین شما بعد از هر سر فصل تمریناتی دارد یا خیر؟

    • مدیر کل سایت 31 خرداد 1398

      سلام متشکر – احتمالا برای این دوره بلی – اگر هم موجود نبود در صورت درخواست افزوده خواهد شد.

  • محمد 27 تیر 1398

    سلام لطفا توضیحات بیشتر بدید …آیا با این آموزشها میتونیم برنامه نویسی کنیم؟؟ممنون

    • مدیر کل سایت 31 مرداد 1398

      سلام – آموزش ها کامل است – نسبت به علاقه و تمرین شما بله …..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *