0
021284284

آموزش نرم افزار سیف: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی نرم افزار سیف

نرم افزار SAFE برای طراحی کف بتنی post-tension و سیستم های بنیادی بکار برده می شود.این برنامه حوزه های مختلف فرایند طراحی مهندسی ، از طرح کلی قالب بندی گرفته تا معرفی جزئیات کامل ترسیم در محیطی ساده و قابل درک به تصویر می کشد.  ویژگیهای نرم افزار SAFE در سطحی گسترده افزایش و در موارد بسیاری ارتقاء یافته است. این نرم افزارآمیزه ایی از یک برنامه مهندسی پرقدرت ، بسیار کارآمد با کاربری آسان را برای کاربران ارائه می دهد. نرم افزار SAFE قابلیت ها و امکانات قابل فهم در حوزه سازه بتنی محکم ارائه می دهد و علاوه بر آن از ویژگیهای تنش ستون بهره مند است. دوره آموزشی  نرم افزار SAFE را به علاقمندان و فعالان این عرصه مخصوصا مهندسی عمران توصیه می نماییم.

آموزش مجازی نرم افزار سیف : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی نرم افزار سیف و اخذ مدرک معتبر نرم افزار سیف را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
نرم افزار سیف

 نرم‌افزاری برای طراحی و تحلیل انواع دال‌های بتنی است.

دوره SAFE ویژه علاقه مندان به حوزه عمران و ساختمان می باشد. 

دوره آموزش مجازی نرم افزار سیف برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک نرم افزار سیف را  اخذ نمایید.

نرم افزار سیف چیست؟

نرم افزار سیف برای طراحی دال های بتنی استفاده می شود و در نسخه جدید آن انواع ابزارهای مختلفی معرفی شده است. در این برنامه امکان فراخوانی هندسه مدل وجود دارد که برای نقشه های اجرایی پلان هایی را به اتوکد ارسال می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان معادلات را با سرعت حل کرد. این برنامه را رشته های عمران بیشتر در پروژه ها و پایان نامه هایشان استفاده می کنند زیرا که قادر به تحلیل و طراحی صفحات خمشی است.

شرکت تولید کننده نرم افزار سیف:

در سال ۱۹۶۳ اولین ایده نرم افزار های طراحی و تحلیل ساختمانی صورت گرفت که یک شرکت آمریکایی به نام “سی اس آی” در سال ۱۹۷۵ از جمله شرکت های پیشرو در تولید این نرم افزار ها است. امروزه هزاران مهندس از ۱۶۰ کشور جهان از نرم افزاری که این شرکت آمریکایی طراحی کرده است استفاده می کنند. از جمله نرم افزار هایی که این شرکت تولید کرده است نرم‌ افزار های  ETABS، SAP2000، SAFE،CSiBridge  و PERFORM-3D  می باشد که بیشتر در زمینه های سازه مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله سازه های معروفی که استفاده شده است می توان به برج تایپه ۱۰۱ تایوان، مرکز تجاری نیویورک و ورزشگاه آشیانه ی پرنده در پکن اشاره کرد.

قابلیت های نرم افزار سیف:

نرم افزار سیف قابلیت های فراوانی دارد که به برخی از آن اشاره خواهیم کرد تا با قابلیت های آن آشنا شوید و با آگاهی کامل از این برنامه استفاده نمایید.

1. می توان با استفاده از این برنامه از الگوریتم ‌های جدید تحلیل مدل استفاده نمود.

2. شبکه اجزای محدود به صورت خودکار تولید می شود.

3. معادلات و سیستم مدیریت حجم زیاد با سرعت بالایی حل می شود.

4. می توان بر اساس آئین ‌نامه طراحی بتنی آمریکا طراحی را انجام داد.

5. برای نقشه های اجرایی امکان ارسال پلان هایی داده می شود.

6. کاربرد های مهم نرم افزار سیف

برنامه سیف کاربرد های مهمی نیز دارد که آن ها را نیز برای شما بیان می کنیم تا کاربرد های این نرم افزار را بدانید.

7. خروجی مدل قالب را ارائه می دهد.

8. جزئیات طرح طبق کد ” “AASHTO LRFD 2007بررسی و پیاده سازی می شود.

9. میزان فشار، قابلیت پیچش و توانایی برش با استفاده از MCFT بررسی می شود.

10. طرح قالب بتن با استفاده از کد ” “AASHTO LRFD 2007پیاده سازی می شود.

11. امکانات زیادی برای بهبود سرعت خاص برای تولید در نظر گرفته می شود و لولا های قالبی AASHTO/Caltrans جهت آنالیز ساده ساخته می شود.

12. مدل سازی دیافراگم‌ های تیر فولادی برای تیر فولادی پل‌ها ارتقاء پیدا کرده است تا بتوان برای بال پایینی ستون پشتیبانی خوبی انجام داد.

ویژگی های نرم افزار سیف:

برنامه سیف فضای گرافیکی قدرتمند و ساده ای دارد و فضا یا محیط آن به نرم افزار های دیگر شرکت آمریکایی CSI شباهت دارد. فردی که با این نرم افزار پر کاربرد کار می کند می تواند هندسه مدل،  نیرو ها یا تغییر مکان ‌ها را از نرم ‌افزار ETABS فراخوانی کند و برای تدوین نقشه های اجرایی می تواند سیف به اتوکد را فراخوانی کند. فایل هایی که از این برنامه استخراج می شود در قالب های فایل ‌های Excel و Access می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که دارد این است که با نرم افزار safe می توان انواع دیوار ها و رمپ‌ ها، انواع ستون ‌های T شکل، L شکل، مدور و … را طراحی کرد. همچنین روش های جدید تحلیل و تولید خودکار شبکه‌ اجزای محدود و حل سریع معادلات از ویژگی های دیگر این برنامه است.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *