0
021284284

آموزش طراحی و مدلسازی با اینونتور: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی طراحی و مدلسازی با اینونتور

Autodesk Inventor  محصول شرکت Autodesk واز برنامه های قوی در زمینه طراحی و مدلسازی می باشد . این برنامه از سال ۲۰۰۷ به طور منظم تولید می گردد و در این سال با وارد شدن نمونه کامل آن بسیاری از کاربران قدیمی برنامه های اتودسک و اتوکد نظیر مکانیکال دسکتاپ را خوشحال ساخت زیرا این برنامه تمامی نیازهای طراحی ، نقشه کشی و مدل سازی و شبیه سازی را یکجا گردآورده بود .از قابلیت های این نرم افزار وجود یک سری عملیات ساخت و مدلسازی مخصوص بوردهای کامپیوتری و قطعات سخت افزاری وابسته به آنهاست .این برنامه شامل بخش مدلسازی جامد و سطوح می باشد که به نامه Part Surface Modeling می باشد .بخش Assembly یا همان مونتاژ با بهره گیری از امکانات بسیار بالا در شبیه سازی حرکت و جوشکاری برای اتصالات و سوارکردن قطعات پیچیده کاربردی دارد.

آموزش مجازی طراحی و مدلسازی با اینونتور : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی طراحی و مدلسازی با اینونتور و اخذ مدرک معتبر طراحی و مدلسازی با اینونتور را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مدلسازی با اینونتور

ابزاریست برای طراحی سه بعدی و شبیه سازی ایده‌های صنعتی.

Autodesk Inventor در بسیاری از صنایع توسط مهندسان حرفه‌ای استفاده می‌شود تا خلاء موجود بین طراحی، مهندسی و تولید را پر کند. 

دوره آموزش مجازی طراحی و مدلسازی با اینونتور برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک طراحی و مدلسازی با اینونتور را اخذ نمایید.

نرم‌افزار Autodesk Inventor چیست؟

نرم‌افزار Autodesk Inventor ابزاریست برای طراحی سه بعدی و شبیه سازی ایده‌های صنعتی. نرم‌افزار Autodesk Inventor به شما این امکان را می‌دهد تا از محصولات خود نمونه سازی کنید وبرخی پارامترهای فیزیکی نظیر وزن، فشار، اصطکاک، تحمل بار را در محیطی سه بعدی شبیه‌سازی کنید. هر چیزی از طراحی قالب‌های ساده گرفته تا مدلهای پیچیده مهندسی مکانیک می‌تواند در Inventor طراحی شده و با استفاده از ابزارهایی نظیر integrated motion simulation و assembly stress analysis مورد ارزیابی و شبیه‌سازی قرار گیرد. همچنین نرم‌افزار Autodesk Inventor شامل integrated CAD simulation و design communication tools است که نه تنها شما را در طراحی دیجیتال محصولات تولیدی یاری داده و خطاها را کاهش می‌دهد بلکه باعث افزایش سرعت مراحل طراحی به میزان دو برابر می‌شود.

استفاده از Inventor چه مزایایی دارد؟

افرادی که برای طراحی‌های خود از AutoCAD استفاده می‌کنند یا برای یادگیری آن برنامه ریزی می‌کنند، با استفاده از Inventor منفعت زیادی خواهند برد. نرم‌افزار Autodesk Inventor محیط آشنایی ارائه می‌دهد و در بسیاری از شورتکات‌ها با AutoCAD برابر است و همچنین با پشتیبانی کامل از فرمت DWG، Inventor به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا طراحی‌های دوبعدی خود در AutoCAD را به این نرم‌افزار وارد کنند و از آنها مدل‌های سه بعدی تهیه کنند. یکی از قابلیت‌های محبوب Inventor نمونه سازی دیجیتالیست. در Inventor با استفاده از اسکچ‌های طراحی شده در اتوکد و اطلاعات سه بعدی دیجیتال مدل خود میتوان به مدل سه بعدی محصول نهایی به صورت دیجیتال دست یافت و این عمل بسیار آسان‌تر از نمونه‌های مشابه انجام می‌شود. با ابزارهای طراحی سه بعدی نرم‌افزار Autodesk Inventor کاربر قادر است ایده‌های زیادی روی قطعه پیاده کند و به راحتی آنها را مورد آزمایش قرار دهد.

نرم‌افزار  Inventor چه کاربرد‌هایی دارد؟

Autodesk Inventor در بسیاری از صنایع توسط مهندسان حرفه‌ای استفاده می‌شود تا خلاء موجود بین طراحی، مهندسی و تولید را پر کند. برای مثال یک شرکت سازنده دوچرخه‌ی کوهستانی ممکن است از Inventor برای شبیه‌سازی محصول نهایی استفاده کند و اثرمتقابل قطعات را نسبت به همدیگر بسنجد و مطمئن شود که خطایی در طراحی وجود ندارد. اگر یک تولید کننده قایق بادبانی از Inventor استفاده کند، این نرم‌افزار می‌تواند فشار وارد شده به بادبان‌ها را محاسبه کند ومی‌توان روش‌های محار کردن این انرژی‌ها را در داخل نرم‌افزار شبیه‌سازی کرد و کارایی قایق را افزایش داد.

اگر بخواهیم یک مثال دیگر از کاربرد نرم‌افزار Autodesk Inventor در یک شرکت تولید کننده ماشین‌های حفاری بزنیم باید بگوییم: در این مورد می‌توان مشکلات طراحی ماشین را قبل از ساخت متوجه شد، مشکلاتی که تا قبل از ساخت و استفاده از آن از چشم ما مخفی است.

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *